Gå til innhold
Hundesonen.no

Varmedekken


Recommended Posts

Jeg har varmedekken fra Gresshoppa til min og er veldig fornøyd. Det sitter bra på kroppen hennes og har glatt innside så snøen som kommer inn under dekkenet smelter eller faller ut igjen. Etter min erfaring så fester snøen seg lett fast på innsiden hvis dekkenet er fleecefôret.

Du får blant annet kjøpt det på http://www.hundetorget.com .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe et varmedekken til Fiona, men har ikke peiling på hvilket.. Har du et du kan anbefale?

Min storpuddel er veldig aktiv så det må sitte bra på kroppen. Har sett litt på dette, noen som har erfaring med det?

Er åpen for forslag :wub:

Har ikke sette dette dekkenet, men om du kjøper det hadde det vært fint med en liten oppdatering ( bilder og fornøyd/ikke fornøyd ).

Jeg har to varmedekken til min hund. Et tynt ( kjøpt på XXL ) og en tjukt som er fra Jeger og Hund ( http://www.jegeroghund.no/Jaegerens%20Hund...ens_hundeu.html ). Det siste er jeg veldig fornøyd med. Det sitter kjempe bra på hunden, spes. under magen ( som er veldig viktig for meg som ferdes utenfor skispor med masse snø ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe et varmedekken til Fiona, men har ikke peiling på hvilket.. Har du et du kan anbefale?

Min storpuddel er veldig aktiv så det må sitte bra på kroppen. Har sett litt på dette, noen som har erfaring med det?

Er åpen for forslag :wub:

Jeg har dette til Oscar og er veldig fornøyd med det, sitter bra på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe et varmedekken til Fiona, men har ikke peiling på hvilket.. Har du et du kan anbefale?

Min storpuddel er veldig aktiv så det må sitte bra på kroppen. Har sett litt på dette, noen som har erfaring med det?

Er åpen for forslag :P

Jeg hadde sånn til Tiko (den er for liten nå). Veldig fornøyd med den :P Den sitter veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...