Gå til innhold
Hundesonen.no

SGT-treff når NKK har utst i Drammen!


Lotta

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vet dere egentlig ikke ville høre noe mer fra wannabe'er som pingler ut, men jeg tar likevel sjansen på å ønske dere en fortreffelig dag.

Håper imaget består og at dere kommer tilbake like sure (ellerer surere) som før, og at dere kanskje vil dele noen minner med oss feiginger etter endt dag....

Lykke til i hvert fall! :)

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
:) Har jeg ennå ikke kommet lenger enn til å bli en wannabe.... ;)

Jeg har gjort en hederlig innsats den siste tiden, men tydelig ikke bra nok.

Men bare for å spørre; er jeg ikke sur nok, ikke gammel nok, eller er det mangel på å være "tantete"

(si: ikke gammel nok! *håpe*)

Nei nå skjønner jeg ingen ting... Var det ikke sure gamle tanter det stor for da?

Jeg kan forøvrig ikke komme. Jeg har funnet ut at jeg verken er sur eller gammel (bare tante), så jeg dropper å møte opp så jeg ikke blir "smittet". Jeg ønsker å forbli en ungdommelig og blid tante en stund til.... ;)

Men håper dere får en fortreffelig dag i hvert fall, og krydderkake synes jeg i grunn passer midt i blinken til et sånt treff.... :closedeyes:

Jeg vet dere egentlig ikke ville høre noe mer fra wannabe'er som pingler ut, men jeg tar likevel sjansen på å ønske dere en fortreffelig dag.

Håper imaget består og at dere kommer tilbake like sure (ellerer surere) som før, og at dere kanskje vil dele noen minner med oss feiginger etter endt dag....

Lykke til i hvert fall! ;)

Du er herved innvilga æresmedlemsskap av aller høyeste grad, klasse og nivå! En mer verdig, innbarka og ihuga SGTer vil ikke bli å finne i Drammen hverken 2. eller 3. juni - GARANTERT.

Bøyer meg i støvet og ønsker deg en het velkomst!

"Lotta"

Skrevet
Forøvrig må Belgerpia ha med telt (det samme må Siri...) (Non-negotionable... EOD!).

Som innbarka sur, gammal (ikke gammEL men gammAL...) tante har jeg selvfølgelig alltid med meg telt ! Stort sådan - dårlig likt av omgivelsene pga stor plass, men sånt gir selvsagt SGT'ere skikkelig beng i ! Man er seg selv nok - sant ? Men jeg NEKTER å ta med kake eller annet bakverk altså... om noen hadde sett de "vaflene" jeg har stekt i kveld i anledning spesialutstilling i morgen, ville man ikke engang tiltrodd meg å koke vann... Jeg tror det er bra vaflene er til hunden og ikke meg *grmpf*.

Skrevet
Du er herved innvilga æresmedlemsskap av aller høyeste grad, klasse og nivå! En mer verdig, innbarka og ihuga SGTer vil ikke bli å finne i Drammen hverken 2. eller 3. juni - GARANTERT.

Bøyer meg i støvet og ønsker deg en het velkomst!

"Lotta"

banana banana banana :P

Skrevet
*pøh* aspirant?

Ferdig utlært?

Stemningen står i taket, Bowie har spist 1 kg kyllinggrill og samler krefter etter dagens strabaser! Vi er lykkelige over å ha kommet helskinnet av Norwegians fly på rett stoppested (Gardermoen :rolleyes: ) og strålende fornøyde med velkomsten til det smilende østland... (Krysser fingrene for en glitrende fortsettelse i morgen!)

Skrevet
Vi gamle sure satt nå der og surmula sammen, vi... *flir*.

Javisst! At flesteparten av de ikke visste at det var SGT-treff de var på heller, gjorde det bare enda surere, egentlig ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...