Gå til innhold
Hundesonen.no

Calina


Ingvild

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Hva med Oslo-området da? Siden en del bor på Sørlandet, så er vel Trøndelag litt dumt.. Oslo er i alle fall enkelt å komme seg til for alle.

Joda, men Trøndelag er midt i landet.

*vil slippe å betale* :) Neida, det går greit. Har en del slekt jeg kan flytte inn hos, og man kan få billige tog/bussbilletter til Oslo, så det skal nok tross alt gå greit. Det er om folk foreslår Kristiansand og Stavanger og sånt jeg protesterer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i Oslo! Tog til Oslo går jo fint for alle parter her! Men da må noen av dere trøndere "være med meg" altså, for jeg er lost på med en gang jeg går ut av Oslo S, hehe..

Ingen her som bor på en stor gård med masse soveplasser? Greier nok å skrape sammen penger til toget nedover, men blir verre hvis jeg skal satse på hotell/camping ved siden av også, hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i Oslo! Tog til Oslo går jo fint for alle parter her! Men da må noen av dere trøndere "være med meg" altså, for jeg er lost på med en gang jeg går ut av Oslo S, hehe..

Ingen her som bor på en stor gård med masse soveplasser? Greier nok å skrape sammen penger til toget nedover, men blir verre hvis jeg skal satse på hotell/camping ved siden av også, hihi..

hehe, jeg guider deg vettu :)

Kan ikke bare alle sammen bo hos IW da :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tog må du bytte en gang, og det tar omtrent 15 timer fra du setter deg på toget i Bergen til du ankommer stasjonen i Trondheim, litt avhengig av når det andre toget går eller no.

Det tar en times tid med fly fra Bergen til Trondheim.

Var det jeg tenkte...15 timer på tog med dyret mitt, utsetter jeg ikke fremmede folk for...*ler*

Og fly det blir for dyrt..

Noen som sa Oslo her ? Den er jeg med på...8 timer i bil går greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i Oslo! Tog til Oslo går jo fint for alle parter her! Men da må noen av dere trøndere "være med meg" altså, for jeg er lost på med en gang jeg går ut av Oslo S, hehe..

Ingen her som bor på en stor gård med masse soveplasser? Greier nok å skrape sammen penger til toget nedover, men blir verre hvis jeg skal satse på hotell/camping ved siden av også, hihi..

Kan passe på deg, jeg, hehe. Er ikke lokalkjent i Oslo, men har vært der nok til at jeg klarer å finne fram. :wink:

Er dessuten helt enig i at penger til transport går greit, men at jeg helst vil unngå å betale for overnatting. Dessuten blir det desto vanskeligere med hund som også skal være med på overnattinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan passe på deg, jeg, hehe. Er ikke lokalkjent i Oslo, men har vært der nok til at jeg klarer å finne fram. :wink:

Er dessuten helt enig i at penger til transport går greit, men at jeg helst vil unngå å betale for overnatting. Dessuten blir det desto vanskeligere med hund som også skal være med på overnattinga.

Jepp, enig.. Kan jo bo hos pappsen jeg da, men er ikke akkurat så fint å ha hundetreff i svarteste grønland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er jo altså heeelt perfekt det! Har ikke akkurat mnage soveplasser (kanskje en halv, hvis dere ikke vil ligge i telt i hagen, med hundene), men Oslo går flott vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, tror Oslo skal gå greit.

Men som andre her så har ikke jeg heller no særlig penger til overnatting da?

Noen som har masse plass? :)

Hadde jo vært kos om vi trøndere kunne tatt tog eller noe nedover sammen da. :D

Ellers så kunne jeg jo forøvrig ha kjørt et stykke nedover da, kan gjerne ta med noen i bilen jeg.. :P

Men kjører ikke helt inn til Oslo da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til Trondheim! Ja til Trondheim! Ja til Trondheim! Ja til Trondheim! Ja til Trondheim! Ja til Trondheim!  

Hømhøm. Hvertfall. Før ferien er over er kanskje litt optimistisk planlegging Taz? Jeg mener, vi får det jo ikke til neste uke (alt for kort tid), og uka etter der drar en del av oss på sommerleir, og så er det liksom bare en uke igjen av skoleferien...  

Nei, jeg stemmer virkelig for Trondheimsområdet - det er jo midt på - så får jeg kanskje råd til å være med også. Vi kan jo installere oss i låven på gården hvor farmora mi bor, så kan vi gå turer oppi skogen vår på dagen?  ;)

Kan ikke alltid være negative.. ;) Hehe..

Må få lov til å være litt optimistisk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, går vel bra med 8-9 timer med tog..

Så hadde blitt med jeg.. Men så var det overnatting..

Så ut som mangen hadde litt problemer med det. ;)

'

Ja, det er det som er problemet. Det beste hadde jo vært om alle kunne bodd på samme sted da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
    • Du kan sikkert litt om massasje og sånt allerede? Vi hadde regelmessig fysioterapeut på våre, en gang i mnd. Lakseolje, og etterhvert Cartrophen (lite effekt) og Librela (heller ikke mye effekt, men startet antageligvis for sent). Greia med disse smertebehandlingene for artroser er visst at man skal begynne å bruke dem før det har fått utviklet seg noe særlig. Pass på at hunden er varm såklart, back on track kan hjelpe (tantes gamle hunder har hatt det over natten, med opptrening). 6 tenner! Au!
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...