Grim Skrevet 16. April 2009 Rapporter Skrevet 16. April 2009 Lunah jo Hvorfor har du ikke vist meg de valpebilda før? Mere, mere! Siter
Symra&Pippin Skrevet 17. April 2009 Rapporter Skrevet 17. April 2009 Nydelig nydelig. Dette er hunder etter mitt hjerte! Siter
Tuskelusken Skrevet 17. April 2009 Rapporter Skrevet 17. April 2009 Nydelige bilder! Er Lunah og Tussie dine? Siter
Kristina Skrevet 17. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2009 Lunah er min Valpebilder skal bli 1 Siter
Birte Skrevet 17. April 2009 Rapporter Skrevet 17. April 2009 Søte Lunah! Når jeg kommer tilbake fra Bergen må vi ha playdate på jordet ditt eller noe! Siter
Kristina Skrevet 17. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2009 Søte Lunah! Når jeg kommer tilbake fra Bergen må vi ha playdate på jordet ditt eller noe! Jaa! Den stemmer jeg for Siter
Grim Skrevet 29. Juni 2009 Rapporter Skrevet 29. Juni 2009 http://i2.photobucket.com/albums/y46/klost...ikkja/Luna2.jpg Mai gådd. Siter
Wheaten terrier Skrevet 21. Juli 2009 Rapporter Skrevet 21. Juli 2009 Kunne noen av dere OES-eiere fortalt litt om rasen? Hvordan det er å ha en OES? Aktiviserings og mosjonsbehov, adferd, pelsstell, fordeler og ulemper, særtrekk... Hadde vært veldig interessant å lese Siter
Kristina Skrevet 22. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2009 Kunne noen av dere OES-eiere fortalt litt om rasen? Hvordan det er å ha en OES? Aktiviserings og mosjonsbehov, adferd, pelsstell, fordeler og ulemper, særtrekk... Hadde vært veldig interessant å lese Sheepdogen er veldig tilpasninsdyktig og krever egentlig ikke veldig mye mosjon sånn i det store og det hele. Min får 1,5-2 timer tur/aktivisering hver dag, men hadde greid seg med mye mindre også, så det blir hva du gjør det til egentlig. De er ikke veldig lette å trene, konsentrasjonen er helt elendig, og Lunah faller veldig fort ut og 'glemmer seg' selvom vi har helt super belønning... Også er de litt treige i oppfattelsen Ellers er de fleste veldig rolige og bedaglige og går helst i hæla på eieren sin både ute og inne, og stikker veldig sjeldent av. Min er ikke en som utforsker skog og mark på tur, hun tusler en/to meter enten foran eller bak meg (eller tråkker av meg skoa) stort sett. Pelsstellet kommer helt ann på hvilke linjer du får i fra, min er fryktelig enkel i pelsstell i forhold til mange av de andre sheepdogene vi treffer som har en helt enorm pels, men vanligvis tar det tre-fire timer i uka omtrent når alle pelsskiftene er over. Også er de litt sånn "jeg går rett fram uansett hva jeg støter på". Hehe. Siter
Wheaten terrier Skrevet 24. Juli 2009 Rapporter Skrevet 24. Juli 2009 Ok, takk Går det an å holde dem i valpeklipp, altså jevnt over kortklipt, hvis man ikke tenker å satse på utsilling? Siter
Kristina Skrevet 24. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2009 Ok, takk Går det an å holde dem i valpeklipp, altså jevnt over kortklipt, hvis man ikke tenker å satse på utsilling? Klart det går an, jeg syns de er veldig pene helt nedklipte da, og pass på hvor du kjøper hund i fra, for det er mye gemyttproblemer ute å går. Her er en nedklipt hannhund Siter
bikkjene Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2012 Hvordan er Old English Sheepdog iforhold til den hunderasen jeg har schapendois? Sammenligning? Siter
Recommended Posts