Gå til innhold
Hundesonen.no

Lene Alexandras nye musikkvideo, se her og døm selv!


Wicked Sister

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Noe av teksten var sikkert sant... :icon_redface:

Men er det virkelig noen som vil lage slik plate??

Forresten. Noen som fikk med seg hva, hvem og hvorfor hu skulle saksøke noen for mer enn hva silikonpuppa kosta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fordi hu sku ha lapdance i Manshow, så blotta hu seg, så "Hvis noen skal tjene penger på puppene mine så er det meg"

OMG! Åneeii, jeg kan ikke la noen se puppene mine... hun er "kjendis" på grunn av dem.. TRAGISK!

OT; Pernille, når jeg så tråden var jeg redd det skulle stå "Den er såååå bra!" haha :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt "enestående" - og selvsagt med bøtter og lass av selvironi ("I'm such a stupid girl"). Synes det er kjempetøfft av henne å gjøre noe slikt, jeg..

Lo høyt for meg selv når hun "sang" - Give me a BO - give me a B - give me an S...

"My cupsize and IQ work in harmony" - Og at hun ikke gikk på gymnaset fordi hun ikke fant veien...

Meget morsomt!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrine, hva tror du om meg?! :angel:

Jeg trodde iallefall du kunne litt om meg, etter trekkspillfestivalen vi var på banana

Haha, ja showet vårt på trekkspill festivalen var heftig, og noe for seg selv ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Likte du sangen kan du forhåndsbestille albumet her!"

Oh yeah, det hadde jeg hvertfall lyst til ^^ ;)

Men seriøst. Hvem plateselskap er det som står annsvarlig for noe sånt? Skulle jo ikke vært lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er morsomt, er at hun "åh, nå skal jeg gjøre narr av at jeg ikke har hjerne men bare pupper og ironisere rundt det" - så er det jo sant. Det blir ikke morsomt i det hele tatt fordi det er så sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...