SoppenCamilla Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Det gjør jeg! Gjorde det tidligst i dag, da jeg sov over hos Lill. Også ler jeg sånn mongolatter, sånn at Lill tror jeg griner eller dør eller noe! Så ler jeg enda mer fordi jeg hører ho begynner å få panikk! Det er kjempegøy! Har dere noen sånne historier?
Guest Christine Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Haha, nei, jeg har aldri våknet av at jeg har ledd(ikke som jeg husker iallefall) Men jeg har våkner ofte av at jeg gråter da!
tm100021 Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Det var ikke så gøy nei skjønte ingen ting jeg Trodde du fikk epilepsi anfall eller no! Men etterhvert så ble det jo gøy da:p du klarte ikke å slutte å le
SoppenCamilla Skrevet 1. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Haha, nei, jeg har aldri våknet av at jeg har ledd(ikke som jeg husker iallefall) Men jeg har våkner ofte av at jeg gråter da! Uff, jeg har også våknet av at jeg har grått.. Mye gøyere å våkne av at man ler! Det var ikke så gøy nei skjønte ingen ting jeg Trodde du fikk epilepsi anfall eller no! Men etterhvert så ble det jo gøy da:p du klarte ikke å slutte å le Hahah, nei, jeg ler bare jeg tenker på det!
Wanderlust Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Nei tror nok det er dårlig med latter om morran ;P Men pappa, han ler i søvne han. haha, tar jo helt av i blandt. Ble redd første gangen jeg var oppe og hørte latter. "hvem f... kan det være" var det første jeg tenkte
Aya Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 Jeg gråter ofte i søvne, og våkner av at jeg skriker (mareritt.. heele tiden), men ler? njeeei.
janne&kenny Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 Nei... Tror ikke det! Men jeg kan le av drømmer etter jeg har våknet. For ikke så lenge siden drømte jeg at jeg skulle passe på en baby, så skulle jeg kjøre en plass, så la jeg babyen i en Tupperware boks! Haha!
:)Kine Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Skrevet 3. Februar 2007 har aldri våkna av det, men jeg har fått høre av flere at jeg ligger og tygger i søvne. Hakker tenner på en måte, bare at det er annenhvert sekund. Får som oftest høre det etter jeg har hatt ekorndrømmen min. Jeg tror det er en sammenheng.
Synne Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Skrevet 3. Februar 2007 Nei har aldri . . . Men har et par blåmerket på hode og kropp av at eg faller ut av sengen og tar hånden rundt ledningen til lapa over meg og drar den som at den faller rett i hode på meg. .
Hilde90 Skrevet 4. Februar 2007 Rapporter Skrevet 4. Februar 2007 Mamma pleier å le i søvne, lillebroren min også. Jeg bare prater og lager masse rare lyder i søvne. Jeg pleier å våkne av at jeg gråter. Men pleier ikke å le, nei.
victoria_e Skrevet 4. Februar 2007 Rapporter Skrevet 4. Februar 2007 Har aldri våknet at jeg ler nei, men jeg både går og snakker i søvne da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar