Guest Just me!! Skrevet 5. Februar 2007 Rapporter Skrevet 5. Februar 2007 Jeg vil, jeg vil! Men har en litt småstresset hund for tiden (jokking*kremt*), så håper dere kan være littegranne tålmodig
Turnip Skrevet 6. Februar 2007 Rapporter Skrevet 6. Februar 2007 Har også lyst til å være med med Mike, men han er i en så umulig alder nå Holder på å rivet av meg håret her innimellom, her skal virkelig grensene testes. Men hadde vært utrolig moro å være med!!
goJJo Skrevet 6. Februar 2007 Rapporter Skrevet 6. Februar 2007 Vi vil kanskje også være med altså! Var det den 10. mars...?
sonja027 Skrevet 6. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2007 Vi vil kanskje også være med altså! Var det den 10. mars...? Ja, 10. mars. Spørs om det passer for alle da. Flest mulig må være med, men altså, jeg aner ikke hvor Ekeberghallen er.
Ulrikke92 Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Skrevet 7. Mars 2007 Hmm... Det er lenge siden noen har skrevet noe her. Blir det fortsatt noe av eller?! Fikk litt lyst til å være med.
Toller Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Skrevet 7. Mars 2007 Hmm... Det er lenge siden noen har skrevet noe her. Blir det fortsatt noe av eller?! Fikk litt lyst til å være med. ÅH! Du har Toller! Jeg vil gjerne komme.. men.. Vi får se
Guest Just me!! Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Skrevet 7. Mars 2007 Hmm... Det er lenge siden noen har skrevet noe her. Blir det fortsatt noe av eller?! Fikk litt lyst til å være med. Vi får se da, Archie er jo helt sprø for tiden <_< Må i så fall kjøre dit, no more t-bane på oss igjen altså..
Ulrikke92 Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Skrevet 8. Mars 2007 Marri, du må bli med! Vi kan kjøree. Kom igjen da folka?! Er det noen som fortsatt skal?
Maria Skrevet 11. Mars 2007 Rapporter Skrevet 11. Mars 2007 Hvordan er statusen her? Kanskje vi kunne tatt en tur om det ikke er så alt for langt unna oss.
Ulrikke92 Skrevet 11. Mars 2007 Rapporter Skrevet 11. Mars 2007 Jaa, jeg vil! Og drar jeg, blir Marianne med, sier vi. Noen som har forslag til tid & sted?
Wicked Sister Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Skrevet 30. Mars 2007 JA - nå må det skje noe her folkens...etter påske????
Guest Just me!! Skrevet 8. April 2007 Rapporter Skrevet 8. April 2007 Stor sjans for at vi kan være med, det viser seg å være litt vett i skolten til Archie likevel. Men han har lus/lopper, så vi må kvitte oss med det først. *grøss*
Toller Skrevet 8. April 2007 Rapporter Skrevet 8. April 2007 Men hvorfor kan ingen av dere være med i morgen?
Wicked Sister Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Hei dere...nå skjerper vi oss! Vi setter opp en liste der flere kan og om hvem som kommer.. Når kan dere? Hvor vil dere møtes? Hvem har lyst til å være med?
Guest Just me!! Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Men hvorfor kan ingen av dere være med i morgen? Les ovenfor <_< Dustelus!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar