Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bø

Line_

Recommended Posts

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Var der på lørdag.. Stilte Betty + en hann for oppdretter..

Hannen hadde vist vokst 1 cm på en mnd, og viste seg i følge dommer ikke bra nok.

Hunden har aldri gått bedre og har flere CK og 2BHK. Men men.. Fikk 2 p.i dag :ahappy:

og Betty, hu hadde plutselig vokst 2 cm på 1 mnd :rolleyes:

Så da var hu 1/2 cm for stor og fikk mye trekk på dette. 2 p. på henne i dag også.

Litt oppgitt bare, siden alle hunder ble målt feil ( han målte for langt opp)

Men, men.. Bedre lykke neste gang, og Betty viste seg supert og oppførte seg kjempebra!

( Også fikk jeg høre mye posetivt av dommeren som dømte meg sist mnd + en annen dommer etterpå, så da gjør ikke en 2.premie så mye ) :closedeyes:

Skrevet
Resultatene vår er ikke noe og snakke høyt om i hvertfall...

Har jeg vært i Bø? Neeii....! :ahappy:

Jeg så deg ! Fortell nå.. :hug:

Skrevet

Ren rød på nr 1

Ren rød på nr 2 (var blandt 8 hun tok videre og blandt de 4 siste hun tok ut før plassering)

2plass og ck på Lotto, akkurat ikke plassert i bhk..

KRISTINE OG OSCAR HAR FÅTT CERT; CACIB OG BIR!! :ahappy::hug:;)

Hun ville sikkert fortelle det selv, men måtte!:o:o

Skrevet

ikke noe å skryte av her heller...

rein rød, og 4 beste jr tispe...

var ikke vår dag i dag, hu ville ikke... sånn er det noen ganger :ahappy:

Men fin kritikk da :hug:

Skrevet

Ikke noe særlig oppmøte idag, men det var vel forventet.. Av 48 påmeldte stilte 14 hanner og 11 tisper.

Dommer var Martin Croeser, Sør-Afrika.

Kritikken til Saeta:

Sweet head, nice type. Excellent topline. Good bone and angulation. Sound mover.

Resultat:

1 UK 2 UKK CK 3 BTK

Veldig fornøyd med dagen, ettersom hun overhodet ikke er i full pels enda etter røyting i desember.

Her er resten av resultatene på sheltien:

1 BHK CACIB? BIM: GBCH S N USCH NV-06 KBHV-06 Edglonian The Real Mc Coy

2 BHK CERT: Lundecock's Fiddler On The Roof

3 BHK: Microgåren's For Ain't No Saint

4 BHK: Romatomara's Linus? (litt usikker på denne?)

1 BTK CERT, CACIB, BIR: Leeland Queen In Starshine

2 BTK: Oddeskogen's Always Sweet Dreams

3 BTK: Andvaka Solaris

4 BTK: Imajan's Joyful Maja

Med forbehold om feil :ahappy:

Tar gjerne imot resultater fra gruppe 1 om noen vet.

Skrevet
Gratulerer Caroline, likte du dommeren?

Selv om han foretrekke gr 8 hunder? :ahappy:

Takk takk :hug: Jo, han var hyggelig han. Ingen merkelige avgjørelser, rettferdig dømming så langt jeg så. Stilt mye for ham før?

Skrevet
Takk takk :ahappy: Jo, han var hyggelig han. Ingen merkelige avgjørelser, rettferdig dømming så langt jeg så. Stilt mye for ham før?

På My Dog, dømte han oss i raseringen torsdag, og på fredag i Beste Veteran (Han putta en saluki på 5plass og 4 gr 8 hunder på de 4 første! :hug:)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd! Fikk på forhånd vite at dommeren var veldig streng, og hadde "dumpet" alle Face Rasene på Stockholmutstillingen. Gutten min var 9 mnd i går og fikk CERT og ble BIR. (Pyreneisk gjeterhund m/korthåret hode). Han ble imidlertid ikke plassert i gruppen.

Vet at vinneren av langhårstypen (Pyreneisk gjeterhund) ble svenske Hob Nob`s Victor, med CERT, CACIB og BIR. De reiste hjem før gruppebedømmingen.

Skrevet
Ren rød på nr 1

Ren rød på nr 2 (var blandt 8 hun tok videre og blandt de 4 siste hun tok ut før plassering)

2plass og ck på Lotto, akkurat ikke plassert i bhk..

KRISTINE OG OSCAR HAR FÅTT CERT; CACIB OG BIR! ;):hug:;)

Hun ville sikkert fortelle det selv, men måtte!;):D

hihihi, helt greit det, vi er så fornøyde atte!

Kjempe bra Kristine! ;)

Å du sa håpet om Cert røyk når det var 42 påmeldt? Pffff :o

Trodde vi kaaanskje kunne få Ck jeg!

:D:D GRATTIS KRISTINE!

Bare et lite cert til nå :ahappy:

Taakk:D:D:D

Vi er godt fornøyde ja, det var over all forventing, mer kan leses i bloggen og hjemmesiden når den er oppdatert;)

oscarbir.jpg

Stilte også Bedlingtong Terrier, Symretoppen's Friendship Anton og vi tok jammen meg BIR der og, gratulerer til eier Siv!:D

Skrevet

Vi kom på 11. plass i LP Elite (av 47 pm) med 263,5 poeng. Ikke helt topp-form, men fikk vår tredje 1. premie, så nå skal vi til sverige for å stille og bli NLch! Vi ble også plukket ut til landslagstroppen :ahappy:

Skrevet
Vi kom på 11. plass i LP Elite (av 47 pm) med 263,5 poeng. Ikke helt topp-form, men fikk vår tredje 1. premie, så nå skal vi til sverige for å stille og bli NLch! Vi ble også plukket ut til landslagstroppen :ahappy:

Gratulerer så mye ! :icon_fun:

Ikke mange ungdommer som har oppnådd det :hug:

Skrevet
Vi kom på 11. plass i LP Elite (av 47 pm) med 263,5 poeng. Ikke helt topp-form, men fikk vår tredje 1. premie, så nå skal vi til sverige for å stille og bli NLch! Vi ble også plukket ut til landslagstroppen :hug:

Jeg så dere; fullt fortjent med landslagstropp-plass! Dere var utrolig flinke!! Ble særlig imponert over hunden som ble "revet ut av" buret og kastet inn i ringen, uten oppvarming. Hmmm... En litt u-oppmerksom fører kanskje... :ahappy:

Skrevet
Jeg er kjempefornøyd! Fikk på forhånd vite at dommeren var veldig streng, og hadde "dumpet" alle Face Rasene på Stockholmutstillingen. Gutten min var 9 mnd i går og fikk CERT og ble BIR. (Pyreneisk gjeterhund m/korthåret hode). Han ble imidlertid ikke plassert i gruppen.

Grattis, da så jeg dere :ahappy: Nydelig hund!

Grattis til Kristine Mali og Oscar & Maren og Amira :hug:

Fenris fikk rødt og ble 2. JKK :o Med Lassie gikk jeg agility, 3. plass med 5 feil (riv) i hopp 2, disk i agility 2 og feilfritt på lag (laget vant ;) )

Skrevet

Gratulerer så mye! Vel fortjent :hug:

Skrevet
Jeg så dere; fullt fortjent med landslagstropp-plass! Dere var utrolig flinke! Ble særlig imponert over hunden som ble "revet ut av" buret og kastet inn i ringen, uten oppvarming. Hmmm... En litt u-oppmerksom fører kanskje... :ahappy:

Hehe... er ikke så greit...! Sittet å stirret på lp-ringen i 5-6 timer og når det blir min tur er jeg helt fjern! :hug:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...