Gå til innhold
Hundesonen.no

Home.no funker ikke?


Mailin

Recommended Posts

Jeg trodde det bare var nettet mitt, for nettet mitt er det teiteste i hele byen minst, men jeg får jo til og med til å logge meg på på hundesonen uten problemer, så da er det altså ikke nettet mitt det er noe galt med. Håper de fikser det så fort som mulig, ellers så begynner jeg å se meg om etter andre steder å laste opp sidene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at home ofte har dette problemet jeg, kjempe irriterende - selv om jeg ikke bruker home. Og som Christine så kommer jeg meg ikke inn på en eneste home-side jeg heller, og det har jeg hatt problemer med i et par dager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å bli smågal her.. får jo oppdatert bloggen (wordpress), men det er jo ingen som har linken til den iom at de aller fleste leser den gjennom hjemmesiden. Har mest lyst til å kjøpe meg eget domene og finne ett annet sted å laste opp siden... men det var de pengene (som det skorter veldig på nå)! Ikke minst synes jeg at veldig mange andre gratis-sider har så fryktelig lange adresser... :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så j..... lei at den ikke skal funke. Det har ikke funket på 2 (3?) dager nå...

Så jeg vil finne et annet sted jeg kan laste opp siden min, så om noen vet om andre som ikke har så mye problemer (nei jeg gidder ikke betale for å ha siden min :innocent: ) så si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tråd om det temaet.

http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=22344

Men har enda ikke sett noen bruke det...

http://pages.google.com/

Igjen, jeg får ikke de til å funke, får ikke opprettet ny konto, og får ikke logget inn med den kontoen jeg har på gmail fra før av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får logget inn på gmail (maildelen) så komme du inn på hjemmeside delen også...

Men om du har mistet passordet eller mailadressen så er det jo ikke noe galt med gmailen...

Ny konto får du ikke før du blir invitert av noen som alt har en konto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får logget inn på gmail (maildelen) så komme du inn på hjemmeside delen også...

Men om du har mistet passordet eller mailadressen så er det jo ikke noe galt med gmailen...

Ny konto får du ikke før du blir invitert av noen som alt har en konto...

Problemet er nå at jeg kommer ikke inn på gmail i det heltatt, har konto der, og jeg husker brukernavn og passord MEN det fungerer ikke. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får logget inn på gmail (maildelen) så komme du inn på hjemmeside delen også...

Men om du har mistet passordet eller mailadressen så er det jo ikke noe galt med gmailen...

Ny konto får du ikke før du blir invitert av noen som alt har en konto...

idag kommer jeg inn, men åssen laster jeg opp siden jeg har laget i frontpage? skjønte ikke det helt jeg. Får jo bare sånn man lager direkte, om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<_< :shocked:

NÅ har jeg lastet opp hver eneste fil, og gud så tungvindt, MEN nå da? Hvordan får jeg til at det er dette som skal vises og ikke den andre teite som er der fra før?

Har bare følelsen av at dette ikke går jeg. Og nå har jeg brukt LAAANG tid til å laste opp hver side, og hvert bilde, mangler bare (eeeh) MANGE bilder. Men tør ikke laste opp mer om det ike funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Nå får den pinadø bare holde seg i drift, ellers må jeg finne på noe annet.. Prøvde meg på den g-greia, men det var så fryktelig tungvindt, og tregt.. Må vel ordne noe som koster penger for å få det til å være noenlunde normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...