Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundenavnoversikt?


Symra&Pippin

Recommended Posts

Mamma vil vel vente med å si det navnet... men det ER kjempefint. Stefaren min er ikke begeistret for det navnet, og bør vel få ha et ord med i laget. Dessuten var det mamma som bestemte navnet Pippin, så det er nesten litt hans tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på Google på dognames så finner du flere sider med mange forslag! F.eks.

All top dog names

2000 dog names

Mange forskjellige språk her med ganske kule forslag

Enda flere forslag

Mange hundenavn rundt om i verden! Er jo til å bli litt rar i hodet av å lese gjennom dissa.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg leste og leste gjennom ALLE sider overhode mulig.. men til slutt ga jeg opp... :hyper:

Jeg begynte med å lese bakpå pakninger på matvarer osv jeg da! Tenkte det måtte være noe som kunne brukes til et navn.. ikke så dumt faktisk ;) hehe.

Men navnet på bikja ble Hugo som min svigermor kom på i farta. hehe. Hunden er en pomeranian så kunne ikke hete Bonzo som min kjæreste fant opp.. (forbinder det med en STOR hund) :lol:

Er et tips iallefall! :)

<<Mor og far sin hund heter Jaro2 og var den 2. jaro i samme kullet. (noen fant ut at vi skulle kalle den det og tok navnet før oss! slemme folk...) Men iallefall, dette navnet fant vi på nettet. >>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...