Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som skal på mosse utstillinga?


Guest Vicky

Skal du til Moss i helgen?  

16 stemmer

  1. 1.

    • Ja!!!
      5
    • Nei....
      11


Recommended Posts

Guest Vicky

Noen som skal dit? Kristina, Julie=IW og meg skal dit. Kanskje vi kan ha et lite uofisiellt Hundesonen treff? Så kan vi se hundene og hverandre live for en gang skyld :) Vicky er helt nedrøyta, så hu ser ikke ut, men hadde vært morsomt om vi ses :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst å reise opp ditt.

Men blir litt stress.. :) Ettersom jeg antagelig måtte ha reist hjem samme dag..

Og hvor langt er det der til fra Stavanger?

Litt flaut å kunne så lite om Norge.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, uten hund, selvfølgelig :)

Tror det holdes på ørebanen i Moss også denne gangen. Det ligger sånn at alle mossere vet om det, så når man kommer til Moss sentrum er det bare å spørre seg frem. "Ørebanen" altså.

Men nå er jeg ikke 100% sikker på¨at det er der det er. Så, er det noen som kan bekrefte det kanskke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst å reise opp ditt.

Men blir litt stress.. :P Ettersom jeg antagelig måtte ha reist hjem samme dag..

Og hvor langt er det der til fra Stavanger?

Litt flaut å kunne så lite om Norge.. :)

Haha, er du også en slik geografianalfabet:) Jeg er sinsykt elendlig på geografi, trodde at bodø og tromsø lå sånn ca 2 timer fra hverandre :D

Men Moss ligger ca 7-8 timer fra stavanger (med bil :P ) for der har jeg nemlig kjørt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Jeg kommer, uten hund, selvfølgelig

Tror det holdes på ørebanen i Moss også denne gangen. Det ligger sånn at alle mossere vet om det, så når man kommer til Moss sentrum er det bare å spørre seg frem. "Ørebanen" altså.

Men nå er jeg ikke 100% sikker på¨at det er der det er. Så, er det noen som kan bekrefte det kanskke?

artig at du skal dit! Se etter en lys aussie(Vicky) og en Ulvehund så finner du meg, Julie og Kristina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er du også en slik geografianalfabet:) Jeg er sinsykt elendlig på geografi, trodde at bodø og tromsø lå sånn ca 2 timer fra hverandre :P

Men Moss ligger ca 7-8 timer fra stavanger (med bil :P ) for der har jeg nemlig kjørt :P

Hehe, det er jo laangt.. Ja, jeg er skikkelig geografianalfabet.. :D

Skal du ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taz: du kan sikkert bli over natta hos meg om du kommer..hehe.. hvis du kan sove i stua :) No problem! Bare å ta toget det. Men det tar kanskje lang tid?

WheatenMali: Det er i Moss. Eh. Hehe.. Hvis du kjører fra Oslo tar det vel ca en time sørover tenker jeg, kommer litt an på hvilken vei du kjører.

Og dere som kommer, se etter tre jenter med to hunder, en merkelig formet IW-valp og en nedrøyta aussie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig at du skal dit! Se etter en lys aussie(Vicky) og en Ulvehund så finner du meg, Julie og Kristina ;)

Veit hvordan dere ser ut.. Julie har jeg sett før, og Kristina kjenner jeg jo ;) Mihi. Selv om det er lenge siden jeg har sett deg nå, Kristina :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...