Gå til innhold
Hundesonen.no

FrontPage


Henriette

Recommended Posts

Skrevet

"gratis"opplastinger er ulovlig... :ph34r:

Så hvorfor bli lovbryter når man får like gode alternativer gratis...

Så å stjele den låste Forden når man er tilbydt en Audi gratis... ;)

Skrevet

Det går an å laste opp trial kanskje?

Og da kan du kjøpe den ved å klikke "kjøp" etter at trialen har sluttet. Enklere det - og da får du se om du vil ha FrontPage også!

Skrevet

Finner ikke noe nedlasting av frontpage jeg...

Fant Microsofts nye Expression Web, som koster litt over 2000...

Du trenger ikke frontpage nei.

Hva ble det til med googlepages da.?

Skrevet

http://www.nvu.com/

eller

http://kompozer.net/

(ca samme program)

Finally! A complete Web Authoring System for Linux desktop users as well as Microsoft Windows and Macintosh users to rival programs like FrontPage and Dreamweaver. Nvu (which stands for "new view") makes managing a web site a snap. Now anyone can create web pages and manage a website with no technical expertise or knowledge of HTML.

btw

Skrevet
Så å stjele den låste Forden når man er tilbydt en Audi gratis... :ahappy:

Nå er vi offisiellt kompiser! Selvfølgelig tar man Audien! Ikke fordi den er gratis, men fordi det er lord of the rings (4 ringer i logoen for de som lurer).

Audi3.jpg

Skrevet

Hm, må bare spørre om noe. I FF, ser dere da alle sidene med den "blå"-fargen? Her skal den være hvit, men ser det bilde av siden, der er bakgrunnsfargen i framen farget.

Men jeg kan sikkert fjerne den ramma ja, siden dette er et problem i FF :ahappy:

Nå da?

Skrevet

Jeg ble veldig positivt overrasket over NVU ( http://www.nvu.com ). Den er mye bedre enn FrontPage, den er gratis og ikke minst har den innebygget FTP! En av de viktigste forskjellene er kvaliteten på sidene de lager. Ikke nødvendigvis det man ser med første øyekast, men mye av det som er avgjørende for om en side fungerer eller ikke, ligger "bak kulissene" i koden som blir generert. NVU lager en bedre koding som gjør at sidene vil vises riktigere/likere i ulike nettlesere.

Selv sverger jeg til Dreamweaver, men for folk som vil ha noe enkelt, greit og gratis, ser jo NVU ut til å være et godt alternativ!

Skrevet
Jeg ble veldig positivt overrasket over NVU ( http://www.nvu.com ). Den er mye bedre enn FrontPage, den er gratis og ikke minst har den innebygget FTP! En av de viktigste forskjellene er kvaliteten på sidene de lager. Ikke nødvendigvis det man ser med første øyekast, men mye av det som er avgjørende for om en side fungerer eller ikke, ligger "bak kulissene" i koden som blir generert. NVU lager en bedre koding som gjør at sidene vil vises riktigere/likere i ulike nettlesere.

Selv sverger jeg til Dreamweaver, men for folk som vil ha noe enkelt, greit og gratis, ser jo NVU ut til å være et godt alternativ!

Amen & takk.! :ahappy:

Eneste med nvu er at den har en og annen bug , men ikke noe ille.

Bruker NVU (KompoZer) hele tiden jeg nå, savner litt fungsjonaliteten til Dreamweaver, men jeg får til alt jeg trenger med NVU, å den koder så fint i motsetning til FP go-live ol... (ikke at golive er så ille)

Gratis, lovlig og utrolig bra så er nvu / kompozer det beste jeg har prøvd, og fortsatt å bruke..

Ja, nå ser siden rett ut i FF også, bra jobbet. :)

* SKREVET AV SCORPIOEN84 *

Skrevet
Amen & takk.! :P

Eneste med nvu er at den har en og annen bug , men ikke noe ille.

Bruker NVU (KompoZer) hele tiden jeg nå, savner litt fungsjonaliteten til Dreamweaver, men jeg får til alt jeg trenger med NVU, å den koder så fint i motsetning til FP go-live ol... (ikke at golive er så ille)

Gratis, lovlig og utrolig bra så er nvu / kompozer det beste jeg har prøvd, og fortsatt å bruke..

Ja, nå ser siden rett ut i FF også, bra jobbet. :P

* SKREVET AV SCORPIOEN84 *

Det er bra :P Jeg hjelper Henriette til ho får noe så ho kan oppdatere og fikse på siden selv. Så dere får bare slenge ut om det er noe :P

Men bra det ser bedre ut i FF nå også :P

Litt OT, men hvordan ser min side ut :ermm:

Skrevet
Det er bra :P Jeg hjelper Henriette til ho får noe så ho kan oppdatere og fikse på siden selv. Så dere får bare slenge ut om det er noe :P

Men bra det ser bedre ut i FF nå også :P

Litt OT, men hvordan ser min side ut :ermm:

Siden din ser helt fin ut :P

Ikke noen feil eller lignende her hvert fall.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...