Gå til innhold
Hundesonen.no

ANGÅENDE BILDER !!!!

Recommended Posts

Skrevet
Jeg bare lurer på en ting da, om det skal være som et leksikon...-skal jeg ta vekk forklaringene på bildene jeg har lagt inn på dobermann da? Slik at det KUN står navn på hunden,og ikke evt slektskap med min egen?

Nei, det kan godt stå der.

Skrevet
Bare la bildene stå som de er. Det er fint..

Og dem som betaler for hundesonen er Espen og meg :wink:

Jøss! Snille dere! :D

Skrevet

Si ifra hvis vi skal sende en 20kroning eller noe da :D Det er jo ikke svære greiene... Hehe.. Blir jo en del penger om de 20 mest aktive sender 20 kr. Eller, ikke så mye men. Faen, dårlig i matte!

Men ja: jeg ofrer sikkert 50kr om forumet holder på å dø ;)

Skrevet
Det er ikke snakk om store summer, jeg og heidi betaler dette.

Driftskostnaden vil øke etterhvert, nå er den vel ca 500,- i året.

Kan jo gjøre sånn at vi betaler litt hver, vi som er her endel, så støtter vi litt av driften deres.

-Gjør det på et annet forum jeg er på http://p069.ezboard.com/bhorse84124 , kjempe lurt.

For forumet her er virkelig bra og har et koselig miljø. =D>

Skrevet

Forumet holder ikke på dø vi har betalt for 8 måneder fremover.

Mente ikke og tigge penger, sa det bare fordi jeg ville si at vi ikke ga f. i brukerne.

Vi kommer nok ikke til og ta inn penger enda, da må nok siden være mer profesjonell og ha flere funksjoner først.

Hundesonen er ikke skapt for og tjene penger, men for å ha et alternativt hundeforum - der krangel vanligvis ikke står i høysetet.

Skrevet
Forumet holder ikke på dø vi har betalt for 8 måneder fremover.

Mente ikke og tigge penger, sa det bare fordi jeg ville si at vi ikke ga f. i brukerne.

Vi kommer nok ikke til og ta inn penger enda, da må nok siden være mer profesjonell og ha flere funksjoner først.

Hundesonen er ikke skapt for og tjene penger, men for å ha et alternativt hundeforum - der krangel vanligvis ikke står i høysetet.

Neida mente det ikke som at ders kulle tigge eller noe, men på noen steder så koster det hvis man vil stoppe pop up'er osv og det kan mange ganger bli litt drøyt i pris... :-o

Jeg må bare bøye meg i støvet og si sorry for krangelen, jeg mente det med komentarene av bildene, det tok bare litt av.... :oops:

Skrevet

Syns forumet er fint akkurat slik som det er jeg. Liker når det ikke er så mange funksjoner at man blir stresset av å chatte innpå der

Skrevet

Jøss! For et liv det var her da. Og alt skjer når jeg ikke er her. SÅ typisk. Emner låst og alt! Snakk hva man går glipp av. Når jeg er her så skjer det ingenting.. Er jeg borte, da skjer det noe. :? Merkelige greier altså..

Guest Vicky
Skrevet

hehe, ja det var litt av en diskusjon... tror det var bra den ble låst...

Skrevet

Det er bare så typisk å være borte et lite øyeblikk, og når jeg er tilbake har det vært full aktivitet her inne. Og ellers når jeg er her lenge om ganger, så er det dødt. *kanskje jeg skremmer folk bort? ;) * hihi. Er jeg skummel vicky? :-o

Men uansett håper jeg det blir en slags ordning på dette, så mesteparten blir tilfreds. Jeg slutter meg ihvertfall til de regler som blir satt. :D

Guest Vicky
Skrevet

du er nok ikke skummel :D er sikker på at diskusjonen hadde fortsatt i det uendelige hvis ikke den hadde blitt stengt ;)

Skrevet

ja jeg låner gjerne ut serverplass til forumet ass! har ett webhotell/domene med 600 mb serverplass som står og støver ned:) laster opp ett bilde der en gang i blandt!! hehe!har to webhotell da.. ett til hjemmesiden og ett som støver:)

Skrevet
Alle som har klaget ovenfor nye regler, vi ser at løsningen ikke fallt i smak hos mange. Vi vil tenke litt over hva vi skal gjøre. Det hjelper ikke og komme med useriøse kommentarer. Ingenting vil bli gjort på stående fot.

Synes det er synd dere klikker sånn, vi prøver og lage et godt å hyggelig forum, det var ikke for og være slemme vi ville innføre den nye reglen.

tror det tok en smule av i den tråden jeg lagde det var jo ikke meningen det da :?

Skrevet

tror det tok en smule av i den tråden jeg lagde det var jo ikke meningen det da :?

Tok litt av igår jeg da...men syntes den regelen var såå dum...men får føye oss til regelen når den er der. :D:wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg synes golden virker som et bra alternativ for dere. Siden du er vant til husky så er du vant til høyt aktivitetsnivå, og det virker som du er forberedt på og klar over at golden trenger litt mer mental aktivisering, men også er mer førerorientert og lettere å trene. Den store negative faktoren for min del med golden er at de røyter MYE. Her er det enten mye børsting og støvsuging og/eller ofte bading. Men hvis dere fikser det synes jeg det høres ut som en golden vil trives hos dere. Det er mange raser som kunne passet, jeg tenker flatcoated retriever, belgisk fårehund, finsk lapphund eller setter. Men jeg synes golden virker som et veldig godt alternativ for dere.
    • Hei! Jeg (dame 23) og samboeren min (29) vurderer å gå til anskaffelse av en hund. Jeg er ganske turglad av meg og driver med friluftsliv som hobby (hengekøyeturer, fjellturer, teltturer, fisketurer osv.) samboeren min er mer hjemmekjær og liker å ta det mer med ro, det gjør også jeg i perioder. Pga. en kronisk sykdom kan hverdagen min være uforutsigbar, men så lenge jeg holder meg i aktivitet og med måte så pleier det å gå greit. Vi ser etter en hund som kan være med på alt. Alt fra familiebesøk til fisketurer til ferier med bobil og hele pakka. Vi ser etter en følgesvenn rett og slett, som ikke skal sitte alene hjemme hele dagen, men som kan inkluderes i våres hverdag. Vi bor ganske landlig og selv om leiligheten vår ikke er så stor, vurderer vi golden retriever som rase. Vi trenger en hund som kan være aktiv, men også tåler ett par dager på sofaen. Vi ser etter noe allsidig, en rase som er litt morsom og rampete, men også lett kan trenes og formes slik vi ønsker. Det er så utrolig mye å velge mellom og det er så mange raser jeg kunne tenkt meg. Jeg er oppvokst med støvere og jeg og min mor skaffet oss husky når jeg var 17, hun har vært min følgesvenn i så mange år allerede. Men nå har jeg lyst på en hund jeg kan forme litt mer slik jeg vil. Jeg er åpen for tips til hunderase som kunne passet annet enn en golden retriever også! Det viktigste for meg er at det er en rase som vi har kapasitet til å ha, slik at vi får en godt balansert hund som får behovene sine møtt. 
    • Hei! Jeg er ei jente på 23 år. Jeg og min samboer planlegger å flytte hjem igjen til bygda jeg opprinnelig kommer fra. Det er veldig landlig og utrolig fine fjell og skogsturer. Jeg er selv et friluftsmenneske og elsker alt av hengekøyeturer, teltturer, fisketurer og fjellturer. Samboeren min kommer til å være i jobb når vi flytter hjem og jeg skal starte lærerutdanningen min over nett. Vi har derfor snakket om å kanskje skaffe oss en valp til høsten. Vi har særlig sett på golden retriever som et alternativ for oss. Jeg kommer til å få hjemme og kunne ærlig trengt de rutinene som kommer med å ha valp. Samboeren min har ikke hatt egen hund før, men jeg er vokst opp med hund (Schiller støver, finsk støver, mops, malteser, sibirsk husky) jeg har selv vært med på å oppdra disse hundene (særlig huskyen da jeg var litt eldre når vi fikk henne) men sammen med familie. Jeg synes det er vanskelig å skulle vente på riktig timing. Jeg er selv i arbeid akuratt nå og sparer aktivt for å kunne ha råd til en hund i fremtiden. Vil jo såklart ikke gå til anskaffelse av en valp uten å ha nok oppsparte midler til forsikring og uforutsette avgifter. Vi har allerede en katt fra før som har astma som trenger oppfølging og behandling. Det er ikke slik at vi drar så mye på ferier, og om vi gjør det så har det vært hjem til bygda eller på Norgesferie, og da er pus med (han ble vandt til med reising fra ung alder), og det skulle hunden også fått være. Men er det riktig tidspunkt? Det er dette jeg sliter litt med å bestemme. Hvor lenge skal vi vente før vi evt anskaffer oss hund? Bare vet vi når det er tid for ett nytt familiemedlem? Jeg har egentlig allerede ventet tålmodig i 4 år, men det har aldri vært den rette tiden for ett så stort ansvar. 
    • Er det SÅ lett for dem å bytte ut en kjøper da? Som de forhåpentligvis har hatt et par møter med, snakket med og "godkjent"?   De kan faktisk heller ikke bare trekke kjøpet der og da, isåfall kan du anmelde dem for svindel. I motsetning til en del andre lovbrudd i "hundebransjen" mistenker jeg at det også vil bli tatt mer på alvor siden det er et økonomisk lovbrudd og ikke dyrevelferdsmessig.
    • Beklager først innlegg, trolig en hang up. Ja vet det er avtalebrudd, men oppdrettere har mye makt. Har selv vært ute for det selv. Og kjøpte valp derfra. Prisen sto der, og jeg bare nevnte at det var en høyere pris en retrieverklubben hadde. Fikk da beskjed om at ho hadde masse på venteliste så jeg fikk betale eller miste valpen... 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...