Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvorfor vises ikke bloggen riktig?


Carina

Recommended Posts

http://www.bretinden.com --> Blogg

Hvorfor i alle dager kommer teksten og bildene heeelt der nede? Da var jeg var hjemme på min pc så alt helt fint ut, men når jeg ser på siden på jobb ser det jo idiotisk ut rett og slett.

Jeg trodde at så lenge bloggen passet i iframen hjemme, så skulle den gjøre det på uansett pc? For layouten er jo akkurat like stor uansett??

*confused* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det også fint ut. Men iblandt kan det se ulikt ut på ulike weblesere.

EDIT: Jeg prövde å åpne siden din i både IE, Firefox og Opera og på alle 3 så det bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg så alt fint ut:)

Først tekst, og litt lenger ned bilde av pointern. Ikke noe som så rart ut fo r min del:

Her ser det også fint ut. Men iblandt kan det se ulikt ut på ulike weblesere.

EDIT: Jeg prövde å åpne siden din i både IE, Firefox og Opera og på alle 3 så det bra ut

Menneh hvilken oppløsning har dere?

Skal oppløsningen egentlig ha noe å si for hvordan bloggen blir seende ut? Altså jeg har jo satt den til å være x-antall pixler bred, og da burde den jo passe uansett oppløsning? :P

Kanskje litt dårlig forklart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bloggen ser normal ut, men JA jeg ser et stort mellomrom mellom overskriften og resten av teksten. Den begynner nedafor kallenderen og alt det der.

Jaaa, det var akkurat det jeg mente. :P Skjønner bare ikke hvorfor når det ser bra ut på større oppløsninger? For ramma i midten som bloggen åpnes i er jo like stor uansett oppløsning?

Uffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det veldig stort mellomrom mellom overskrift og tekst. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men du kan jo få låne min css kode og se om det blir bedre? :P

Takk for tilbudet, men tror det er i orden nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kan tenke meg er at du stiller inn(hvis det er noen innstillinger) at bloggen blir nesten like bred som iframen din, nå går ikke bloggen helt ut i iframen. For det virker på meg som om bildene er bredere enn selve tekstdelen i bloggen, hvis du skjønte? At problemet er at bildene blir for brede, det er iallefall det jeg kan si noe på når det gjelder bloggen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kan tenke meg er at du stiller inn(hvis det er noen innstillinger) at bloggen blir nesten like bred som iframen din, nå går ikke bloggen helt ut i iframen. For det virker på meg som om bildene er bredere enn selve tekstdelen i bloggen, hvis du skjønte? At problemet er at bildene blir for brede, det er iallefall det jeg kan si noe på når det gjelder bloggen din?

Jeg tror jeg har stilt den så bred jeg kan uten å få sånn sidelengs scroll..

Det som til slutt løste problemet var å lage tekstdelen smalere.. Skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg måtte det.. en pixel er jo en pixel uansett hvordan oppløsning en har liksom.. :P

Det bildet jeg hadde lagt inn var bredere enn teksten, men her hjemme så det likevel normalt ut. Det var kun på skjermer med mindre oppløsning problemet kom etter det jeg forsto iallefall. Har forminsket bildet slik at det ikke er bredere enn tekstdelen, så skal iallefall ikke det by på problemer - tror bare det gjelder det ene bildet? Har du sett 'fenomenet' flere steder i bloggen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...