Gå til innhold
Hundesonen.no

Youtube og din hunderase.

MarieR

Recommended Posts

Skrevet

Søk etter din hunderase på youtube, og legg ut en av filmene, om du finner en! :P

Buhundvalp som antagelig blir god på kamping når den blir eldre - den har hvertfall ingen planer om å slippe denne tråden! :P

Skrevet

Åh herrigud sjekk de små søte trynene her da. Satt med tårer i øynene jeg og tenkte på da Vanilla var valp: :P

haha, sjekk denne lille tøffingen da:

Morsom tråd :P

Skrevet

Blandingshund, åtte minutter av en hunds liv in fast motion. Søkte på flat coated dobermann retriever også men der kom det ikke opp noe gitt... :innocent:

toller

Kom opp masse treff på nova scotia duck tolling retriever. Likte denne :)

(redigert pga mye tull å feil med linkene)

Skrevet

Vel, etter å ha lett gjennom utallige Pointer Sisters videoer og det eneste jeg fant var pointere i utstillingsringen, gadd jeg ikke legge det ut her en gang.. :rolleyes:

Skrevet

Jeg har vel egentlig brukt opp kvota mi her, men jeg fant en hel grøsser! :ph34r: Måtte jo ha med den (Hovedpersonene eh.. hovedhundene er en havanais og en havanais/malteser.)

After being murdered by a coyote, the spirit of a young Maltese haunts the two dogs that live in her old house. But will Max and Trixie figure out what she wants before they suffer the same fate?

NB! Husk å ha på lyd!

Skrevet
Jeg har vel egentlig brukt opp kvota mi her, men jeg fant en hel grøsser! :ph34r: Måtte jo ha med den (Hovedpersonene eh.. hovedhundene er en havanais og en havanais/malteser.)

After being murdered by a coyote, the spirit of a young Maltese haunts the two dogs that live in her old house. But will Max and Trixie figure out what she wants before they suffer the same fate?

NB! Husk å ha på lyd!

Haha, den var skikkelig bra! :innocent:

Guest Just me!!
Skrevet
Åh herrigud sjekk de små søte trynene her da. Satt med tårer i øynene jeg og tenkte på da Vanilla var valp: :)

Morsom tråd :P

Den var så SØT! :innocent: tenkte på archie da han var bitteliten og rund *sukk*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...