Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Jeg syns det støtt og stadig er små feil her, plutselig så vises det at det har kommet nye innlegg i tråden, men går inn å leser ett, og går ut av den igjen, nei da er alle de andre merket som lest plutselig, selvom jeg ikke har hvert der inn. Og mange tråder jeg har lest alt i, kan gamle innlegg bli merket som ulest. Nei, nå syns jeg det er for mye tull her. Får også VELDIG ofte feilmeldinger, og siden kan ikke vises.

Er slitsomt å måtte gå igjennom forumet og skrive når det skal være sånn.

Er det bare her det er sånn?

den som gikk ut å sa at IE 7 var mye bedre, sier bare <_< for gud så mye tull det er med pc`ene i huset nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har få tilbakemeldinger på slike problemer, og opplever heller ikke slike problemer selv. Det kan være noe lokalt på din pc...?

Jeg sitter på 3 pc "daglig" og samme problem på alle 3. Og sitter også på ulike nettverk. Men dette er jo "små" feil, og kanskje bar ejeg som reagerer på det. Men blir litt lei når det hele tiden er ett eller annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Husk at det er forskjellige informasjonskapsler å hver enkelt pc da... så hvis du har lest et innlegg på en PC, så står det ikke som lest på en annen.

det skjønner jeg. Men om jeg går inn og flere står som ulest, også går jeg ut til hovedsiden igjen. Også får jeg at det finnes uleste meldinger der. Går inn, men finner ingen. Blar nedover, og plutselig står en som ulest der. Og det er umulig, for den står langt nede, jeg var å sjekka på forhånd, og det fantes ingen uleste

men men, tydeligvis bare her det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går i gardinen øverst i en kategori, feks Hundeprat og velger 'Marker alle emner som lest og gå tilbake til hovedsiden' så vises alle som lest. Evt kan du trykke på poten ute på hovedsiden. Kan være det bare er et eller annet som henger igjen på en side lengre bak, et emne som er flyttet, en avstemning som har fått en stemme osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! ikkeno dissing av pc'ene til Monica her nå, for jeg finner også MASSE småfeil! (Ihvertfall noen) Som for eksempel akkurat nå, så kikker jeg på feks "Min Hund" så har alucinor opprtettet et emne med sine CC'er, og der er det da noen som har svart, men det står at det er 0 visninger.. Logisk? Neppe.. :hyper: Min og Monica sine pc'er er ikke engang i slekt (min er av bevisst blandningsavl), sååh don't blame it on the boogie! :rolleyes:

Edit: Skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever nå (nytt problem, altså) stadig vekk at jeg blir sendt til forsiden etter å ha sendt et innlegg, istedet for til innlegget jeg skrev. Av og til har innlegget blitt tatt med, andre ganger ikke, så jeg må trykke "tilbake" og kopiere innlegget før jeg sjekker om det har kommet med, for så å paste det inn på nytt om det ikke er der.

Har også opplevd at siden ikke laster ferdig, så jeg blir bare sittende og se på det usendte innlegget, og så åpner jeg sonen i nytt vindu for å se, og så har innlegget ligget der hele tiden... Akkurat det kan være nettleseren min som henger seg opp, dog.

Fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det bare blir mer og mer feil her jeg. Sidene lastes ikke, det går tregt, trykker man tilbake havner man på feil sted, skriver man innlegg kommer man et annet sted osv.

Tror ikke det har noe med maskina å gjøre, for de andre fora og sider jeg er på fungerer helt topp.

Jeg syns også det går utrolig tregt. Man må vente LENGE (noen ganger) når man skal skrive innlegg.

Og jeg må fortsatt gå inn på samme tråd flere ganger for å få det til å vise at det ikke finnes uleste. (og ja jeg trykker f5 for å oppdatere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, på hovedsiden, på valpeprat, der står det at siste innlegg heter "valpen kommer i november". Men jeg blir bare inn i tråden til christine om hvilken rase ho skal velge.

Er det bare her?

EDIT: nå gikk jeg inn i valpe"forumet" og fant tråden, men trykker jeg så jeg kommer direkte inn itråden fra hovedforumet, så kommer jeg inn i en annen tråd. Og istad når jeg var innpå valpeforumet så lå ikke den tråden der. Da ble jeg linket til en side som ikke fantes (om jeg trykket fra hovedsiden).

Hm, jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...