Gå til innhold
Hundesonen.no

Varmedekken


Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal kjøpe et varmedekken til Fiona, men har ikke peiling på hvilket.. Har du et du kan anbefale?

Min storpuddel er veldig aktiv så det må sitte bra på kroppen. Har sett litt på dette, noen som har erfaring med det?

Er åpen for forslag :wub:

Skrevet

Jeg har varmedekken fra Gresshoppa til min og er veldig fornøyd. Det sitter bra på kroppen hennes og har glatt innside så snøen som kommer inn under dekkenet smelter eller faller ut igjen. Etter min erfaring så fester snøen seg lett fast på innsiden hvis dekkenet er fleecefôret.

Du får blant annet kjøpt det på http://www.hundetorget.com .

Skrevet
Jeg skal kjøpe et varmedekken til Fiona, men har ikke peiling på hvilket.. Har du et du kan anbefale?

Min storpuddel er veldig aktiv så det må sitte bra på kroppen. Har sett litt på dette, noen som har erfaring med det?

Er åpen for forslag :wub:

Har ikke sette dette dekkenet, men om du kjøper det hadde det vært fint med en liten oppdatering ( bilder og fornøyd/ikke fornøyd ).

Jeg har to varmedekken til min hund. Et tynt ( kjøpt på XXL ) og en tjukt som er fra Jeger og Hund ( http://www.jegeroghund.no/Jaegerens%20Hund...ens_hundeu.html ). Det siste er jeg veldig fornøyd med. Det sitter kjempe bra på hunden, spes. under magen ( som er veldig viktig for meg som ferdes utenfor skispor med masse snø ).

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med det dekkenet der.. Men jeg har kennel dekken til simba og nana og jeg er kjempe fornøyd med det! :wub:

Bilder:

DSC09455.jpg

DSC09457.jpg

Ikke veldig bra bilder men..

Kostet 720kr...

Eller 620kr..

Skrevet
Jeg skal kjøpe et varmedekken til Fiona, men har ikke peiling på hvilket.. Har du et du kan anbefale?

Min storpuddel er veldig aktiv så det må sitte bra på kroppen. Har sett litt på dette, noen som har erfaring med det?

Er åpen for forslag :wub:

Jeg har dette til Oscar og er veldig fornøyd med det, sitter bra på. :)

Skrevet
Jeg skal kjøpe et varmedekken til Fiona, men har ikke peiling på hvilket.. Har du et du kan anbefale?

Min storpuddel er veldig aktiv så det må sitte bra på kroppen. Har sett litt på dette, noen som har erfaring med det?

Er åpen for forslag :P

Jeg hadde sånn til Tiko (den er for liten nå). Veldig fornøyd med den :P Den sitter veldig bra.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...