Gå til innhold
Hundesonen.no

Reservert valp!


Ulvinne

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Haaah, håper du har tenkt på masse besøk fra noen (jeg kan ikke tenke meg hvem, da :) ), framover! ^_^

Besøk er forventet! Ellers blir vi grådig fornærma.!;)

Da er Cash i hus alle sammen, kaller han Cash foreløpig da både jeg og gubben er Johnny Cash fans. Så får vi se om han beholder det eller om det dukker opp noe annet.

Alt går bra foreløpig, var hjemme ca klokken 22.00, ingen uhell inne så langt, han hører fint da vi roper og han er relativt flink på nei. Prøvd seg på ett par tøfler og filleryer men det er vel både normalt og forventet. ;)

Nå skal vi ta natta så får vi se hva dagen i morgen(i dag?) bringer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Cash i hus alle sammen, kaller han Cash foreløpig da både jeg og gubben er Johnny Cash fans. Så får vi se om han beholder det eller om det dukker opp noe annet.

Alt går bra foreløpig, var hjemme ca klokken 22.00, ingen uhell inne så langt, han hører fint da vi roper og han er relativt flink på nei. Prøvd seg på ett par tøfler og filleryer men det er vel både normalt og forventet. :)

Wow - tøft! Cash er bra da! Når kommer bildene? Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - tøft! Cash er bra da! Når kommer bildene? Grattis!

Det syntes vi også! hihi.. Har ikke fått ordnet kamera enda men tenkte jeg skulle se om vi får til noe med web camet. :P

Ikke missunelig i det heletatt :rolleyes: Åhh.. må få se bilder snart ;) Gratulerer!

Tusen takk.;)

Åh grattis! Så heldig du er! Kjempespennende å ha fått ny valp! :)

Veldig spennende, skal bli kjempe gøy og se hvordan han utvikler seg. Takk for gratulasjoner. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ååhhh helt nydelig var han:) Jeg hadde Finikas hund før. Den flotteste hunden ever! Helt fantastisk flott gemytt og utseende. HD AD fri ;) Trivelige og hjelpsomme oppdrettere det.

Nå har jeg Rewyr valp, men ikke etter finika tispa deres da.

Hvem er far og mor på valpen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Buck- :icon_redface:

Fra ei bok kalt "the call of the wild". Husker ikke navnet, men er om en schæferblanding, som selges til noen stygge folk. Som igjen seller han. Til slutt havner han i et hundeløp med slede og sånn. Helt til slutt kjem han seg bort i fra folka og havner i en ulveflokk Denne historien er basert på en sann legende.

leste boka på skulen. Kjempebra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buck- :icon_redface:

Fra ei bok kalt "the call of the wild". Husker ikke navnet, men er om en schæferblanding, som selges til noen stygge folk. Som igjen seller han. Til slutt havner han i et hundeløp med slede og sånn. Helt til slutt kjem han seg bort i fra folka og havner i en ulveflokk Denne historien er basert på en sann legende.

leste boka på skulen. Kjempebra:P

...av Jack London. Han har skrevet mange flotte bøker, bla. en god del villmarksromaner. Anbefales! Har lest boken på engelsk, men på norsk heter den vel "når villdyret våkner". Ganske kjent :P

(Ups. Så sporet vi av her :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen navn på en Navneside:

Ulvenavn

Convel- wolf warrior (Celtic)

Fenris- mythical monster wolf (Norse)

Freki- myth name of Odin's wolf (Norse)

Gorg- wolf (Farsi)

Maccon- son of a wolf (Celtic)

Woolsey- victorious wolf (English, Male)

Du får si ifra om du vil ha navn i andre genre. F.eks tyske, eller noe som betyr noe annet. Så kan jeg se om jeg finnet :icon_redface:

Ganske lenge siden du har skrevet dette innlegget, men ble utrolig nysgjerrig på hvilken navneside du har brukt? Holder på å leite etter navn til valpen min, og syns det var mange fine forslag du kom med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lenge siden du har skrevet dette innlegget, men ble utrolig nysgjerrig på hvilken navneside du har brukt? Holder på å leite etter navn til valpen min, og syns det var mange fine forslag du kom med :icon_redface:

Legger ut en link til "hovedsiden", der kan du velge mellom flere temaer. (det er jo hundrevis av navn på denne siden, så du kan lete deg ihjel.

http://www.lowchensaustralia.com/names.htm

Og her kommer den undersiden (eller hva jeg skal kalle det), som jeg fant de ulvenavnene på:

http://www.lowchensaustralia.com/names/wolfnames.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Er i samme situasjon som deg, ikke helt reservert hund, men håper-håper på å få en toller i hus i løpet av sommeren! SÅ jeg er litt på navnjakt jeg også. Hos oss blir det en toller, og derfor tenkte jeg jeg skulle lodde steminga om hva dere synes om Cognac til en toller.. ^_^ Det blir ihvertfall riktig farge. Jeg liker også navn med litt mer betyning enn bare navnet, så jeg kommer ikke til å velge noe "vanlig" hundenavn.

Timian, som du foreslo over het min første hund, men han var en liten kooiker, så det er jo litt forskjell i størrelsen, men jeg elsker det navnet, litt sånn krydder i tilværelsen!

Et annet forslag som jeg ikke vet enda om vi skal bruke er Robin hund! ;) Det blir vel bare Robin, men det er jo også litt morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ei bok kalt "the call of the wild". Husker ikke navnet, men er om en schæferblanding, som selges til noen stygge folk. Som igjen seller han. Til slutt havner han i et hundeløp med slede og sånn. Helt til slutt kjem han seg bort i fra folka og havner i en ulveflokk Denne historien er basert på en sann legende.

Var det ikke en hund i den boka, en "ond lederhund" som het Spitz der også? Synes navnet var kult, selv om rollefiguren ikke egentlig var det..

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...