Gå til innhold
Hundesonen.no

Calina

Ingvild

Recommended Posts

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Guest Vicky

vi kunne fått til at vi reiste til et sted som er like langt for alle... f.eks Gudbrandsdalen, der er det fint hotel og sted hvor bikkjene kan springe. vi kan prøve å sjekke ut hvor alle bor, og deretter prøve å finne et sted som ikke er så alltfor langt for alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kunne fått til at vi reiste til et sted som er like langt for alle... f.eks Gudbrandsdalen, der er det fint hotel og sted hvor bikkjene kan springe. vi kan prøve å sjekke ut hvor alle bor, og deretter prøve å finne et sted som ikke er så alltfor langt for alle..

Ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist Calina.  :D  

Treff hadde vært kjempemoro da. :P

Sånn ca midt på? TRøndelag?  :)  

28 August kan jeg ikke uansett da, da er jeg på utstilling.  :wink:

hehe, jepp, greit for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til Trondheim! Ja til Trondheim! Ja til Trondheim! Ja til Trondheim! Ja til Trondheim! Ja til Trondheim!

Hømhøm. Hvertfall. Før ferien er over er kanskje litt optimistisk planlegging Taz? Jeg mener, vi får det jo ikke til neste uke (alt for kort tid), og uka etter der drar en del av oss på sommerleir, og så er det liksom bare en uke igjen av skoleferien...

Nei, jeg stemmer virkelig for Trondheimsområdet - det er jo midt på - så får jeg kanskje råd til å være med også. Vi kan jo installere oss i låven på gården hvor farmora mi bor, så kan vi gå turer oppi skogen vår på dagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...