Gå til innhold
Hundesonen.no

LOST


Toller

Recommended Posts

Må se det, men er enig i at det ikke er like fengende som i første sesong.

Klar favoritt er Charlie. Jeg liker både rollefiguren og skuespilleren når det kommer til personlighet osv. :) Sawyer er bare utrolig kul han også :)

Resten av gjengen er på øye anda, kanskje vi får se noe til dem nå på onsdag...håper det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie, Hurley, Locke og alle de andre overlevende er vel fortsatt igjen i leiren, mens Kate, Jack og Sawyer dro til "de andre" og ble tatt til fange der. Vi har vel ikke sett dem på grunn av at de har skjedd så mye der hvor Jack og vennene hans er. Eller tar jeg feil nå? Vi får se i neste episode, men jeg synes i hvert fall vi bør få se hvordan det går i leiren snart. Med Claire og babyen og Locke og hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg ser fortsatt på LOST. Jeg er ikke like sikker på hvorfor lenger da, syns serien har tapt seg siden første sesong.. Det er liksom et par ting jeg bare ikke skjønner..

Som..

- Hvis "de andre" har kontakt med omverden OG mulighet til å forlate øya, hvorfor har de ikke varslet resten av verden om at flyet datt i bakken på øya deres?

- Det normale når man ser en ulykke, er vel å prøve å hjelpe til, ikke kidnappe folk, infiltrere de overlevende og lignende?

- Hvor har det blitt av disse kjempedyra fra de første episodene?

- Den seilbåten har de hatt en stund nå.. Hvorfor er det ingen som har forsøkt å reise derfra? De prøvde jo med en flåte, for pokker! Og hvorfor har ikke hun gale franskdama dratt? Seilbåten har neppe ligget i bunkeren, og hun har bodd på øya i 16 år..

- Hvor mye mat var det egentlig på dette lageret i bunkeren? Jeg mener, han som løp sin vei hadde vært der i 3 år.. De har fortsatt mat..

- Hvor får de all infoen om folkene på øya fra, disse "de andre"?

Jeg er redd LOST er på vei til å bli en ny "X-files" eller "Twin Peaks", hvor de prøver å melke mest mulig ut av i utgangspunktet bra konsept, også ender det bare opp med å være teit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sier vel nå at de planlegger en slutt mens serien er på topp. Men da er de jammen sent ute :)

Mye som jeg syns er rart med serien, og blir kjedelig å se fra samme sted hele tiden. Det syns jeg var dårlig med forrige episode, at vi bare så fra "de andre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns LOST fortsatt er på topp jeg da :)

Men de skal slutte etter denne sesongen.

"The Others" har sikkert sin grunn til å fange disse menneskene, jeg vet i allefall hvorfor de skal fange Jack.

Kanskje de har fått info fra resten av verden, og kanskje det var "meningen" at de skulle styrte? hva vet vel jeg.. Disse rare spørsmålene er i allefall nok til å beholde meg som fast seer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere av dere at de trekker serien vel langt! Kanskje dette er nye "The Truman Show"? Begynner i hvert fall å bli litt lei av å vente på alle svarene. Når jeg tenker over det, er LOST egentlig en helt syk TV-serie, men det er vel det som har fått meg til å se på den. Forresten synes jeg det er dumt at det er så mange fra flystyrten som har dødd i løpet av serien.

Toller - Hvorfor skal de fange Jack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere av dere at de trekker serien vel langt! Kanskje dette er nye "The Truman Show"? Begynner i hvert fall å bli litt lei av å vente på alle svarene. Når jeg tenker over det, er LOST egentlig en helt syk TV-serie, men det er vel det som har fått meg til å se på den. Forresten synes jeg det er dumt at det er så mange fra flystyrten som har dødd i løpet av serien.

Toller - Hvorfor skal de fange Jack?

Ja nå kan du lure nååå :hyper:

Nei vet ikke om jeg skal si det... fordi det kommer senere i serien. Er kanskje ikke alle som vil vite det.

I følge de som har fulgt med på utenlandske tv-kanaler blir det bare bedre og bedre framover. Disse episodene er visstnok de "kjedeligste". Syns det er spannande jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå kan du lure nååå :hyper:

Nei vet ikke om jeg skal si det... fordi det kommer senere i serien. Er kanskje ikke alle som vil vite det.

I følge de som har fulgt med på utenlandske tv-kanaler blir det bare bedre og bedre framover. Disse episodene er visstnok de "kjedeligste". Syns det er spannande jeg :lol:

<_< Jeg vil vite det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil vite det!"

OKÅ! ;)

IKKE SEEEEEEEE, de som ikke vil vite hva som skjer.

Men Henry (som jeg fortsatt kaller han.. Ben, om du vil) er dødssyk. Så han skal prøve å få Jack til å opperere han! :P

Spannande! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil vite det!"

OKÅ! ;)

IKKE SEEEEEEEE, de som ikke vil vite hva som skjer.

Men Henry (som jeg fortsatt kaller han.. Ben, om du vil) er dødssyk. Så han skal prøve å få Jack til å opperere han! :P

Spannande! :P

Å! spennende! :shocked: Håper egentlig ikke Jack gjør det, for jeg synes Ben er en slask... :P

Men hvorfor det?? Er ikke hun blonde dama (Juliet eller hva hun heter) lege da?

Trodde hun var psykolog, jeg, men vet ikke altså. Går helt surr i alle navnene i Lost, hvem de forskjellige er og hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag får vi se frsa bunkersen og isbjørnen :P

ISBJØRNEN!?

åååh... Du må ikke si dånn, jeg blir SÅ SPENT! ;)

hihihi :P

EDIT: HERREGUUUUUUUD! Det er krise i leier'n her! Mamma har okkupert tv'en og nekter å flytte seg! Resten av tv'ene i huset har ikke kanaler, så får ikke sett LOST i dag! :P Og jeg som hadde gledet meg hele uka! :P

Går det i reprise?? I så fall, når??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...