civga Skrevet 17. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2009 Jepp, den blue merlen er Casper Siter
Tineh Skrevet 26. April 2010 Rapporter Skrevet 26. April 2010 Da var Bajas og jeg kommet oss inn på Hundesonen også =) Nyankommet bebis: 6 mnd gammel: 1 Siter
Carma Skrevet 26. April 2010 Rapporter Skrevet 26. April 2010 For en vakker Bajas! Var inne og snoka litt på hjemmesida di også..... Mye bra der! Siter
QuestiBa Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 Ville legge inn noen bilder av den vakre aussien min Nydelig er hann Utstillings trening stå på kommando 2 Siter
QuestiBa Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Har han fortsatt knekk i ryggen? Nei, den er blitt borte ettersom hann har vokst Siter
Red Merle Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Så bra. Husker jo du var bekymret pga mistanke om Spondylose. Siter
QuestiBa Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Skrevet 1. Juli 2012 Så bra. Husker jo du var bekymret pga mistanke om Spondylose. Ja, men det var før og etter som "Knekken" ble borte og hann definitivt ikke har vondt i ryggen eller kroppen i det hele tatt, Når hann er med på sykkel tur så har jeg heller ikke merket noe ikke med kløv heller, så da tviler jeg sterkt på at hann har noe sånt.... Hann er frisk som bare det hann ... Siter
Aussieglis Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Knekk i ryggen? :mellow: Fin gutt, også med de fineste fargene! Hilsen ei som også har en black bi aussie 1 Siter
Red Merle Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Knekk i ryggen? :mellow: Fin gutt, også med de fineste fargene! Hilsen ei som også har en black bi aussie Alså, han var ekstremt karperygget med et ekstremt avfallende lavt kryss som valp. Jeg stilte ham på valpeshow for eieren, og han fikk endel trekk for dårlig overlinje. Det var flere aussiefolk som reagerte på dette. Husker at pga dette var det bekymring for spondylose (noe som er på farssiden av slekten). Han viste jo edel tegn til ubehag også. Men som eier sier, så er det ikke noe galt med hunden nå. Han hadde vel bare ujevn vekst og voksesmerter... Siter
Elinhe Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Navn: Aussie Gårdens Unfinished Tale (Messi) Oppdretter: Aussie Gården Farge: Blue Merle med hvit og tan Født: 6. juni 2012 Kjønn: Tispe Høyde: ca. 47 cm (vokser fremdeles) Vekt: ca 15,5 kg (vokser fremdeles) Brukes til: Agility, lydighet, spor og utstilling. Hun er bare 7 måneder, men treningen er i gang og hun tar ting meget lett. Blir mye moro med denne lille frøkna fremover 4 Siter
Red Merle Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Åh så fin Morro med enda en aussiegården hund Siter
Anette Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Navn: NordJV-12 Thornapple Sir Winston Churchill Oppdretter: Thornapple (USA) Farge: Blue Merle Født: 1.2.2012 Kjønn: Hannhund Høyde: ca noen og 50. Vekt: ca 20kg Brukes til: LP, spor, AG i første omgang, rundering også Han er som regel slik: 1 Siter
Monica123 Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Navn: Karos Bellamissi So Twinspired ( Bella) Oppdretter: Karos Farge: Sort/Tricolor Født: 28 april 2012 Kjønn: Tispe Høyde: 50 cm (forløpig) Vekt: 22,5 kg Brukes til: forløpig Lp og utstilling 5 Siter
Sunlily Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Navn: Aussie Gårdens Unfinished Tale (Messi) Oppdretter: Aussie Gården Farge: Blue Merle med hvit og tan Født: 6. juni 2012 Kjønn: Tispe Høyde: ca. 47 cm (vokser fremdeles) Vekt: ca 15,5 kg (vokser fremdeles) Brukes til: Agility, lydighet, spor og utstilling. Hun er bare 7 måneder, men treningen er i gang og hun tar ting meget lett. Blir mye moro med denne lille frøkna fremover [img=http://hundesonen.no/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] DSC_0618.JPG [img=http://hundesonen.no/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] DSC_0669.JPG Er hun virkelig 7 måneder på bildet? Synes liksom at hun var så liten, og at tispa mi på 4 mnd er større.. Fin er hun uansett, og gleder meg til masse bilder! Siter
Caroline Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Navn: Eagermind Talent For Trouble "Tonks" Oppdretter: UndertegnedeFarge: Blue merle/hvit/tan Født: 10.03.2012Kjønn: TispeHøyde: 49 cm.Vekt: 18 kg. Brukes til: Utstilling og NBF-spor foreløpig, skal også være litt prøveklut i IPO. DIsse bildene beskriver egentlig ikke Tonks i det hele tatt, så her er noen som sier litt mer om hvordan hun egentlig er: Nyere bilder kommer nok snart. 2 Siter
Red Merle Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Er hun virkelig 7 måneder på bildet? Synes liksom at hun var så liten, og at tispa mi på 4 mnd er større.. Fin er hun uansett, og gleder meg til masse bilder! Bildet er nok i fra hun var mindre tror jeg så henne på utstilling i Sandefjord i januar, da var hun ca like stor/litt mindre enn min tispe. Tonks er NYDELIG Caroline <3 1 Siter
Meg Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Skrevet 13. Februar 2013 logget inn for å legge ut bilder jeg tok på et gjeterkurs for aussie i sommer, som jeg tilfeldigvis var innom (storfe). men så gaah. bilder borte!! Siter
Elinhe Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Er hun virkelig 7 måneder på bildet? Synes liksom at hun var så liten, og at tispa mi på 4 mnd er større.. Fin er hun uansett, og gleder meg til masse bilder! Bildet er nok i fra hun var mindre tror jeg så henne på utstilling i Sandefjord i januar, da var hun ca like stor/litt mindre enn min tispe. Tonks er NYDELIG Caroline <3 Hun er yngre på bildene ja. Og jeg stilte henne i Sandefjord, så det stemmer nok det Her er litt nyere bilder: 1 Siter
Recommended Posts