Gå til innhold
Hundesonen.no

Lene Alexandras nye musikkvideo, se her og døm selv!


Wicked Sister

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Det er rett og slett tragikomisk! Stakkars menneske! ;)

DESSUTEN: Hvorfor synger hun "MY boobs"? Hun har da silikon, har hun ikke? ;)

Hahaha! Nå måtte jeg le! ;) Er jo så sant!

off stakkers lille jenta.. betalt 50 tusen for å få større pupper! enda en grunn for at samfunnet er for kroppsfiksert.. slike jenter ødelegger guttene som tror at alle jenter skal se ut og være slik! <_<

De guttene som "tror" at jenter skal se sånn ut, er ikke noe å samle på uansett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DESSUTEN: Hvorfor synger hun "MY boobs"? Hun har da silikon, har hun ikke? ;)

Hu synger vel også noe om at hu ikke er så smart? Silikonen er jo hennes. ;)

off stakkers lille jenta.. betalt 50 tusen for å få større pupper! enda en grunn for at samfunnet er for kroppsfiksert.. slike jenter ødelegger guttene som tror at alle jenter skal se ut og være slik! <_<

Jo takk. Vi bare elsker slike jenter. :Laugh: Hva skal man med fornuftige samtaleemner så lenge de har store silikonpupper. :Laugh:(*ironi*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk. Vi bare elsker slike jenter. :Laugh: Hva skal man med fornuftige samtaleemner så lenge de har store silikonpupper. :Laugh:(*ironi*)

Faktisk så finnes det nok av de ja. Utrolig men sant. Mulig de aldri ville hvert sammen med en sånn dame, men å glo, eller tenke, DET vil de ;) Haha, tragisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hahaha! Tragiskt! ;)

Enda så fikk jeg sangen på hjernen på Mandag...Gjett hvem som gikk rundt på skolen og på trening å sang på den sangen da? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så finnes det nok av de ja. Utrolig men sant. Mulig de aldri ville hvert sammen med en sånn dame, men å glo, eller tenke, DET vil de ;) Haha, tragisk!

Glo må man da alltids få lov til å gjøre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, synes dama er kul jeg da! ser dere ikke selvironien og humoren i det?

hun er ikke så dum den dama der ! sikker på at hun selger drit mange plater.

sorry, men det er bare det jeg mener! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, synes dama er kul jeg da! ser dere ikke selvironien og humoren i det?

hun er ikke så dum den dama der ! sikker på at hun selger drit mange plater.

sorry, men det er bare det jeg mener! hehe

Jaja, da har vi ivartfall to helt forskjellige syn på hva/hvem som er kul(t).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, synes dama er kul jeg da! ser dere ikke selvironien og humoren i det?

hun er ikke så dum den dama der ! sikker på at hun selger drit mange plater.

sorry, men det er bare det jeg mener! hehe

Kult at du har dine meninger, det skal du ha :)

Men en ting.. DEN dama der kan umulig kødde! I så fall har hun dratt den alfor langt.. Ved å møte opp i manshow og vise puppene og drive med lapdance, og vise et husmor program som er mer sex-fiksert enn Hugh Hefner.. ja da har du virkelig driti på draget.. spør du meg.

Så henne i byen her om dagen.. Hun vaser rundt med et stort glis, og er like blond som alltid. :rolleyes:

(har ikke noe i mot blondiner! Men dere skjønner hav jeg mener)

Syns det kan være mulig å være sexy med STIL! Ikke bare vifte rundt med fake pupper :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nå vet jeg hva jeg heller skal bruke konf.pengene mine på! :)

Silikonpupper og skikkelig blondt hår.. Så skal jeg lage en etterfølger av denne sangen.... Haha :)

Og som sagt av Jeanette, dama kan umulig kødde..Isåfall har hun dratt den for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hva jeg heller skal bruke konf.pengene mine på! :)

Silikonpupper og skikkelig blondt hår.. Så skal jeg lage en etterfølger av denne sangen.... Haha :)

Og som sagt av Jeanette, dama kan umulig kødde..Isåfall har hun dratt den for langt.

Jeg vil være førstemann(kvinne) til å kjøpe plata di! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hva jeg heller skal bruke konf.pengene mine på! :)

Silikonpupper og skikkelig blondt hår.. Så skal jeg lage en etterfølger av denne sangen.... Haha :)

Og som sagt av Jeanette, dama kan umulig kødde..Isåfall har hun dratt den for langt.

Du ER blond :P hihi

(Christin, for guds skyld, IKKE synk SÅ dypt) :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger merke til at det er de yngre jentene her som blir mest provosert av Lene Alexandras selvironiske og fjåsete låt :rolleyes:

Hørte låta på radio for noen uker siden, og holdt på å dø av latter, selvsagt mener hun ikke dette seriøst - men herremin for en grei måte å tjene penger på da, folkens? Syns det var lurt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger merke til at det er de yngre jentene her som blir mest provosert av Lene Alexandras selvironiske og fjåsete låt :rolleyes:

Hørte låta på radio for noen uker siden, og holdt på å dø av latter, selvsagt mener hun ikke dette seriøst - men herremin for en grei måte å tjene penger på da, folkens? Syns det var lurt jeg :)

hehe, endelig en som ser humoren i det !!

er forresten et intervju med henne i denne mnd. FHM. Hun ekke så dum som dere tror hun der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...