Ingvild Skrevet 30. Juli 2007 Rapporter Skrevet 30. Juli 2007 Hun er utrolig flott! Gleder meg til å se dere i NM - syns det er veldig imponerende at dere har kommet så langt som dere har gjort! Siter
Peers Skrevet 30. Juli 2007 Rapporter Skrevet 30. Juli 2007 Jeg håper å få sett dere på Bjerke, så jeg blir litt furten om det krasjer med når jeg skal stille Orry. Krysser fingrene for at jeg får se dere i aksjon, det hadde vært utrolig moro Siter
Gjest Skrevet 30. Juli 2007 Rapporter Skrevet 30. Juli 2007 Amira er kjempeflott! Det er virkelig beundringsverdig og imponerende alt dere får til! Siter
borderen Skrevet 1. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2007 Amira er blitt veldig tålmodig når det gjelder Yippie: Oppstilling: Siter
Miriam Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Ååå, fine Amira Gleder meg til å se dere på NKK Bjerke Siter
Aussieglis Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Haha! For en flott stressless Yippie har fått seg. Amira er virkelig en flott BC! Siter
borderen Skrevet 9. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2007 Nytt bilde av min anorektiske hund som har sultestreiket i 8 døgn. Hun har fått i seg noen pølser på treninger (som hun VELDIG gjerne vil ha) + et par dl med fôr på over en uke. Kanskje hun slanker seg? Passer i hvertfall ganske dårlig å ha SÅ lite energi, nå som NM nærmer seg. I går spiste hun litt da, så mitt nazi-regime har vel fungert (ikke interesser i mat - maten fjernes etter 5 sek og hun får heller ikke mat neste kveld, fordi hun ikke var sulten nok dagen før). Hard ja, men hun FÅR tilbudet annenhver dag, og hvis hun ikke vil ha, så får det være hennes sak. Uansett - det fungerte tilslutt! Siter
Nikitaf Skrevet 11. August 2007 Rapporter Skrevet 11. August 2007 Så utrolig Fin ho er <3 Det er Yippie au:)<3 Siter
borderen Skrevet 18. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2007 Må bare komme med noen nye bilder, så som jeg har nytt kamera Siter
Guest Just me!! Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Så utrolig fin hun er! Nyydeligste border collien. Spiser hun igjen nå da? Siter
borderen Skrevet 18. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2007 Så utrolig fin hun er! Nyydeligste border collien. Spiser hun igjen nå da? Takk! Ja, et par dager før NM begynte hun å spise. Det varierer veldig fra dag til dag nå, men hun har i hvertfall lagt på seg litt Siter
borderen Skrevet 30. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2007 Amira har skikkelig ferie og er ikke i humør til å trene uansett. Hun lever sine lykkelige dager med å gjete kalver som hun vil, drikke litt råmelk og ellers tasse rundt på gården. Sommeren fortsetter for vår del, så her er noen nye bilder: Mange flere bilder er å se på vår hjemmeside! Siter
Miriam Skrevet 31. August 2007 Rapporter Skrevet 31. August 2007 Ååå, Amira! Spiser hun litt igjen? Siter
borderen Skrevet 1. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2007 Jepp, hun spiser! Men jeg begynner å mistenke at den tanna som brakk en tid tilbake er litt råtten. Den er blitt litt grå... Så dette kan være grunnen til dårlig "matlyst" Siter
Miriam Skrevet 1. September 2007 Rapporter Skrevet 1. September 2007 Uff, så teit! Har du sjekket det hos vet. enda? Siter
borderen Skrevet 1. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2007 Nope, men får vel gjøre det snart... Siter
Cathrine og Killja Skrevet 1. September 2007 Rapporter Skrevet 1. September 2007 hannen min har en grå hjørnetann,og dyrlegen sa at den var død. hun mente at han ikke plages med den, men ba meg følge med fremover :glare: Siter
Peers Skrevet 1. September 2007 Rapporter Skrevet 1. September 2007 Hun er definitivt like nydelig fremdeles! Jeg liker ørene hennes Godt å høre at hun spiser bedre også. Siter
borderen Skrevet 13. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2007 Her kan dere se en film av Amira som valp! Siter
borderen Skrevet 18. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 Noen flere bilder; Amira sitt typiske trenings-blikk Siter
Aya Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2007 Så lekker hun er! Kjenner igjen blikket hennes hos Knott, ørene og forsåvidt. Bare å komme med flere bilder, hun er nydelig:D Siter
Iago Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Så dere på senkveld! Lå igjen bekjed i gjesteboken din! Lykke til Siter
MegaMarie Skrevet 8. Desember 2007 Rapporter Skrevet 8. Desember 2007 Så fin og flink hun er!! Du er så flink å ta bilder! Siter
borderen Skrevet 19. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2007 I helgen var Amira og jeg og gikk LP i Hund2007 i Sverige. Vi gikk også utstilling. Resultat: Norsk Svensk LydighetChampion!! God Jul fra oss! Siter
Recommended Posts