Gå til innhold
Hundesonen.no

SGT-treff når NKK har utst i Drammen!


Lotta

Recommended Posts

Heeyyy!

Sur, gammel tante, det er meg! Jeg fyller alle kriteriene og vel så det. Dessuten er jeg veldig glad i kake! Ingvild, du kan være niese, for jeg vil treffe Knottebaby! BP med kamera er et trekkplaster i seg selv! Nå er jeg ikke bare gammel, men litt treig i tillegg... Må man søke her og??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Tja, er en tålmodig sjel, som forvandles til et #¤)/ under (og rett før) PMS har vært tante i snart et kvart århundre.

Men om jeg kan defineres som en sur gammel tante??? Jeg veit sytten meg ikke, jeg.Dere kan jo spørre tantabarna mine, som pleide å passe meg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i det siste blitt betegnet som gretten og sur så kanskje jeg faller inn under denne kategorien jeg og!

Tante ble jeg for første gang 15 mars! (wuhu, oppfyller nå to av kravene)

Gammel.... tja man er jo så gammel som man føler seg.... og nå med bekkenløsning og det hele så tipper jeg at jeg nærmer meg 70-80!!

Men om dere er skikkelig skumle står jeg kanskje bare litt borte med Ingvild og skuler på dere.....

(eller.... .er Bowie med så klarer jeg ikke holde meg unna!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Bowie ER med - og jeg er redd vår samlede sjarm-faktor dessverre kommer til å stige til motbydelige høyder pga det... Dessverre :whistle:

Ellers er jeg litt satt ut av alle disse spørsmålene om kvalifisering, PH-verdier og alder - hallo, folkens. Enten ER man SGT eller så er man ikke SGT - men jeg ANER ikke hvem som kvalifiserer - ingen utenforstående har foreløpig tilbudt seg å hjelpe i disse tilfellene som SGT-wannabeene har flagget her!?(Hvis det da ikke foregår hemningsløs agitering og kvalifisering på PM da, som jeg ikke vet om?)

Gjør for ordens skyld oppmerksom på at det er god tid til å rykke opp og fram før SGT-treffet, akkurat nå anbefaler jeg f eks et par tråder i Hundeprat som er godt egnet for opprykk til 3. grad, alternativt kan kakebaking og/eller termostilbud oppveie for manglende kvalifikasjoner... Tror jeg?

Så - hvilke kaker skal stå på menyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Bowie ER med - og jeg er redd vår samlede sjarm-faktor dessverre kommer til å stige til motbydelige høyder pga det... Dessverre :whistle:

Ellers er jeg litt satt ut av alle disse spørsmålene om kvalifisering, PH-verdier og alder - hallo, folkens. Enten ER man SGT eller så er man ikke SGT - men jeg ANER ikke hvem som kvalifiserer - ingen utenforstående har foreløpig tilbudt seg å hjelpe i disse tilfellene som SGT-wannabeene har flagget her!?(Hvis det da ikke foregår hemningsløs agitering og kvalifisering på PM da, som jeg ikke vet om?)

Gjør for ordens skyld oppmerksom på at det er god tid til å rykke opp og fram før SGT-treffet, akkurat nå anbefaler jeg f eks et par tråder i Hundeprat som er godt egnet for opprykk til 3. grad, alternativt kan kakebaking og/eller termostilbud oppveie for manglende kvalifikasjoner... Tror jeg?

Så - hvilke kaker skal stå på menyen?

Altså Christine... hvordan har du tenkt å få oss til å betale fly og opphold til deg? Vi er SURE gamle GJERRIGE tanter har du ikke fått med deg det du? Her holder det ikke med kakefristelser. Men du skal ha for forsøket *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Altså Christine... hvordan har du tenkt å få oss til å betale fly og opphold til deg? Vi er SURE gamle GJERRIGE tanter har du ikke fått med deg det du? Her holder det ikke med kakefristelser. Men du skal ha for forsøket *flir*

Jeg skreiv togbilett da! Og det er billigere enn flybiletten! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Bowie ER med - og jeg er redd vår samlede sjarm-faktor dessverre kommer til å stige til motbydelige høyder pga det... Dessverre :P

Ellers er jeg litt satt ut av alle disse spørsmålene om kvalifisering, PH-verdier og alder - hallo, folkens. Enten ER man SGT eller så er man ikke SGT - men jeg ANER ikke hvem som kvalifiserer - ingen utenforstående har foreløpig tilbudt seg å hjelpe i disse tilfellene som SGT-wannabeene har flagget her!?(Hvis det da ikke foregår hemningsløs agitering og kvalifisering på PM da, som jeg ikke vet om?)

Gjør for ordens skyld oppmerksom på at det er god tid til å rykke opp og fram før SGT-treffet, akkurat nå anbefaler jeg f eks et par tråder i Hundeprat som er godt egnet for opprykk til 3. grad, alternativt kan kakebaking og/eller termostilbud oppveie for manglende kvalifikasjoner... Tror jeg?

Så - hvilke kaker skal stå på menyen?

Så lenge Bowie er med så hopper jeg i om jeg er SGT eller ikke.... er jeg det ikke så kan jeg være hunde-groupie! :whistle:

(kanskje det er litt av definisjonen til en SGT? Tvinger seg på om den er velkommen eller ikke, forteller sin mening om den er ønsket eller ikke :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være skikkelig sur OG usaklig jeg! Problemet er bare det at jeg blir så usaklig og ond at jeg på en måte stoppe meg selv. Jeg synes jeg har tatt meg opp om dagen egentlig, eller hva Belgerpia?

Åh jada! Jeg er med! Men hvorfor kan jeg ikke få leke med dere om lp elite går på søndag? For jeg er jo der likevel liksom på en måte atte...

Ja? Og du tror at vi ikke begrenser oss litt du, eller? Vi er egentlig ikke så hyggelige som vi fremstår her.. hehe

Og klart du kan få leke md oss på søndag og! Kan leke med oss hver dag om du vil du :P

Nei det vil jeg slett ikke. Hvis jeg kommer er det fordi ei snill tante som jeg kjenner kanskje skal stille sine irske ulvehunder der :)

--

Per Olav

Det kler ikke menn å leke hard to get, altså :P

:D Har jeg ennå ikke kommet lenger enn til å bli en wannabe.... :D

Jeg har gjort en hederlig innsats den siste tiden, men tydelig ikke bra nok.

Men bare for å spørre; er jeg ikke sur nok, ikke gammel nok, eller er det mangel på å være "tantete"

(si: ikke gammel nok! *håpe*)

Veit du hva Molly? Jeg glemte deg jeg :D Det er klart du er SGT! På samme grunnlag som Siri og Margrete da, riktignok.. hehe

Heeyyy!

Sur, gammel tante, det er meg! Jeg fyller alle kriteriene og vel så det. Dessuten er jeg veldig glad i kake! Ingvild, du kan være niese, for jeg vil treffe Knottebaby! BP med kamera er et trekkplaster i seg selv! Nå er jeg ikke bare gammel, men litt treig i tillegg... Må man søke her og??

Nei, man søker vel egentlig ikke? Enten er man SGT, eller så er man ikke.. Forklaring under, tenker jeg? :)

Altså, Bowie ER med - og jeg er redd vår samlede sjarm-faktor dessverre kommer til å stige til motbydelige høyder pga det... Dessverre :P

Jeg tenker vi tvinger Belgerpia til å ta med seg Tjukken og jeg, så blir vi nesten uimotståelige.. Emma skal også være med, men hun har en greie for mannfolk (hun er pinlig opptatt av de, faktisk - nesten så det grenser til stocking.. Hadde to stakkarer - menn altså - på besøk igår, og hun ålte seg inntil de og inspiserte de nøye.. Rare hunden) så hun blir kanskje for opptatt til å sjarmere alle SGT'ene der? Hun liker tanter og, altså, men menn er visst noe helt for seg selv mener Emma (er jo forøvrig enig med henne, om enn på et litt annet grunnlag?)

Ellers er jeg litt satt ut av alle disse spørsmålene om kvalifisering, PH-verdier og alder - hallo, folkens. Enten ER man SGT eller så er man ikke SGT - men jeg ANER ikke hvem som kvalifiserer - ingen utenforstående har foreløpig tilbudt seg å hjelpe i disse tilfellene som SGT-wannabeene har flagget her!?(Hvis det da ikke foregår hemningsløs agitering og kvalifisering på PM da, som jeg ikke vet om?)

Nei, nå skal du høre her.. For å være SGT'er, må man være "slem" mot stakkars små sarte sjeler, sånn i første omgang. Så må man være enig med andre SGT'ere, bare fordi de er SGT'ere og ikke fordi man er enig - og sånt blir man enige om på alle disse hemlige møtene vi har på hundetreff og utstillinger og sånt (noe ala dette treffet, selv om det kanskje ikke er så hemmelig som det burde vært nå?). Man må komme med surmaget kritikk, og den skal gies kun med tanke på å kjøre over mindre ordføre debattanter, ikke fordi at man faktisk mener det man sier.. Noe jeg har glemt da?

Gjør for ordens skyld oppmerksom på at det er god tid til å rykke opp og fram før SGT-treffet, akkurat nå anbefaler jeg f eks et par tråder i Hundeprat som er godt egnet for opprykk til 3. grad, alternativt kan kakebaking og/eller termostilbud oppveie for manglende kvalifikasjoner... Tror jeg?

Så - hvilke kaker skal stå på menyen?

Lurt! Jeg er veldig glad i sjokoladekake, bare for å ha nevnt det.. Ta det gjerne som et hint, liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Det kler ikke menn å leke hard to get, altså :D
Da har du nok misforstått, kjære :) Jeg foretrekker snille og saklige tanter framfor ... ehh... andre tanter :)

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Altså - som nevnt her - enten så er man SGT eller så er man ikke SGT.... enkelt...... definisjonen har andre kommet med.

Hvilke kaker - hmmmm........ jeg er ikke særlig nøye på det - men synes kanskje at sånn gulrotkake er litt oppskrytt *ler* - dessuten så er kanskje ikke kake tingen for meg uansett liksom - jeg slutter å røyke i disse dager og innbiller meg at inntak av ting med karbohydrater bør jeg avstå fra i all fremtid *ler*

Men jeg spiser gjerne sukkererter om noen byr på det - eller bebigulrøtter......

Med mindre du har tenkt å være barnevakt for Tjukken så blir han hjemme han - for jeg har med kameraet jeg - og da kan jeg ikke holde Tjukkaser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har man funnet ut at Elite går søndag. Så vi får håpe på tidlig startnr, så jeg kanskje klarer å være trivlig liksom... (om jeg starter da)

Margrete - jeg minner om at dette skal være et SGT-treff - du BEHØVER ikke være "trivelig"... :D (og siden vi er gamle også, så behøver vi ikke å holde inn magen heller, selv om det er juni!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrete - jeg minner om at dette skal være et SGT-treff - du BEHØVER ikke være "trivelig"... :D (og siden vi er gamle også, så behøver vi ikke å holde inn magen heller, selv om det er juni!)

:) Ai, det glemte jeg jo helt! Klart jeg kan være skikkelig sur og vansklig spesielt på en slik dag, da er jeg skikkelig god faktisk (bare så jeg vet, er det lov å sutre?)

Holde inn maven?? Det sluttet jeg med når jeg gikk gravid og fant ut at det var håpløst og etter det ble det egentlig bare glemt liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde inn maven?? Det sluttet jeg med når jeg gikk gravid og fant ut at det var håpløst og etter det ble det egentlig bare glemt liksom...

Hmm, nå vil jeg ikke akkurat påstå at du trenger å holde inn magan da :D .

Uten om det har jeg også veldig lyst til å være med i SGT. Er ikke den som skriver flest innlegg her, men ellers kvalifiserer jeg ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå vil jeg ikke akkurat påstå at du trenger å holde inn magan da :D .

Uten om det har jeg også veldig lyst til å være med i SGT. Er ikke den som skriver flest innlegg her, men ellers kvalifiserer jeg ganske godt.

MOTIVASJON er en ypperlig kvalifikasjon til SGT-medlemsskap! Vi ses i Drammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok misforstått, kjære :D Jeg foretrekker snille og saklige tanter framfor ... ehh... andre tanter :D

--

Per Olav

Ja, hvem gjør vel ikke det? Men det hender vi er det og, skjønner du.. Vi liker bare ikke å si det til noen.. hehe

Nå har man funnet ut at Elite går søndag. Så vi får håpe på tidlig startnr, så jeg kanskje klarer å være trivlig liksom... (om jeg starter da)

Klart du starter, og litt samvær med oss tøysetantene gjør at nervene dine dempes betraktelig.. Vi er nesten som valium vi.. Og er du veldig veldig utrivelig, så kan vi sikkert tilgi deg for det og :D

:D Ai, det glemte jeg jo helt! Klart jeg kan være skikkelig sur og vansklig spesielt på en slik dag, da er jeg skikkelig god faktisk (bare så jeg vet, er det lov å sutre?)

Du er da ikke en mann du, Margrete? Vi damer vi sutrer ikke vi, vi bare snakker om det.. Det er forskjell på det og vettu.. hehe

Holde inn maven?? Det sluttet jeg med når jeg gikk gravid og fant ut at det var håpløst og etter det ble det egentlig bare glemt liksom...

Høh.. Man må ha noe å holde inn før man kan skryte av at man har glemt å gjøre det.. Lille flisa skryter på seg her :rolleyes: (og jeg kan si sånt, for jeg er "solid bygget", som det heter.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på utstilling i Drammen og kommer vel til å være den eneste på området med 2 hvite Boxere, så jeg er lett å se. Dere får hilse på dersom dere ser meg da :icon_fun:

Ehh, Sure Gamle Tanter driver ikke oppsøkende virksomhet, altså! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Just me!!

Oi, eldre tråd. Men altså, jeg skal til Drammen, og forhåpentligvis Ulrikke og. :)

Desverre er jeg ikke så sur av meg, eller en tante. Men gammel, det er jeg!

Får vel stå og titte på dere i smug da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk en skikkelig nysgjerrig sjel,og sitter alltid bak skjermen her og lurer på hvem alle de forskjellige er,sånn utifra det de skriver og sånn de virker.

Noen skiller seg klart mer ut,og jeg blir bare mer nysgjerrig på hvem de er.

Men jeg klarer ikke få meg til å tro at de "sure gamle tantene" virkelig er så skarpe /giftige og sånt i virkeligheten.

Noen er giftigere enn andre kanskje,men alt i alt tror jeg det er (håper da)kjekke folk med interesse for hund.

Jeg har ofte lurt på om jeg har snakket med/truffet noen av dere...på en utstilling eller noe.

Eller om dere har sett meg uten at jeg vet det...(skummelt..haha)

Sånn "hundesonen" ser deg greier.hehehe..

Er litt rart å tenke på at vi er så fjerne fra hverandre i det virkelige liv,men muligens treffes i visse anledninger...

Noen bor jo til og med i samme by uten og vite det..

Jeg er nok en av de som drømmer meg vekk når jeg ser eldre damer/menn.

Høres kanskje rart ut...men jeg sitter å tenker på alt..

Lurer på hvilken bagasje de har i livet generelt ,hvem de er,hvordan de har hatt det og har det.

Hva de skal og hva de har gjort.

Hvilke klær de gikk i som ungdom,hvordan de oppførte seg og hvilke verdier de hadde eller har.

Var de gifte,er ektefellen død?Klarer de seg hjemme?Er de ensomme?

Litt vel filosofisk kanskje..hihi..

Blir ikke helt de samme tankene rundt tantene da.

Dere ser jeg heller for meg der dere sitter med røyken og kanskje kaffien.

Ektemannen er jaget bort,og eventuelle barn er i seng.Bak eller på siden ligger hunden som får myke ord og kos,mens matmor hisser seg foran pc skjermen med helt andre gloser.Det hender turen går til kjøkkenet for å hente mer å grapse på tastaturet med.Og så er dere lydhør dersom hunden krever sitt.Maser mannen er det "Hysj! er inni en storm her!"Så går dere til seng og irriterer dere over det dere IKKE skrev.Derfor tar dere det morgenen etter,da dere muligens igjen skjekker sonen.

Hehe...som jeg fantaserer..tar sikkert feil,men et er litt gøy da:) Se for seg ting sånn..

Så jeg lurer på hvem dere er.Men jeg går vel ikke under kategorien tante...?ehh..

Uansett skal jeg på den utstillingen da...

Gleder meg ikke...vet ikke hvor lenge jeg holder ut den angsten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke helt de samme tankene rundt tantene da.

Dere ser jeg heller for meg der dere sitter med røyken og kanskje kaffien.

Ektemannen er jaget bort,og eventuelle barn er i seng.Bak eller på siden ligger hunden som får myke ord og kos,mens matmor hisser seg foran pc skjermen med helt andre gloser.Det hender turen går til kjøkkenet for å hente mer å grapse på tastaturet med.Og så er dere lydhør dersom hunden krever sitt.Maser mannen er det "Hysj! er inni en storm her!"Så går dere til seng og irriterer dere over det dere IKKE skrev.Derfor tar dere det morgenen etter,da dere muligens igjen skjekker sonen.

Haha! Ler så jeg triller av stolen her :)

Håper dere får et koselig treff, og nyter kaken :) Jeg skal ikke til Drammen jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi belgerfolk er paranoide vi, så vi veit sånt.. Du er selvsagt en ekte SGT'er, Belgerpia er selvskreven selv når hun ikke slutter å røyke.. Så har vi Siri og Margrete, som egentlig er for saklige til å være Sur Gammel Tante, men vi gjør unntak for de.. Så er det jo meg da.. Resten får bare søke, men det er vi som er den harde kjernen ;)

Dette sier 2ne her

Margrete er en wannabe-SGT'er stakkar - hun påstår hun er sur nok til å ikke være wannabe, men dessverre for hennes del, så er hun altfor saklig til å bli tatt alvorlig akkurat der ;) Men morsom er hun, det skal hun

Og dette sier 2ne ett annet sted, NÅ ble jeg SGT! For jeg har brått rykket ned til å bli wannaby. Føler at noen burde wake up and smell the coffie her! Ta seg sammen og finne ut av hva hun mener om saken. Og tro meg... jeg er rimlig sikker på at Siri fortsatt er fullverdig SGT.

Når datt jeg til å bli wannabe? Har dette blitt tatt opp på ett eller annet hemlig møte? Kan dere da vennligst sende meg en PM ang den saken! Kaster ikke meg ut i gjørma uten at jeg blir sur, lei og vil ha ett skikkelig svar!

Så det så!

EODPFH, for dette gidder jeg ikke å diskutere med 2ne noe mer, med mindre hun kommer med ett skikkelig svar til meg!

(eodpfh, eod vet dere hva betyr, pfh: på forhånd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...