Gå til innhold
Hundesonen.no

Milo ble tegneseriehund


Minadachs

Recommended Posts

Jeg spurte Christine om jeg kunne få ett bilde av Milo, og da fikk jeg ta ett, så la jeg det inn i ett program jeg bruker på skolen, men som jeg har hjemme. Og så skal jeg legge det ut her :P Håper dere liker det.

ps: alle linjer, farger og slikt på bildet har jeg laget helt av meg selv :P

Edit: De som vil ha en slik en kan sende meg en pm om de vil :P hehem bare hyggelig å lage ;)

Milo blir tegneseriehund :P

http://i9.photobucket.com/albums/a77/sigmort/milogutten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det der var jo kjempetøft. Luke vil også bli tegneserie hund :P ja, hvordan program brukte du?

Jeg kan sikkert lage en til deg og, men det får bli til helgen :P For mye å gjøre i morgen, skrev det litt lenger opp, adobe illustrator, så nå er Milo i noe som heter vektorgrafikk, så nå kan man strekke bildet så mye man vil, uten at det blir pixlete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert lage en til deg og, men det får bli til helgen :P For mye å gjøre i morgen, skrev det litt lenger opp, adobe illustrator, så nå er Milo i noe som heter vektorgrafikk, så nå kan man strekke bildet så mye man vil, uten at det blir pixlete :P

Det hadde vært kjempeartig om du kunne lage en av Luke ;) Når det passer da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...