Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal til for at du følger med på blogg?


Recommended Posts

Jeg lurer på hva som gjør at du leser/følger med på akkurat DEN bloggen?

Er det fordi:

- den handler om en spesiell type rase du interresserer deg for?

- du kjenner personen?

- personen skriver veldig interresant og har godt språk?

- Det er fordi den personen driver med noe spennende?

- fordi personen er populær og mange andre følger med der?

- fordi personen eier flere hunder?

- annet?

Hva syns du er det aller viktigste med en blogg, for at den skal være interresang for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som gjør at du leser/følger med på akkurat DEN bloggen?

Er det fordi:

- den handler om en spesiell type rase du interresserer deg for?

- du kjenner personen?

- personen skriver veldig interresant og har godt språk?

- Det er fordi den personen driver med noe spennende?

- fordi personen er populær og mange andre følger med der?

- fordi personen eier flere hunder?

- annet?

Hva syns du er det aller viktigste med en blogg, for at den skal være interresang for deg?

For meg er :

personen skriver veldig interresant og har godt språk

viktig

Nesten ALT er gøy å lese så lenge personen som skriver har et godt språk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leser egentlig ikke noen blogger.. synest ofte det er litt kjedelig.. men har ikke prøvd å lese så mye heller da :) jeg liker ikke sliker dager det stå: i dag har jeg ikke gjort noe spess... da går jeg vare videre... det må være interessangt. jeg er veldig interessert i hvordan de med flære hunder har det om dagene! fordi jeg om to år vil ha en hund til :) godt språk er et godt pluss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er viktig med en blanding av hverdagshistorier og trening. Om personen forteller om vanskeligheter, hva h*n plages med og hva h*n lykkes med. Jeg følger med på blogger jeg kan lære noe av, eller som jeg syns er morsomme/interessante på annet vis. Og så syns jeg bilder er viktige :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på bloggene til de jeg kjenner bedre enn andre, for å si det sånn. Så er det et par blogger jeg syns det er interessant å følge med på fordi hundene har et aktivt og variert liv som det er moro å følge med på, samt at jeg faktisk plukker opp litt treningstips. Om jeg tilfeldig kommer oven en blogg hvor skriveren har et veldig godt og skildrende språk, gjerne med litt morsomheter, kan det godt hende at jeg stikker innom den bloggen senere en gang jeg har god tid, for å få en god leseropplevelse.

Jeg følger i liten grad med på blogger fordi mange andre følger med bloggen, pga rasen eller pga at eieren har flere hunder. Det eneste unntaket er Lyra (laekenois syns jeg er en svært spennende rase, og jeg vil liksom følge med Lyra fra starten av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...