Minadachs Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Jeg spurte Christine om jeg kunne få ett bilde av Milo, og da fikk jeg ta ett, så la jeg det inn i ett program jeg bruker på skolen, men som jeg har hjemme. Og så skal jeg legge det ut her Håper dere liker det. ps: alle linjer, farger og slikt på bildet har jeg laget helt av meg selv Edit: De som vil ha en slik en kan sende meg en pm om de vil hehem bare hyggelig å lage Milo blir tegneseriehund http://i9.photobucket.com/albums/a77/sigmort/milogutten.jpg
Wanderlust Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 det var utrolig tøft (åssen program om jeg kan spørre)
Guest Christine Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Aww, det ble kjempepent! Takk Miina mi er flink!
Toller Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Det var skikkeliiiig fint!! Vakra Milo
Minadachs Skrevet 1. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Hihi, jeg bruker adobe Illustrator er så morro å få til hehe Takk Christine mii ^^
CWL Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Oj, det der var jo kjempetøft. Luke vil også bli tegneserie hund ja, hvordan program brukte du?
Minadachs Skrevet 1. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Oj, det der var jo kjempetøft. Luke vil også bli tegneserie hund ja, hvordan program brukte du? Jeg kan sikkert lage en til deg og, men det får bli til helgen For mye å gjøre i morgen, skrev det litt lenger opp, adobe illustrator, så nå er Milo i noe som heter vektorgrafikk, så nå kan man strekke bildet så mye man vil, uten at det blir pixlete
Wanderlust Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 meg vil også gjerne ha en tegneseriehund Er det forresten vanskelig å få til? Hva koster programet?
Minadachs Skrevet 1. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Er ikke vanskelig når man får lært det. Jeg fik programmet via skolen hehe
CWL Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Jeg kan sikkert lage en til deg og, men det får bli til helgen For mye å gjøre i morgen, skrev det litt lenger opp, adobe illustrator, så nå er Milo i noe som heter vektorgrafikk, så nå kan man strekke bildet så mye man vil, uten at det blir pixlete Det hadde vært kjempeartig om du kunne lage en av Luke Når det passer da selvfølgelig.
tm100021 Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Hmmm, jeg har programmet, men vet ikke hvordan jeg bruker det! Drit stillig;D Heeeeeei mina...
Guest Christine Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Heeeeeei mina... Haha Lill! du glemte denne: " "
Hilde90 Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Kjempe stilig Tiko vil også bli tegneseriehund
Aya Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 Miiiiiinaaaa ? Felix kunne tenke seg å bli tegneseriehund han, for det synes han hadde vært så FRYKTELIG tøft.
Minadachs Skrevet 2. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 Jeg lager gjerne, må bare komme meg hjem fra skolen hehe
Artemis Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 Så morsomt! Du er kjempeflink Minadachs! Jeg vil også ha!
Ane_ Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 nNå ser jeg. Den var kjempe fin! jeg vil også ha...
Minadachs Skrevet 2. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 For dere som ønsker en slik av hunden deres kan sende meg en PM med ett bilde som er tydelig av hunden
LouDan Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 Fikk også veldig lyst på programmet, så jeg søkte på download på google og gjett hva jeg fant! En gratis prøve download! https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cf...uct=illustrator
Minadachs Skrevet 2. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 Hehe, ja det er jo bare å prøve seg frem
millis Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 Så stilig det ble Lager du av pusekatter også?
Minadachs Skrevet 2. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 Så stilig det ble Lager du av pusekatter også? Tja, ser det ikke som umulig hehe, kan ta det og jeg (=
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar