Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Jeg syns det støtt og stadig er små feil her, plutselig så vises det at det har kommet nye innlegg i tråden, men går inn å leser ett, og går ut av den igjen, nei da er alle de andre merket som lest plutselig, selvom jeg ikke har hvert der inn. Og mange tråder jeg har lest alt i, kan gamle innlegg bli merket som ulest. Nei, nå syns jeg det er for mye tull her. Får også VELDIG ofte feilmeldinger, og siden kan ikke vises.

Er slitsomt å måtte gå igjennom forumet og skrive når det skal være sånn.

Er det bare her det er sånn?

den som gikk ut å sa at IE 7 var mye bedre, sier bare <_< for gud så mye tull det er med pc`ene i huset nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har få tilbakemeldinger på slike problemer, og opplever heller ikke slike problemer selv. Det kan være noe lokalt på din pc...?

Jeg sitter på 3 pc "daglig" og samme problem på alle 3. Og sitter også på ulike nettverk. Men dette er jo "små" feil, og kanskje bar ejeg som reagerer på det. Men blir litt lei når det hele tiden er ett eller annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Husk at det er forskjellige informasjonskapsler å hver enkelt pc da... så hvis du har lest et innlegg på en PC, så står det ikke som lest på en annen.

det skjønner jeg. Men om jeg går inn og flere står som ulest, også går jeg ut til hovedsiden igjen. Også får jeg at det finnes uleste meldinger der. Går inn, men finner ingen. Blar nedover, og plutselig står en som ulest der. Og det er umulig, for den står langt nede, jeg var å sjekka på forhånd, og det fantes ingen uleste

men men, tydeligvis bare her det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går i gardinen øverst i en kategori, feks Hundeprat og velger 'Marker alle emner som lest og gå tilbake til hovedsiden' så vises alle som lest. Evt kan du trykke på poten ute på hovedsiden. Kan være det bare er et eller annet som henger igjen på en side lengre bak, et emne som er flyttet, en avstemning som har fått en stemme osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! ikkeno dissing av pc'ene til Monica her nå, for jeg finner også MASSE småfeil! (Ihvertfall noen) Som for eksempel akkurat nå, så kikker jeg på feks "Min Hund" så har alucinor opprtettet et emne med sine CC'er, og der er det da noen som har svart, men det står at det er 0 visninger.. Logisk? Neppe.. :hyper: Min og Monica sine pc'er er ikke engang i slekt (min er av bevisst blandningsavl), sååh don't blame it on the boogie! :rolleyes:

Edit: Skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever nå (nytt problem, altså) stadig vekk at jeg blir sendt til forsiden etter å ha sendt et innlegg, istedet for til innlegget jeg skrev. Av og til har innlegget blitt tatt med, andre ganger ikke, så jeg må trykke "tilbake" og kopiere innlegget før jeg sjekker om det har kommet med, for så å paste det inn på nytt om det ikke er der.

Har også opplevd at siden ikke laster ferdig, så jeg blir bare sittende og se på det usendte innlegget, og så åpner jeg sonen i nytt vindu for å se, og så har innlegget ligget der hele tiden... Akkurat det kan være nettleseren min som henger seg opp, dog.

Fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det bare blir mer og mer feil her jeg. Sidene lastes ikke, det går tregt, trykker man tilbake havner man på feil sted, skriver man innlegg kommer man et annet sted osv.

Tror ikke det har noe med maskina å gjøre, for de andre fora og sider jeg er på fungerer helt topp.

Jeg syns også det går utrolig tregt. Man må vente LENGE (noen ganger) når man skal skrive innlegg.

Og jeg må fortsatt gå inn på samme tråd flere ganger for å få det til å vise at det ikke finnes uleste. (og ja jeg trykker f5 for å oppdatere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, på hovedsiden, på valpeprat, der står det at siste innlegg heter "valpen kommer i november". Men jeg blir bare inn i tråden til christine om hvilken rase ho skal velge.

Er det bare her?

EDIT: nå gikk jeg inn i valpe"forumet" og fant tråden, men trykker jeg så jeg kommer direkte inn itråden fra hovedforumet, så kommer jeg inn i en annen tråd. Og istad når jeg var innpå valpeforumet så lå ikke den tråden der. Da ble jeg linket til en side som ikke fantes (om jeg trykket fra hovedsiden).

Hm, jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...