Gå til innhold
Hundesonen.no

SGT-treff når NKK har utst i Drammen!


Lotta

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Blir ikke helt de samme tankene rundt tantene da.

Dere ser jeg heller for meg der dere sitter med røyken og kanskje kaffien.

Ektemannen er jaget bort,og eventuelle barn er i seng.Bak eller på siden ligger hunden som får myke ord og kos,mens matmor hisser seg foran pc skjermen med helt andre gloser.Det hender turen går til kjøkkenet for å hente mer å grapse på tastaturet med.Og så er dere lydhør dersom hunden krever sitt.Maser mannen er det "Hysj! er inni en storm her!"Så går dere til seng og irriterer dere over det dere IKKE skrev.Derfor tar dere det morgenen etter,da dere muligens igjen skjekker sonen.

Hehe...som jeg fantaserer..tar sikkert feil,men et er litt gøy da:) Se for seg ting sånn..

Så jeg lurer på hvem dere er.Men jeg går vel ikke under kategorien tante...?ehh..

Uansett skal jeg på den utstillingen da...

Gleder meg ikke...vet ikke hvor lenge jeg holder ut den angsten...

*ler*

Naaaaaa - vi hisser oss nok ikke så mye opp, jeg tror generelt sett vi bare høres sånn ut mer enn at vi er det - men resten virket skummelt kjent *ler* Veldig skummelt faktisk........

Når datt jeg til å bli wannabe? Har dette blitt tatt opp på ett eller annet hemlig møte? Kan dere da vennligst sende meg en PM ang den saken! Kaster ikke meg ut i gjørma uten at jeg blir sur, lei og vil ha ett skikkelig svar!

Nææææææsj - du er SGT du...... kan være det selv om du er morsom vel, hadde kriteriet vært at man ikke fikk være morsom så hadde 2ne også vært en wannabe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Men jeg klarer ikke få meg til å tro at de "sure gamle tantene" virkelig er så skarpe /giftige og sånt i virkeligheten.

Noen er giftigere enn andre kanskje,men alt i alt tror jeg det er (håper da)kjekke folk med interesse for hund.

Det kan hende vi ikke er så giftige og skarpe som vi blir oppfattet her og, kanskje?

Blir ikke helt de samme tankene rundt tantene da.

Dere ser jeg heller for meg der dere sitter med røyken og kanskje kaffien.

Ektemannen er jaget bort,og eventuelle barn er i seng.Bak eller på siden ligger hunden som får myke ord og kos,mens matmor hisser seg foran pc skjermen med helt andre gloser.Det hender turen går til kjøkkenet for å hente mer å grapse på tastaturet med.Og så er dere lydhør dersom hunden krever sitt.Maser mannen er det "Hysj! er inni en storm her!"Så går dere til seng og irriterer dere over det dere IKKE skrev.Derfor tar dere det morgenen etter,da dere muligens igjen skjekker sonen.

Jeg kan love deg at jeg sjeldent irriterer meg over det jeg ikke skreiv.. Så himla viktige er ikke diskusjonene på hundesonen ;)

Dette sier 2ne her

Og dette sier 2ne ett annet sted, NÅ ble jeg SGT! For jeg har brått rykket ned til å bli wannaby. Føler at noen burde wake up and smell the coffie her! Ta seg sammen og finne ut av hva hun mener om saken. Og tro meg... jeg er rimlig sikker på at Siri fortsatt er fullverdig SGT.

Når datt jeg til å bli wannabe? Har dette blitt tatt opp på ett eller annet hemlig møte? Kan dere da vennligst sende meg en PM ang den saken! Kaster ikke meg ut i gjørma uten at jeg blir sur, lei og vil ha ett skikkelig svar!

Så det så!

EODPFH, for dette gidder jeg ikke å diskutere med 2ne noe mer, med mindre hun kommer med ett skikkelig svar til meg!

(eodpfh, eod vet dere hva betyr, pfh: på forhånd)

Du er søt når du er sint du, Margrete ;) Det er ingen her som har kasta deg i søla, men så vidt jeg har fått med meg, må man visst være "giftig og skarp" i kantene for å være Sur Gammel Tante.. Og eneste gangen jeg har sett deg være Sur i en diskusjon, er nå :P Vanligvis er du jo bare Saklig, og det er ikke DET s'en står for, er det vel? hehe

Men (med fare for at folk skal ta dette som smisiking *flir*) du veit jo at jeg liker deg selv om du egentlig ikke er Sur nok, så jeg skal selvsagt forandre på ordlyden der med en eneste gang! Beklager! ;)

Nææææææsj - du er SGT du...... kan være det selv om du er morsom vel, hadde kriteriet vært at man ikke fikk være morsom så hadde 2ne også vært en wannabe..

Du? Jeg er ikke morsom jeg.. Jeg er en kverulant som bare diskuterer for å diskutere jeg, selv om alle andre syns det er kjedelig å lese ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har nettopp til min store skrekk oppdaget at jeg ikke bare er SGT - jeg er G - helt frittstående - OG senil... Har jo glemt å minne dere på påmeldingsfristen, damer?!

Så, ses vi eller? (Foreslår forresten omdøping av foreningen til GST...)

"Lotta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp til min store skrekk oppdaget at jeg ikke bare er SGT - jeg er G - helt frittstående - OG senil... Har jo glemt å minne dere på påmeldingsfristen, damer?!

Så, ses vi eller? (Foreslår forresten omdøping av foreningen til GST...)

"Lotta"

Vi har meldt på :) Har visst planer om å være i Drammen både lørdag og søndag jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt at noen har orden i sysakene! Jeg var jo selv så flink at jeg meldte på i god tid for aller første gang (lurer på hva et er tegn på?!?!) - og har ikke ofret Drammen en tanke før nå... :)

2ne, rekker du å bake da, når du skal dit begge dager, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt at noen har orden i sysakene! Jeg var jo selv så flink at jeg meldte på i god tid for aller første gang (lurer på hva et er tegn på?!?!) - og har ikke ofret Drammen en tanke før nå... :)

2ne, rekker du å bake da, når du skal dit begge dager, liksom?

Vi - altså jeg og den lille blÅnde kommer vi også - men hvilken dag var det igjen ? EN av dagene kommer vi iallefall, og jeg MINNES faktisk at det var den dagen det var treff (den andre dagen har vi spesialutstilling).

Jeg har forøvrig skjønt at JEG visstnok bare er GT nå... jeg fikk nemlig en sms fra en kursdeltaker i morges som påstod at jeg var så SNILL OG TÅLMODIG (hmmmm... kunne det arrangeres S-kurs sånn i løpet av dagen når vi treffes tro... ?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne, rekker du å bake da, når du skal dit begge dager, liksom?

Næsj, jeg er jo opptatt begge dagene og av den grunn rekker jeg jo ikke å bake - heldigvis :) Belgerpia er en jævel på sjokoladekake da.. Og krydderkake, om jeg ikke husker helt feil? hehe

Vi - altså jeg og den lille blÅnde kommer vi også - men hvilken dag var det igjen ? EN av dagene kommer vi iallefall, og jeg MINNES faktisk at det var den dagen det var treff (den andre dagen har vi spesialutstilling).

Treffet er på søndagen, det er da gruppe 1 og gruppe 10 stilles (og det er jo derfra vi SGT'ere har hunder, stort sett?)

Jeg har forøvrig skjønt at JEG visstnok bare er GT nå... jeg fikk nemlig en sms fra en kursdeltaker i morges som påstod at jeg var så SNILL OG TÅLMODIG (hmmmm... kunne det arrangeres S-kurs sånn i løpet av dagen når vi treffes tro... ?).

G'en står for grinete, så er du ikke S er du vel ikke G heller? Du er bare tante du :P

Men vi kan snakke om det i kveld vi, jeg regner med at du skal på sportrening? Du tipser meg om spor, jeg kan tipse deg og S'en og G'en i SGT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet er på søndagen, det er da gruppe 1 og gruppe 10 stilles (og det er jo derfra vi SGT'ere har hunder, stort sett?)

G'en står for grinete, så er du ikke S er du vel ikke G heller? Du er bare tante du :P

Men vi kan snakke om det i kveld vi, jeg regner med at du skal på sportrening? Du tipser meg om spor, jeg kan tipse deg og S'en og G'en i SGT :)

Søndag var det ja... jeg får notere meg det bak øret eller et annet sted jeg garantert glemmer det... Ehhhh.. stod ikke G'en for GLEMSOM... eller GAMMAL ??? Jeg er kanskje både GGT (glemsom, gammal tante) ?

Jeg tror vi jobber litt med den S'en jeg... og jeg dealer gjerne mht sportreninga :).

Siri (SSSGGT - snart sur, senil, glemsom gammal tante)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj, jeg er jo opptatt begge dagene og av den grunn rekker jeg jo ikke å bake - heldigvis :) Belgerpia er en jævel på sjokoladekake da.. Og krydderkake, om jeg ikke husker helt feil? hehe

Treffet er på søndagen, det er da gruppe 1 og gruppe 10 stilles (og det er jo derfra vi SGT'ere har hunder, stort sett?)

G'en står for grinete, så er du ikke S er du vel ikke G heller? Du er bare tante du :P

Men vi kan snakke om det i kveld vi, jeg regner med at du skal på sportrening? Du tipser meg om spor, jeg kan tipse deg og S'en og G'en i SGT :P

Nei nå skjønner jeg ingen ting... Var det ikke sure gamle tanter det stor for da?

Jeg kan forøvrig ikke komme. Jeg har funnet ut at jeg verken er sur eller gammel (bare tante), så jeg dropper å møte opp så jeg ikke blir "smittet". Jeg ønsker å forbli en ungdommelig og blid tante en stund til.... :)

Men håper dere får en fortreffelig dag i hvert fall, og krydderkake synes jeg i grunn passer midt i blinken til et sånt treff.... :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Enda godt at noen har orden i sysakene! Jeg var jo selv så flink at jeg meldte på i god tid for aller første gang (lurer på hva et er tegn på?!?!) - og har ikke ofret Drammen en tanke før nå... :)

2ne, rekker du å bake da, når du skal dit begge dager, liksom?

*kremt*

Skulle ikke du bake da Lotta??

Hvor mye kake trenger vi??

Næsj, jeg er jo opptatt begge dagene og av den grunn rekker jeg jo ikke å bake - heldigvis Belgerpia er en jævel på sjokoladekake da.. Og krydderkake, om jeg ikke husker helt feil? hehe

Treffet er på søndagen, det er da gruppe 1 og gruppe 10 stilles (og det er jo derfra vi SGT'ere har hunder, stort sett?)

Duuu?

Hva er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Skulle ikke du bake da Lotta??

Mjoooo, men... For vår alles helses skyld så ville det kanskje vært tryggere om noen mer nærliggende (i ordets rette forstand) konditorkandidater meldte seg... - (Om vi da ikke skal bli virkelig "sure" av langveisfarende, overhoppheta kaker, da?)

Hvor mye kake trenger vi??

Duuu?

Hva er dette?

:)

EDIT: Sånn for husfredens skyld så synes jeg at pinglene som ikke tør komme skal spare oss alle for bortforklaringene sine... (Æ'kke intressert, æsse!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er som visse andre her.. Ser dere for meg!

Jeg tipper at dersom jeg snoker litt rundt mynderingene og ser 2 stykker som skuler litt og diskuterer yngre ekvipasjer, eller hvem som helst i grunnen. Drikker kaffe, står med et par hunder hver som leker og koser, hundene i ene hånden, røyken i den andre..

Jeg skal se etter dere, håper jeg finner dere før dere finner meg, det er nok tryggest ! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå skjønner jeg ingen ting... Var det ikke sure gamle tanter det stor for da?

Jeg kan forøvrig ikke komme. Jeg har funnet ut at jeg verken er sur eller gammel (bare tante), så jeg dropper å møte opp så jeg ikke blir "smittet". Jeg ønsker å forbli en ungdommelig og blid tante en stund til.... :)

Men håper dere får en fortreffelig dag i hvert fall, og krydderkake synes jeg i grunn passer midt i blinken til et sånt treff.... :closedeyes:

Hmm.. Det var kanskje det? Og kanskje S'en bør byttes ut med Senile? :)

Duuu?

Hva er dette?

Hva er hva? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Hmm.. Det var kanskje det? Og kanskje S'en bør byttes ut med Senile? :)

Hva er hva? :)

Hva har mine bakeferdigheter i denne tråden å gjøre???

Jeg har ikke meldt meg som kakebaker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har mine bakeferdigheter i denne tråden å gjøre???

Jeg har ikke meldt meg som kakebaker jeg

Ånei, jeg glemte at jeg hadde gjort det jeg :D:rolleyes:

S-en står for SUR. Nærmere bestemt skitsur... :D

Jeg er veldig frista til å komme med den mest provoserende setninga jeg kan få når jeg er sur jeg nå, men siden vi skal på utenlandstur sammen på onsdag, hu sure og jeg, så holder jeg klokelig kjeft *ler*

(jada, jeg veit du ikke er langsint, Belgerpia.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg kommer! (Og tar med meg en aspirant...) :)

(Margrete - du legger lista rimelig høyt selv til SGTer å være hvis du har tenkt å komme etter at du har gått... :rolleyes:)

Forøvrig må Belgerpia ha med telt (det samme må Siri...) (Non-negotionable... EOD!).

Kan vanskelig tenke meg noe verre enn våte SGTere - det måtte i så fall være soltørka og sprøstekte sådanne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...