Symra&Pippin Skrevet 17. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2007 Hva er adressen til den største siden med hundenavn? (Må ha en plan B i tilfelle mannen min nekter å godta det hemmelige kjempefine navnet som jeg har funnet på....). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2007 På canis er det en liste over hundenavn: http://www.canis.no/hundenavn/?mid=42&s=11 Det er sikkert mange andre også, men det var den jeg kom på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 17. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2007 Hei heidi/pippin (mamma/kosehunden) Finner du noen navn du liker da? Jeg vet det hemmelige navnet (hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 17. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2007 Veldig OT: Er Heidi mammen til Sara? og er Pippin "lillebror" til Sara? Hilsen Silje, kronisk nyskgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 17. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2007 Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 17. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2007 hihi jepp silje. Mor og datter på hundesonen. Pippin er wheaten terrieren til moren min (og han er MIN lille bestevenn, hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2007 Ih, enda en mor/datter på sonen, så kooselig:D Jeg vil vite det kjempefine navnet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2007 Mamma vil vel vente med å si det navnet... men det ER kjempefint. Stefaren min er ikke begeistret for det navnet, og bør vel få ha et ord med i laget. Dessuten var det mamma som bestemte navnet Pippin, så det er nesten litt hans tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2007 Hvis du søker på Google på dognames så finner du flere sider med mange forslag! F.eks. All top dog names 2000 dog names Mange forskjellige språk her med ganske kule forslag Enda flere forslag Mange hundenavn rundt om i verden! Er jo til å bli litt rar i hodet av å lese gjennom dissa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2007 Jeg tenke å legge ut link når tråden kom, men da var siden nede for tiden, men nå er den oppe å går, og her kan du finne alt tror jeg. Rett og slett lete deg ihjel Sjekk her da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro2 Skrevet 30. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2007 Jeg leste og leste gjennom ALLE sider overhode mulig.. men til slutt ga jeg opp... Jeg begynte med å lese bakpå pakninger på matvarer osv jeg da! Tenkte det måtte være noe som kunne brukes til et navn.. ikke så dumt faktisk hehe. Men navnet på bikja ble Hugo som min svigermor kom på i farta. hehe. Hunden er en pomeranian så kunne ikke hete Bonzo som min kjæreste fant opp.. (forbinder det med en STOR hund) Er et tips iallefall! <<Mor og far sin hund heter Jaro2 og var den 2. jaro i samme kullet. (noen fant ut at vi skulle kalle den det og tok navnet før oss! slemme folk...) Men iallefall, dette navnet fant vi på nettet. >> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar