Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdrettere av Mops


Lilleulv

Recommended Posts

Muligens høres jeg litt negativ ut nå, men jeg anbefaler deg å be kollegaen tenke igjenom at mange mopser lider under det "kule" ustseendet sitt og aldri kan fungere som normale hunder og jeg anbefaler kollegaen din å se etter andre ting en utstillingsresultater i linjene. Finne en oppdretter som fokuserer på helse og som avler litt lengre snuter slik at de får puste skikkelig. Faktum er at mange mopseoppdrettere bryter dyrevernsloven når de avler slik at hundene skal se "best" mulig ut. (les: ha kortest mulig snute)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens høres jeg litt negativ ut nå, men jeg anbefaler deg å be kollegaen tenke igjenom at mange mopser lider under det "kule" ustseendet sitt og aldri kan fungere som normale hunder og jeg anbefaler kollegaen din å se etter andre ting en utstillingsresultater i linjene. Finne en oppdretter som fokuserer på helse og som avler litt lengre snuter slik at de får puste skikkelig. Faktum er at mange mopseoppdrettere bryter dyrevernsloven når de avler slik at hundene skal se "best" mulig ut. (les: ha kortest mulig snute)

hm ja... den her er litt vanskelig synes jeg. jeg kan ikke noe om mops, ville aldri hatt det selv... Men jeg føler ikke jeg kan blande meg inn når en annen skal kjøpe seg mops liksom. Han er utrolig glad i dyr og snill så mopsen får nok et kjempefint hjem! gleder meg til han skal ha med valpen på jobb... :hmm: alt jeg kan gjøre er å hjelpe til å finne gode oppdrettere til han, som fokuserer på helse og gemytt. så kjempefint om dere hjelper meg å finne sånne oppdrettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...