HHC Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Ble litt mer nysgjerrig når jeg leste saken om ungarske hunderaser her så søkte litt på Komondor.. Noen som er nysjerrige på hvordan det ser ut når de går AG? Ok jeg kom over svaret her Serriøst så tøffe, skulle ønske de var vanliger ei AG ringen! Sorry om topicen er feilplassert!
Artemis Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Haha! Ser ut som en nålepute som blir kastet over et hinder! Ville da tro at de ble klippet ned...
Wanderlust Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 det var et morsomt bilde. ser jo litt ut som en haug tråder som flyr over et hinder *den var kanskje litt slem Men var rått å se da-.
Nirm Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Hvor mye veier en sånn pels? Aner ikke vekta, men i høyden skal hannhundene være minst 70 (gjennomsnitlig 80 cm), og tispene minst 65 (gjennomsnitlig 70 cm) i følge standarden. Så det er ikke akkurat den mest egnede rasen til agility...
tuppetroll Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Hadde du ikke fortalt meg at det var en hund så hadde jeg aldri gjettet det.. Skjønner godt at de ikke er vanligere i agringen!
Minadachs Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Hehe, det så ut som en skikkelig gammel vaskemopp De klippes vel ned tenker jeg, om de skal gå ag hehe. artig bilde
Mirai Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 I og med at navnet Komondor betyr "sint" og rasene ofte trenger et personlig område på flere meter på utstilling, er jeg glad det ikke er en rase jeg ser ofte i noen som helst ring
Guest Vicky Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 WOW! Som tuppetroll hadde jeg nok heller ikke gjettet at det var en hund
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar