Bee Skrevet 23. Februar 2007 Rapporter Skrevet 23. Februar 2007 I et par dager nå har jeg fått denne beskjeden når jeg trykker på nye innlegg; "Beklager, søkemotoren er tatt ned av administrator for øyeblikket. Vennligst prøv igjen senere" . Hvorfor?
bardmand Skrevet 23. Februar 2007 Rapporter Skrevet 23. Februar 2007 Samme her. Har nesten sluttet å bruke dyresonen etter at den ble borte. Føler meg litt "lost"...
ida Skrevet 23. Februar 2007 Rapporter Skrevet 23. Februar 2007 Hallo! Er det noen som hører oss der ute? Det er så tungvint å måtte gå innom hver eneste ehhh, hva heter det, overskrift (?) for å finne ut om det har skjedd noe siden sist. Dessuten er det slett ikke sikkert at der det står hvem som har hatt siste innlegg, er siste innlegg likevel...
Artemis Skrevet 23. Februar 2007 Rapporter Skrevet 23. Februar 2007 Tusen takk! Har irritert meg over dette i dagevis!
Symra&Pippin Skrevet 23. Februar 2007 Rapporter Skrevet 23. Februar 2007 Det var faktisk utrolig frustrerende, selv om jeg forsto at funksjonen var under overhaling. Følte at jeg ikke fikk komme inn i rommet, bare kikke inn gjennom vinduene Man blir fort noen rare vanedyr på internett.
ida Skrevet 24. Februar 2007 Rapporter Skrevet 24. Februar 2007 Det var faktisk utrolig frustrerende, selv om jeg forsto at funksjonen var under overhaling. Følte at jeg ikke fikk komme inn i rommet, bare kikke inn gjennom vinduene Man blir fort noen rare vanedyr på internett. Nå er vi inne i rommet igjen! :icon_fun: Det er så deilig med noen som har det samme tekniske fagspråket som meg selv!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar