Marianne Skrevet 20. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Syns ikke det var dem værste bildene noen kunne sette inn av meg heller. dessuten er det ikke så mange som kjenner meg igjen lengre med den nye frisyren. Nei men nå var det nå en gang sånn at jeg ikke hadde noen andre bilder av deg da så da måtte det bli disse.. Og ja Tone, litt enig i den! *knis*
Wanderlust Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Får nesten legge ut noen sommerbilder jeg å da Litt rart uttrykk der ja
Mud Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Uffda...en ting er å vise teite bilder av meg, men vær nå litt grei med Loke da dere :closedeyes: Han ser oppriktig dum ut jo
Baby Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Sonentreff Lille Tequila Ask på besøk Tequila NKK Bjerke Trondheim hundefestival Ble litt maaange bilder, men...
SaraS Skrevet 21. Februar 2007 Rapporter Skrevet 21. Februar 2007 HIHI! Ler meg i hjel av lilli Tequila på den første siden! Kjempeskyldig blikk, mens det smakes litt på en fiskefinne! Mine sommerminner:
Baby Skrevet 21. Februar 2007 Rapporter Skrevet 21. Februar 2007 HIHI! Ler meg i hjel av lilli Tequila på den første siden! Kjempeskyldig blikk, mens det smakes litt på en fiskefinne! Skjønte ingenting her nå... Hvilken fiskefinne tenkte jeg. Men så kom jeg på at det kanskje er fler som heter Tequila ja.
MegaMarie Skrevet 21. Februar 2007 Rapporter Skrevet 21. Februar 2007 Jeg kan misunne dere alle som lengter etter sommer og sol for i over i morra reiser jeg til syden!! Her er link til våre sommerbilder: Sommerbilder
charlotte Skrevet 21. Februar 2007 Rapporter Skrevet 21. Februar 2007 Lisa, Solo og Fibi i en intens ballkamp på Grorudvannet i Oslo, 2005:
Mirai Skrevet 22. Februar 2007 Rapporter Skrevet 22. Februar 2007 Koselig tråd, jeg har faktisk ikke sett i denne før nå Har selvfølgelig noen sommerminner jeg også. Slenger inn litt tekst også, så gir bildene litt mer mening! Vi var på ringtrening i Sandefjord med en del forumfolk og nye ansikter. Mona og jeg tok buss i nesten to timer for å være med på dette, og det var veldig varmt. Vi tok bussen fra Tønsberg sammen med Lill, Serchaj og Chanel, og Mona oppførte seg bra. Dette var også første gangen vi møtte Helene (og Ace). En utrolig herlig og varm dag. Jeg sov mye hos Andreas og Charlotte i slutten av sommerferien/rett etter at skolen hadde startet igjen, og vi dro på skikkelig bomtur til Moss. Først kjørte vi feil ganske lenge, og da vi kom frem fant vi ut at vi ikke hadde noen interesse av rasene som var der den dagen, og at det ikke var noe kjentfolk der Men vi møtte et par stk, og jeg møtte ulvehundvalpen Mikro for første gang. For første gang var jeg skriver da Ulvehundklubben arrangerte utstilling i Nesbyen. Det kokte, og jeg trodde jeg skulle svette vekk hele meg selv inni teltet jeg satt. Men det var en veldig sosial helg, og jeg så mye kjentfolk. Annette, Guro og Maria på bildet. Halvsøsken av Mona møtte jeg også i Nesbyen (bodde i samme apartment). Kine fra Bergen møtte jeg også i Nesbyen! Tok også turen innom Bjerke, og fikk dette herlige bildet av Siri: Dette bildet av Annette: Dette bildet av NM-vinneren i lydighet: Jeg var med Charlotte og Lisa et par ganger de trente. Det var varmt i den myra, men veldig morsomt å se på treningen! Charlotte knipset noen bilder av Mona og meg som jeg er veldig glad for, for jeg syns de er fine. Vi var bortpå barneskolen og jeg trente litt med Mona mens Charlotte tok bilder. Det var også en av de veldig varme dagene. "Se der, Mona!" Skikkelig fornøyde:
Ulrikke92 Skrevet 23. Februar 2007 Rapporter Skrevet 23. Februar 2007 Fant ingen fine sommerbilder av Millie, men jeg fant et nyydelig bilde av Archie (hunden til Marianne ) rett etter at hun hadde fått han. SÅÅ nydelig da! Er ikke HAN søt, eller?!
teresemor Skrevet 23. Februar 2007 Rapporter Skrevet 23. Februar 2007 Ja jeg må vel legge inn noen bilder jeg også da Her er noen bilder av in mors hund Og et bilde eller to av min fars hund Og dette bildet er av min fars hund og mine besteforeldres hund
Guest Just me!! Skrevet 24. Februar 2007 Rapporter Skrevet 24. Februar 2007 Fant ingen fine sommerbilder av Millie, men jeg fant et nyydelig bilde av Archie (hunden til Marianne ) rett etter at hun hadde fått han. SÅÅ nydelig da! Er ikke HAN søt, eller?! Jess, han best ;D Har et slags "Julie-Mona"bilde også gitt ... See, et KAMERA! Dette er vel sommerbilde, folkens? Båttur jo
SaraS Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Skrevet 10. Desember 2008 Drar opp denne tråden igjen jeg. Trenger litt sommerminner nå som det er så kaldt ute Her kommer noen deilige sommerminner fra Stockholm.
Tapper Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Skrevet 10. Desember 2008 Å, jeg savner sommer! Legger inn noen sommerbilder jeg også, selv de ikke er fra årets sommer, da. Bilde av Tapper og litt av min onkels elghund, King. Meg og Tapper på kveldstur sommeren 07 Tapper da han var liten gutt. Det var en gang vi var på bærtur. Vi hadde vært på tur, og var på tur inn, men det var ikke Tapper helt enig i... han skulle ikke inn!
PsychoLynx Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Skrevet 10. Desember 2008 Sommer ja.... *sukk* Fra ferien 2007
C.J Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Skrevet 10. Desember 2008 Fantastisk! Bridie virker som en kul hund!
PsychoLynx Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Skrevet 10. Desember 2008 Fantastisk! Bridie virker som en kul hund! hehe, å jada. Snuppa mi er rå hu! Og klatre i klatrestaiv? No problemo!
C.J Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Skrevet 10. Desember 2008 hehe, å jada. Snuppa mi er rå hu! Og klatre i klatrestaiv? No problemo!Ut i fra bildene du har postet på dette forumet virker det som at du gir henne nok utfordringer i alle fall!
PsychoLynx Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Skrevet 10. Desember 2008 Ut i fra bildene du har postet på dette forumet virker det som at du gir henne nok utfordringer i alle fall! det artige er jo at det ikke virker som om noe er problemet for henne. Det jeg kan huske å ha slitt mest med av alle bildene vi har tatt og ting vi har gjort, tror jeg var å få henne til å holde en hjulbolt i kjeften.... DET var ikke gøy! Ellers tar hu jo alle utfordringer på strak labb jo!
Tyfonia Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Fy søren jeg savner sommeren nå... Gleder meg til sol, sommer og Tyson i gresset
C.J Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Men vet dere hva? Høsten er allerede overstått, vinteren satser vi på at går fort over og vips så er det vår! Og våren er jo også veldig fin Er så digg å se at naturen begynner å livne til igjen! I mellomtiden får vi kose oss med mørke kvelder under teppe i sofaen med en god film og kakao i hånden (Evt. "Ikke skyt hunden"! Veldig interessant lesing!) Er kos det også...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar