Gå til innhold
Hundesonen.no

Velkømmin tilbasj at....


Guest Belgerpia

Recommended Posts

Er det fler enn meg som surfer rundt i ørska når sonen er nede, og prøver å logge inn igjen ca hvert tredje minutt, for kaaaaanskje det er tilbake nå.... :D

Humtidumtidum... nei det har jeg ALDRI gjort... *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??+??m[??eidi/Pippin' date=Mar 27 2007, 21:58 21' post='335810]

Er det fler enn meg som surfer rundt i ørska når sonen er nede, og prøver å logge inn igjen ca hvert tredje minutt, for kaaaaanskje det er tilbake nå.... :D

He, he, he (noen som har installert webcamera på jobben min, kanskje?) ... Jeg datt til og med innom på Canis og så en bruker herfra etterlyse Sonen, men måtte "late som ingenting" ved å tilføye at man "egentlig ikke var innom her så ofte" :) ... (BUSTED!) ...

SÅ desperat er ihvertfall ikke jeg :D

haha! Det er flere enn deg som i desperasjon har vært aktive på canis skal jeg si deg! Så aktive at admin fikk sitt svare strev med å moderere der. Heldigvis så har personen skjønn så det holder så de slettet innlegg og stengte ut folk som ikke fortjente å bli stengt ute... men nå blir det stille der igjen :)

Og Nei jeg har ikke sjekket sonen sånn omtrent hvert tredje minutt, kunne ikke ramle meg inn en gang. Er da ikke avhengig!! har ikke plaget noen på msn med intetsigende pjatt i to døgn og surfet etter ting jeg ikke vist hva var, eller registrert meg på ett sted jeg ikke ville drømt om å registrere meg på, så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Enda værre er det for oss som har vært hjemme syk noen dager :shocked: 3 min er jo ingenting!!

Tror nesten jeg var den første som kom innpå nå også. Sjekket med 1/2min mellomrom. Først var den ikke der så var den der :icon_fun: Kun jeg og Espen som var innpå.

mulig vi må åpne er sensitiviserings klinikk neste gang sonen er borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel nytt at det står hvem som er inne på tråden nederst på sia?

Dette var en funksjon som ble tatt ut for å spare "plass" (eller hva jeg skal si). Etter hva jeg fikk med meg da :D For funksjonen har hvert der tidligere.

(rett meg om jeg tar feil)

Edit: MrsPowers kom meg i forkjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en funksjon som har vært savnet da eller?

Det vet jeg ikke, mulig det. Men den ble vel fjernet hovedsakelig for å spare "plass" på den gamle serveren. Nå har hundesonen blitt flyttet over på en ny server etter hva jeg vet, og da har de vel valgt å ta den tilbake :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh! Endelig :D Har hatt helt abstinenser jeg..:) Folk begynte jo å lure når jeg satt å bannet foran skjermen i ren fortvilelse over å ikke komme inn på sonen! Avhengig, jeg?! Neida, ikke i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler enn meg som surfer rundt i ørska når sonen er nede, og prøver å logge inn igjen ca hvert tredje minutt, for kaaaaanskje det er tilbake nå.... :D

Ikke vært tredje minutt meen, på morgenen før skolen, på vei til skolen med mobilen, noen ganger i løpet av dagen, da jeg kom hjem ++

Avhengig, eh nei, egentlig ikke.. Elle nokså kanskje... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...