Gå til innhold
Hundesonen.no

Legge ut i ftp_smart?


WheatenMali

Recommended Posts

hmm, jeg tenker da å prøve en annen gratis websidesak, noen forslag?

home.no er utelukket da de stadig er nede, hvis man kjøper webhotell da går det vel an å laste det opp via det? er det via ftp man gjør det og? har aldri lastet opp via ftp så har ikke peiling egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg tenker da å prøve en annen gratis websidesak, noen forslag?

home.no er utelukket da de stadig er nede, hvis man kjøper webhotell da går det vel an å laste det opp via det? er det via ftp man gjør det og? har aldri lastet opp via ftp så har ikke peiling egentlig..

Jeg lurer akkurat på det samme.. Noen snille sjeler som vet?

Eller, det er jeg sikker på at det er :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smartFTP tror er gratis for evig og alltid for personlige brukere, men komersiell bruk har bare en prøveperiode på 30 dager:) kjempebra sak, bruker det på pcen hjemme.

Har mac nå og sliter selv med å laste opp til start.no... bruker cyperduck... men kanksje jeg skal finne ut av dette engangsbeløpet? det kan jo være der problemene ligger:)

EDIT: sjekka på start nå, fant ikke ut hvordan jeg gjorde det med sms jeg.. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem med å logge inn selv, men når jeg fikk sendt den sms var det ikke noe problem.

HER står det om det

EDIT:

smartFTP tror er gratis for evig og alltid for personlige brukere, men komersiell bruk har bare en prøveperiode på 30 dager:) kjempebra sak, bruker det på pcen hjemme.

Hvordan får man til det da? min sluttet å fungere etter en stund, så måtte laste den ned på nytt :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...