Gå til innhold
Hundesonen.no

Knott og Zima

Aya

Recommended Posts

Skrevet

I dag har jeg endelig hentet mitt nye håp, Akersborg Knott. Knott er ei BC tispe, to mnd gammel nå.. Hun er så godt som svart og hvit, har bittelitt brunt over det ene øyet. Mammaen heter Akersborg Bess, og pappaen heter Eddie. Knott er supertøff og veldig tillitsfull. Håper virkelig Knott blir en frisk og fin hund som kan være med meg i mange år fremover.

(Sorry dårlige bilder, dårlig kamera. Blir bedre i morgen eller tidlig i neste uke).

IMG_1348.jpg

IMG_1352.jpg

IMG_1353.jpg

IMG_1354.jpg

IMG_1358.jpg

• Svar 363
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Aaaaaww, fiiine lille tantebarn-Knott! :)

Endelig er hun her, det skal bli moro å bli kjent med henne - og når Alv kommer får vi nok mange fine stunder sammen vi fire. Også satser vi på en photoshoot med 'tante amatørfotograf' i morgen. :)

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Åååå fine knotten!

Nei, den lille tassen trenger heelt klart litt sosialisering med en stor rolig berner til sommern. Ingen tvil.

Skrevet

GRATULERER! Så herlig lita jente, dah!!

Hvordan har du tenkt å uttale navnet hennes, forresten (eller skal hun hete noe annet "til daglig"?)

Klem fra

Lotta

Skrevet

Tusen takk folkens! Uttalen blir knått, som i godteriet knott, fluedyret knott eller en dørknott. *Ler* Det er kanskje ikke det mest sofistikerte navnet, hehe, men hun er liksom ikke en veldig sofistikert hund. Mer et gjørmedyr.

Skrevet

Gratulerer så mye :) Utrolig flott tispe. Håper hun holder seg frisk og fin, det fortjener du virkelig! Gleder meg til å hilse på henne i sommer, eller kanskje før? :)

Guest Christine
Skrevet

Gratulerer igjen, Ingvild! :)

Utrolig herlig liten knott dette :)

Skrevet

Der er hun jo! Gjørmeknotten! Så skjønn hun er! ;) Nå har vi ventet i spenning så lenge! Gratulerer :icon_fun: :getlost::wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...