tigergutt Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Skrevet 17. Februar 2007 Gleder meg til sommeren! Dennis, verdens søteste border collie, syns jeg
SD Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Skrevet 17. Februar 2007 Uff, som jeg lengter etter sommeren. Og jeg lengter ikke mindre når jeg ser alle bildene som er er blitt posted i denne tråden her Disse bildene er i fra sommeren 06:
Ida:) Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Skrevet 17. Februar 2007 Sommer ja.. Da var Mira liten jente da. Det er mange fine minner fra den sommeren:) En pust i bakken Mira på stranden
CWL Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Skrevet 17. Februar 2007 Ingen vakrere øy finnes.. *sukk* Fugleøya.. Enig Fugleøya er vakker. For en flott tråd, gleder meg til sommeren.
Marianne Skrevet 17. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2007 Enig Fugleøya er vakker. Bor du kanskje i nærheten...?
CWL Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Skrevet 18. Februar 2007 Bor du kanskje i nærheten...? Nei, men vi har feriested i nærheten med utsikt til fugleøya. Min far vokste opp der så vi har vært der hver eneste sommer så lenge jeg kan huske Mange gode sommerminner derfra
Marianne Skrevet 18. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2007 Nei, men vi har feriested i nærheten med utsikt til fugleøya. Min far vokste opp der så vi har vært der hver eneste sommer så lenge jeg kan huske Mange gode sommerminner derfra Jøsses, det var som om jeg skulle ha skrevet det selv! Morsomt!
CWL Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Skrevet 18. Februar 2007 Jøsses, det var som om jeg skulle ha skrevet det selv! Morsomt! Hihi, morsomt ja kanskje vi møtes til sommeren (om du skal oppover igjen da)
Marianne Skrevet 18. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2007 Hihi, morsomt ja kanskje vi møtes til sommeren (om du skal oppover igjen da) Hvis det blir sånn (noe jeg tviler på ) så må vi møtes ja!
Ricco Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Skrevet 18. Februar 2007 Har vel noen sommerbilder eg og... Her er Goshi og Chanita på båttur. Her er Vigo og... Pinsen 06.. Norsk vinner 05, Goshi og Nico. Avslutter med Hero, bildet er tatt i Trysil pinsen 04.
charlotte Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Skrevet 18. Februar 2007 Lisa er sommerjente Solnedgang Lisa prøver agility Pus Loke på NKK Drammen Lisa tar en dukkert Lisa rister seg
Marianne Skrevet 18. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2007 Loke på NKK Drammen Ler meg fillete, nok et nyyyyydelig bilde av Annette!
Kjerstii Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Skrevet 18. Februar 2007 Sommeren 05 sommeren 06 Tinka og Taika
millis Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Skrevet 18. Februar 2007 Sommer, åh.. jeg gleder meg så fælt til den er her igjen
Karris Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Skrevet 19. Februar 2007 Yrja soler seg Badenymfen Og dette bildet snakker vel for seg selv... Gleder meg ubeskrivelig mye til sommeren! "Sommer kommer, sommer kommer. Sol og regn og latter og sang. Sol og regn og latter, hahaha, latter, sol og sang" Å! Kan ikke vente!
Marianne&Java Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Gleder meg ubeskrivelig mye til sommeren! "Sommer kommer, sommer kommer. Sol og regn og latter og sang. Sol og regn og latter, hahaha, latter, sol og sang" Hahaha! Den har jeg sitti å nynnet på hver gang jeg har tittet på nye bilder i denne tråden! Mange fine bilder altså! Savner sommeren bare enda mer nå!
IM Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Kikker ut på snøværet, og gleder meg ikke litt til sommeren vel!? Det skal bli så deilig med sommer og sol, og slippe den forbaska isen! Noen sommerminner fra meg: ser du katten?? det var første dagen Willy var her... hihi... å leke med far er like gøy hver dag! også slappe av etter en varm dag... gleder meg noe så vanvittig til sommeren nå! koslig tråd..
Guest Jonna Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Ler meg fillete, nok et nyyyyydelig bilde av Annette! Tror jeg skal hjelpe Annette litt så hun ikke føler seg så ensom. Eller jeg kan være ordentlig slem og håpe det ikke finnes noen bilder av meg der ute. Her tror jeg alle tre har fått solstikk:
Marianne Skrevet 20. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Jeanette!!! Du er ond assa!! :glare: Meeeeen jeg har bilder av deg jeg!! Jeanette og Loke i ringen..
Hilde Dyrehvisker - Healer Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Så vakre hunder
Guest 2ne Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Ikke for å være ekkel her altså (man må jo nesten poengtere sånt i disse dager ) men jeg syns nå kanskje Jeanette kom bedre ut av særlig det nederste bildet der, enn visse belgere vi veit om.. Det hender de bare ikke er fotogene, samme hvor vakre de egentlig er.. hehe
Guest Jonna Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Skrevet 20. Februar 2007 Ikke for å være ekkel her altså (man må jo nesten poengtere sånt i disse dager ) men jeg syns nå kanskje Jeanette kom bedre ut av særlig det nederste bildet der, enn visse belgere vi veit om.. Det hender de bare ikke er fotogene, samme hvor vakre de egentlig er.. hehe Syns ikke det var dem værste bildene noen kunne sette inn av meg heller. dessuten er det ikke så mange som kjenner meg igjen lengre med den nye frisyren. Men tilbake til tema. Dette er ett vakkert sommer minne fra sølen:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar