Gå til innhold
Hundesonen.no

LOST


Toller

Recommended Posts

Jeg er en av de som fortsatt sitter klistra til skjermen hveeeeeer enste onsdag! ;)

Syns sakene endrere seg, så det er alltid spennende. Det er ikka akkurat det spørsmålet om de kommer av øya som er spennende.. Men mye annet som dukker opp.

Sett på LOST?

Ser du på LOST?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Noen favoritter?

Jeg digger sleipingen Sawyer og smartingen Locke jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Lost fra første episode og har ikke missa en eneste en, men syns første sesong var mer spennende enn det er nå. Det er så laaaaaangdrygt, og jeg har veldig lyst til å vite alt om "de andre" - hvor de kom fra, og hvordan de har fått alt det utstyret de har.

Jeg liker Sayid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det at de drar ut episodene... <_< Det gir serien et slags "Days of our lives"-preg, utrolig irriterende.

Men skal ikke si noe, jeg - storfan! (trodde ikke jeg skulle bli det da andre sesong slutta.. men her sitter jeg nå hver eneste onsdag kveld ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på det, men har falt av litt. Nå syns jeg det er flere spørsmål enn svar, så jeg venter til det nærmer seg slutten for å få oppsummert det viktigste... :rolleyes:

Ey, tenk så mye du har gått glipp av da? Hehe...

Jepp, stødig LOST fan her på denne siden også. Kan ikke gå glipp av noe, kunne jo være at det kom et clue!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på LOST siden begynnelsen og ser fortsatt på det, men jeg må innrømme at jeg ikke er like gira over serien som jeg var i begynnelsen. Synes de drar serien veldig ut, og det begynner å irritere meg at det bare blir nye gåter, og få nye svar. Men, selvfølgelig - må ha det med meg likevel!

Favoritter... Hm. Må si jeg liker Kate godt. Også likte jeg i likhet med andre Boone, men han døde. Likte han mye på grunn av utseende hans må jeg vel si. Kjekk(høres ut som den fjortisen, men det får gå). Jeg holdt på å falle av stolen da jeg så en sann kopi av Ian Somerhalder(Boone) på Fuerteventura i april i fjor. Han var prikk lik, og jeg snu meg uttalige ganger fordi jeg var helt sikker på at jeg hadde sett skuespilleren i LOST. Noen sjangs i verden for at det faktisk var han jeg så på Kanariøyene? ;) Hm... Kan jo i hvert fall late som at det var han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på LOST og har sett siden det begynte med de første episodene. Men jeg danner meg ikke noen favoritter (da ødelegger jeg serien på en måte). Men syns det begynner å "ta litt av", og er ikke så bra som det var (noe før som ødela en del også ja).

Men kommer ikke til å slutte og se av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle omtaler LOST som røyk... Som om man er helt avhengig av noe som ikke er bra, men man greier ikke slutte! ;)

Slutte klarer jeg nok, for jeg MÅ ikke se det, Har jeg noe bedre å gjøre så dropper jeg det i fordel for noe annet. Men syns det er en grei serie, selvom mye begynner å bli litt merkelig. Sånn er det med mange serier ;) Men fortsatt mye av det som jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På LOST sin hjemmeside kan du lese hva som har skjedd. ;)

Jeg må få med meg LOST jeg også, selv om de episodene som blir sendt nå er litt kjedelige synes jeg.. (har sett noen av de før på svensk tv4..) Min desiderte favoritt er Sayid (høy, mørk, mystisk, snill på bunnen), men Sawyer (også høy, mørk, mystisk, snill på bunnen..) er ikke dum han heller. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På LOST sin hjemmeside kan du lese hva som har skjedd. ;)

Jeg må få med meg LOST jeg også, selv om de episodene som blir sendt nå er litt kjedelige synes jeg.. (har sett noen av de før på svensk tv4..) Min desiderte favoritt er Sayid (høy, mørk, mystisk, snill på bunnen), men Sawyer (også høy, mørk, mystisk, snill på bunnen..) er ikke dum han heller. :rolleyes:

Så du liker menn som er "høy, mørk, mystisk, snill på bunnen"? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, eg sitte kvar onsdag og ser på LOST, men eg gikk glipp av sist episode ;) Det saug! Men ka skjedde da da? Noen som vl fortelle fort?

Kommer reprise imorgen, altså på fredag ;)

Kos deg!

Så du liker menn som er "høy, mørk, mystisk, snill på bunnen"? ;)

Ey, hvem gjør ikke det? *sikle,sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du liker menn som er "høy, mørk, mystisk, snill på bunnen"? ;)

Hehe.. Når du nevner det, så skal du ikke se bort i fra at jeg synes det er litt tiltrekkende med høye, mørke, mystiske menn som er gode på bunnen.. ;)

Jeg er vel ikke alene om det! ;)

Så synd de er mangelvare her jeg bor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det at de drar ut episodene... <_< Det gir serien et slags "Days of our lives"-preg, utrolig irriterende.

Men skal ikke si noe, jeg - storfan! (trodde ikke jeg skulle bli det da andre sesong slutta.. men her sitter jeg nå hver eneste onsdag kveld ;) )

Øyy! Ikke diss "Days Of Our Lives" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...