Gå til innhold
Hundesonen.no

LOST

Toller

Recommended Posts

Må se det, men er enig i at det ikke er like fengende som i første sesong.

Klar favoritt er Charlie. Jeg liker både rollefiguren og skuespilleren når det kommer til personlighet osv. :) Sawyer er bare utrolig kul han også :)

Resten av gjengen er på øye anda, kanskje vi får se noe til dem nå på onsdag...håper det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie, Hurley, Locke og alle de andre overlevende er vel fortsatt igjen i leiren, mens Kate, Jack og Sawyer dro til "de andre" og ble tatt til fange der. Vi har vel ikke sett dem på grunn av at de har skjedd så mye der hvor Jack og vennene hans er. Eller tar jeg feil nå? Vi får se i neste episode, men jeg synes i hvert fall vi bør få se hvordan det går i leiren snart. Med Claire og babyen og Locke og hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg ser fortsatt på LOST. Jeg er ikke like sikker på hvorfor lenger da, syns serien har tapt seg siden første sesong.. Det er liksom et par ting jeg bare ikke skjønner..

Som..

- Hvis "de andre" har kontakt med omverden OG mulighet til å forlate øya, hvorfor har de ikke varslet resten av verden om at flyet datt i bakken på øya deres?

- Det normale når man ser en ulykke, er vel å prøve å hjelpe til, ikke kidnappe folk, infiltrere de overlevende og lignende?

- Hvor har det blitt av disse kjempedyra fra de første episodene?

- Den seilbåten har de hatt en stund nå.. Hvorfor er det ingen som har forsøkt å reise derfra? De prøvde jo med en flåte, for pokker! Og hvorfor har ikke hun gale franskdama dratt? Seilbåten har neppe ligget i bunkeren, og hun har bodd på øya i 16 år..

- Hvor mye mat var det egentlig på dette lageret i bunkeren? Jeg mener, han som løp sin vei hadde vært der i 3 år.. De har fortsatt mat..

- Hvor får de all infoen om folkene på øya fra, disse "de andre"?

Jeg er redd LOST er på vei til å bli en ny "X-files" eller "Twin Peaks", hvor de prøver å melke mest mulig ut av i utgangspunktet bra konsept, også ender det bare opp med å være teit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sier vel nå at de planlegger en slutt mens serien er på topp. Men da er de jammen sent ute :)

Mye som jeg syns er rart med serien, og blir kjedelig å se fra samme sted hele tiden. Det syns jeg var dårlig med forrige episode, at vi bare så fra "de andre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns LOST fortsatt er på topp jeg da :)

Men de skal slutte etter denne sesongen.

"The Others" har sikkert sin grunn til å fange disse menneskene, jeg vet i allefall hvorfor de skal fange Jack.

Kanskje de har fått info fra resten av verden, og kanskje det var "meningen" at de skulle styrte? hva vet vel jeg.. Disse rare spørsmålene er i allefall nok til å beholde meg som fast seer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere av dere at de trekker serien vel langt! Kanskje dette er nye "The Truman Show"? Begynner i hvert fall å bli litt lei av å vente på alle svarene. Når jeg tenker over det, er LOST egentlig en helt syk TV-serie, men det er vel det som har fått meg til å se på den. Forresten synes jeg det er dumt at det er så mange fra flystyrten som har dødd i løpet av serien.

Toller - Hvorfor skal de fange Jack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere av dere at de trekker serien vel langt! Kanskje dette er nye "The Truman Show"? Begynner i hvert fall å bli litt lei av å vente på alle svarene. Når jeg tenker over det, er LOST egentlig en helt syk TV-serie, men det er vel det som har fått meg til å se på den. Forresten synes jeg det er dumt at det er så mange fra flystyrten som har dødd i løpet av serien.

Toller - Hvorfor skal de fange Jack?

Ja nå kan du lure nååå :hyper:

Nei vet ikke om jeg skal si det... fordi det kommer senere i serien. Er kanskje ikke alle som vil vite det.

I følge de som har fulgt med på utenlandske tv-kanaler blir det bare bedre og bedre framover. Disse episodene er visstnok de "kjedeligste". Syns det er spannande jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå kan du lure nååå :hyper:

Nei vet ikke om jeg skal si det... fordi det kommer senere i serien. Er kanskje ikke alle som vil vite det.

I følge de som har fulgt med på utenlandske tv-kanaler blir det bare bedre og bedre framover. Disse episodene er visstnok de "kjedeligste". Syns det er spannande jeg :lol:

<_< Jeg vil vite det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil vite det!"

OKÅ! ;)

IKKE SEEEEEEEE, de som ikke vil vite hva som skjer.

Men Henry (som jeg fortsatt kaller han.. Ben, om du vil) er dødssyk. Så han skal prøve å få Jack til å opperere han! :P

Spannande! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil vite det!"

OKÅ! ;)

IKKE SEEEEEEEE, de som ikke vil vite hva som skjer.

Men Henry (som jeg fortsatt kaller han.. Ben, om du vil) er dødssyk. Så han skal prøve å få Jack til å opperere han! :P

Spannande! :P

Å! spennende! :shocked: Håper egentlig ikke Jack gjør det, for jeg synes Ben er en slask... :P

Men hvorfor det?? Er ikke hun blonde dama (Juliet eller hva hun heter) lege da?

Trodde hun var psykolog, jeg, men vet ikke altså. Går helt surr i alle navnene i Lost, hvem de forskjellige er og hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag får vi se frsa bunkersen og isbjørnen :P

ISBJØRNEN!?

åååh... Du må ikke si dånn, jeg blir SÅ SPENT! ;)

hihihi :P

EDIT: HERREGUUUUUUUD! Det er krise i leier'n her! Mamma har okkupert tv'en og nekter å flytte seg! Resten av tv'ene i huset har ikke kanaler, så får ikke sett LOST i dag! :P Og jeg som hadde gledet meg hele uka! :P

Går det i reprise?? I så fall, når??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
    • Hadde nettopp en kjempefin tur uten noe tull, og masse pen lineføring. Ede var skikkelig på tilbudssiden og ikke engang utålmodig på godbitene. Det går virkelig fremover. Ordentlig godgutt i dag 🥰 Flink vaktbikkje også, for anledningen i Miljøpatruljen. Forsøpling tar vi alvorlig.
    • Hadde nettopp et mareritt av en "treningsøkt". Hadde alle favorittingene hans og lommene fulle av snacks. Godt vær og stille og rolig feriestemning. Ede åpnet med å hoppe opp og bite og bjeffe og jukke og være teit. Jeg trodde vi skulle ha en fin økt med den energien der, men da jeg ba om utgangsstilling for TREDJE GANG, så gikk han sakte og satte seg seigt ned. ... Eneste lyspunkt var en fin innkalling da han mens jeg prøvde samle meg vimsete avgårde på egenhånd inn i en luftegård jeg ikke har gitt ham lov til å gå i. Da spratt han opp fra sniffingen og kom løpende inn med en gang. Supert! ..men det var det ENESTE han gjorde riktig på cue. Han dekket hver gang jeg ba om stå. Så dumt på meg når jeg ba om utgangsstilling. La repeatedly fra seg apporten en meter fra meg i forsøk på å innkassere uten å måtte gi den fra seg. Fant plutselig ut at det var kewlere å gå fra front mellom beina mine til utgangsstilling istedenfor å svinge bakparten inn, og gjentok den der flere ganger. Nektet gå fot uten lure i hånden. Den økende frustrasjonen min gjorde ikke ting bedre. Han begynte holde hard rock konsert. Hoppet og bet og jukket. SÅ kom jeg på at han ikke har fått skjønnhetssøvnen sin. Han hadde vært våken fra kl 07 i morges uten å blunde et blunk. Aha! All made sense. Tok ham med meg inn igjen, og det tok ikke engang et minutt før han brøt ut i full raptus og fløy villmann mellom veggene i toddler tantrum. Stoppet plutselig og begynte krafse og grave som en manisk gærning på gulvet, og falt så dønn om, som et slakt, rett i søvn. — Har De forsøkt skru maskinen av og på igjen? 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...