Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong

Guest Christine

Recommended Posts

Skrevet

Eggene er knall gode!!

Jeg har spist dem i alle år, de er geniale :P

Før så var det forresten litt annerledes, det var 2 egg med melkekrem og 2 med sjokoladekrem ;)

Mannen er nettop nyfrelst :Laugh:

Jeg blir gjerne med i klubben til verdens beste godteri!!

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!
Skrevet

Tror det er noe sånt at Ulrikke får sånne egg av farmoren hennes (som jobber på Freia), så jeg trenger ikke kjøpe no!

Håper hu vil dele da :P

Skrevet
Før så var det forresten litt annerledes, det var 2 egg med melkekrem og 2 med sjokoladekrem :P

...og sjokoladekremen var faktisk GOD, i motsetning til melkekremen <_<

Skrevet
Jeg har kjøpt egg i dag:D

Jeg har spist en kartong idag :)

Ganske kvalm nå, ja :icon_redface:

Skrevet
Selvfølgelig skal du få egg av oss, Marri! Det er jo tradisjon. JEG ELSKER DET! :icon_redface: Det er SÅ godt. :)

Om du har noen i slekta som jobber der, så gi de et hint om at MELKEKREM på TUBE hadde gjort susen :) En helårsgreie, og ikke bare i påska :rolleyes:

Guest Christine
Skrevet

Jeg har spist bare 11 :icon_redface:

Og en ting til! Her på City Lade koster de bare 24, 90,- :) :)

Skrevet
Jeg har spist bare 11 :icon_redface:

Og en ting til! Her på City Lade koster de bare 24, 90,- :) :)

Tror jeg flytter til Trondheim! Eller eventulet kan jeg begynne å jobbe på Freia. :)

Skrevet

De eggene er jo bare digg da! Blir jo helt hekta, det er så synd de bare selges rundt påsketider=( Så spis så mange dere bare klarer så lenge det varer!:icon_redface:

Skrevet
Nå har jeg nett kjøpt meg en pakke med egg ;O) Så nå blir det kos til ugly betty og lost ;) hihi

Klarer du å spare den sååå lenge du a :shocked: Den hadde bare holdt ett kvarter inn i ugly betty her ;)

(koste meg med en pakke på skolen idag ;) )

Skrevet
Klarer du å spare den sååå lenge du a :shocked: Den hadde bare holdt ett kvarter inn i ugly betty her :)

(koste meg med en pakke på skolen idag :) )

Hehe.. Jeg trodde værtfall jeg klarte å spare.. Men gikk ikke helt etter planen.. De ble mystisk borte etter et kvarters tid ja :shocked::) *hihi*

Guest Belgerpia
Skrevet

Psyke Psyke mennesker.........!!

De eggene er aldeles forferdelige... grusomt kvalmt - fysjjjjjj - uuuuuuuuu.......................... ble helt dårlig bare av å lese at folk faktisk har fått i seg flere pakker på en dag........ jiiiiiiiisusssssss

:)

Skrevet
Psyke Psyke mennesker.........!

De eggene er aldeles forferdelige... grusomt kvalmt - fysjjjjjj - uuuuuuuuu.......................... ble helt dårlig bare av å lese at folk faktisk har fått i seg flere pakker på en dag........ jiiiiiiiisusssssss

:)

Puhhhh... og jeg som trodde jeg var helt alene om å synes det ??? OK - jeg er lett å lede jeg da, så etter å ha lest noen av innleggene i starten av tråden måtte jeg selvsagt ut og kjøpe en pakke egg :). For å si det sånn... jeg greide å spise opp hele pakken etter noen dager, men fyttir... jeg var jo kvalm etter ETT egg jo. Og mine venner kan underskrive på at jeg snart har doktorgrad i godteri, så... hmmmmm... syke syke mennesker :)

Skrevet
Puhhhh... og jeg som trodde jeg var helt alene om å synes det ??? OK - jeg er lett å lede jeg da, så etter å ha lest noen av innleggene i starten av tråden måtte jeg selvsagt ut og kjøpe en pakke egg :). For å si det sånn... jeg greide å spise opp hele pakken etter noen dager, men fyttir... jeg var jo kvalm etter ETT egg jo. Og mine venner kan underskrive på at jeg snart har doktorgrad i godteri, så... hmmmmm... syke syke mennesker :)

Kan det ha noe med alder og gjøre??? Er vi altså blitt så gamle og avdanka at visse typer godteri virker kvalmende...?? Hjelpes! :shocked:

Jeg husker min gamle mormor, hun var helt besatt av mokkabønner, noe jeg ikke kunne fordra. Men i dag, mokkabønner er i grunn ikke så aller verst... I hvert fall bedre enn disse eggene det her snakkes om...

Skrevet
Kan det ha noe med alder og gjøre??? Er vi altså blitt så gamle og avdanka at visse typer godteri virker kvalmende...?? Hjelpes! :shocked:

Jeg husker min gamle mormor, hun var helt besatt av mokkabønner, noe jeg ikke kunne fordra. Men i dag, mokkabønner er i grunn ikke så aller verst... I hvert fall bedre enn disse eggene det her snakkes om...

Ikke bare alder heller... Jeg synes kremen inni er god (men det er MER enn nok med ett egg), mens sjokoladen bare er vond. Den var bedre før, jeg er helt sikker på det. Og jeg kan helt fint spise 250 gram sjokolade+ maaasse annet godis på en kveld, null problemer i det hele tatt.

Guest Belgerpia
Skrevet

tja.... i nøden er vel mokkabønner bedre enn ingenting - men nothing - ever kommer til å få meg til å spise sånne ekle egg - uansett hvor lyst jeg har på sjokolade liksom.......... grøss.. de er grusomme...

(kanskje - med sjokokrem inni)

Skrevet

Hæhhhh ??? ALDER ?? Nei nei nei... vi som er damer i vår beste alder ??? Makan... :Laugh:

Men skal vi se... joda - mokkabønner smakte python før, men er minsanten ikke så verst likevel - gjerne til en kopp kaffe :). Kokesjokolade er jo også en hit - til kaffen :-). Nåja... det meste går ned her - men disse eggene ??? Nei, de skal jeg ikke bruke mer penger på nei :). Vi får overlate det til ungjentene tror jeg :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...