Nenya Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2007 Første nr av Hundesport 2007 skulle komme ut 11. januar men jeg har ikke fått det ennå. Vet at det sendes som B eller C post og at det derfor tar litt tid men jeg synes det blir senere og senere for hver mnd. Har dere fått det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2007 Savner det jeg også. Dem har heller ikke lagt ut på NKK sine sider slik dem pleier å gjøre når bladet blir sendt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2007 Nei, har ikke fått det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2007 Nei, det har ikke kommet hit heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2007 Sentralbanestasjonen i tr.heim har fått det, men det har ikke kommet hit enda heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2007 Det har heller ikke kommet hit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2007 Ikke noe hundesport her heller gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Ikke til Moss heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Ikke til Vinterbro heller... venter spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Ikke jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Ikke jeg heller, jeg savner det.. Dagen er ikke den samme uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Jeg fikk det i dag Edit; og har forøvrig 7 egentatte bilder i denne utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Jeg fikk det i dag Løpe ut i postkassen :icon_fun: Edit: Juhuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Jeg har verken fått hundesport eller pakken fra zoo supply! Gleder meg til posten kommer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 jeg har ikke fått... gaaah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Fått i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Fikk det i posten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Jeg har fortsatt ikke lest forrige jeg, så det ække noe stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Fikk i dag! Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Hehe, kanskje jeg ikke har fått det fordi, jeg ikke har somlet meg til å betale årsavgifta enda? :angel: Men jeg har jo fått fuglehunden da... Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Jeg fikk mitt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Da jeg kom hjem, lå det i postkassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Jeg har forsatt ikke fått mit, men min far har fått sitt og vi bor jo i samme hus, så det var litt rart Kan det ha noe med at jeg nettopp her meldt meg inn i hundeklubben å gjøre, men min far og jeg meldte oss jo inn samme dag, men vi meldte oss ikke inn i de samme klubbene da.... Tror dere det har noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fidelio Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 fikk for to dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2007 Fikk det i dag! Sjekk bildet av La-faja Young at heart, eller "Tilla" blandt kjentfolk. Det er den framtidige moren til det lille pjusketrollet jeg venter meg ihjel på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar