Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt måsan-treff (sonentreff)!


Terrier

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Ok, foreløpig plan ser ut til å passe de fleste. Rekk en hånd i været de som kan

- lørdag 27.januar

- klokken 10.30

- Sted?

Tror jeg kan. Har ikke fått vaktplanen på den nye jobben enda, men regner med at Loketòke, krøllbøll og jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal karre deg dit uansett hvor det blir jeg da...! Har så lyst å hilse på polvottene dine og se hvor like de er polvotten min i virkeligheten! :)

Det er ikke viljen det står på. Hva jeg kan bli med på avhenger av dagsformen, og den er veldig uforutsigbar (særlig på denne tiden av året). Blir det Kjelsås, er det bare en liten busstur unna hvis det tilfeldigvis skulle klaffe akkurat den dagen :). Men om jeg ikke kommer meg på treff, så kan du jo alltids ta med jentene og bli med oss på rusletur langs Akerselva en dag :) (Theo liker små havanais-lignende tisper og Isak liker de mørke og langbeinte. Det burde bli en perfekt match :wink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke viljen det står på. Hva jeg kan bli med på avhenger av dagsformen, og den er veldig uforutsigbar (særlig på denne tiden av året). Blir det Kjelsås, er det bare en liten busstur unna hvis det tilfeldigvis skulle klaffe akkurat den dagen ;). Men om jeg ikke kommer meg på treff, så kan du jo alltids ta med jentene og bli med oss på rusletur langs Akerselva en dag ;) (Theo liker små havanais-lignende tisper og Isak liker de mørke og langbeinte. Det burde bli en perfekt match :wink:)

Seff kan vi gjøre det, men kanskje drøyde det bittelitt siden begge har løpetid nå...! :P Hadde vært hyggelig å møte dere! :P

Den 27 kan ikke jeg.. :) Da er jeg barnslig og må på den barnslige skolen min igjen.. Siden det er de siste forelesningene før eksamen så bør jeg nesten få med meg de..Hvis noen nå tenker at hadde ikke hun eksamen for sånn ca et kvarter siden, så er helt riktig..... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hei

Jeg kan den 27. - men jeg har en liten bekymring........

Jeg tror ikke hverken Måsan (østmarka) eller Kjelsås (nordmarka) er særlig egnet for 40 stykk firfotinger på en lørdag i slutten av januar. Erfaringsmessig er det da enormt mange som bøter på sin dårlige samvittighet og skal ut å trave i de dype skoger - og da kan man jo lett føle seg litt i veien.

Heller derfor tilbake til Rommen jeg da - som jeg også forslo i forbindelse med Måsan egentlig tror jeg.

Rommen ligger ved Stovner, det er greit å komme seg dit med buss, nå har jeg liten erfaring med om Rommensletta er ett lukket område i helgene eller om det er mulig å få parkert og sånn der - men jeg antar det skulle gå bra (noen bor vel oppi der) - ellers kan man jo møtes på Rommen skole - fin plass det også, og det går ant å gå tur langs golfbanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Nei, folk unngår litt det temaet der. Jeg vet ikke hvor Rommen er, men jeg regner med at det fint lar seg gjøre å komme seg dit med bil. Mulig å gjøre opp bål der?

Kanskje ikke så poppis med bål der........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det?? Jeg stemmer for krøderen denne gangen *knis*

Noen må hjelpe til med å dra lasset her, for som sagt er jeg nødt for å reise på et raseseminar i terrierklubben den helgen og vet ikke når oppmøtetidspunktet er. Så hvis noen kan være pådriver, så hadde det vært veldig fint. Dumt av meg å foreslå Kjelsås hvis jeg ikke selv har mulighet til å komme. :rolleyes:

Personlig tror jeg ikke det er så vanskelig å være på et typisk turområde - vi har vel kontroll? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det jo "bare" -8 da, folkens :rolleyes:

Ser dårlig ut for mitt vedkommende, kroppen min har ikke sansen for temperatursvingninger, så her går ting litt på halv tolv. Å stå/gå ute noen timer frister mindre.. Beklager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere klager på kulden??? Her er det jo titt og fote 20-22 minus om dagen. ;) DET er kaldt det... ;)

Men, så gidder ikke jeg reise x antall mil "bare" for å møte dere heller da! :P Men, vil dere komme på treff på toten, i min hage feks, er det bare å komme ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere klager på kulden??? Her er det jo titt og fote 20-22 minus om dagen. ;) DET er kaldt det... :P

Men, så gidder ikke jeg reise x antall mil "bare" for å møte dere heller da! :P Men, vil dere komme på treff på toten, i min hage feks, er det bare å komme ;);)

Jeg bor i et kuldehøl av en annen verden har jeg brått funnet ut (det sto IKKE noe om det på prospektet), når de andre hadde 10 kalde om mandagen hadde jeg 20 minus! Jeg har ikke gradstokk ute så hva det har vært resten av uka aner jeg ikke, men vi har sannsynligvis rundet -25 *brrrr* Pisskaldt! Tilmed bikkjedyra sutra..Eller Loke hoppet med jevne mellomrom rundt på tre bein pga kalde poter og Lyra revurderte renslighets treningen. Lillith har betsemt seg for å gjøre fra seg inne igjen og Lotte går bare ut under trappa og løper inn igjen :rolleyes:

Jeg skal runderere med krøllerten søndag så nå har jeg bestemt meg for å bruke morgendagen til å tine opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere klager på kulden??? Her er det jo titt og fote 20-22 minus om dagen. ;) DET er kaldt det... :P

Men, så gidder ikke jeg reise x antall mil "bare" for å møte dere heller da! ;) Men, vil dere komme på treff på toten, i min hage feks, er det bare å komme :P;)

Jeg bor i et kuldehøl av en annen verden har jeg brått funnet ut (det sto IKKE noe om det på prospektet), når de andre hadde 10 kalde om mandagen hadde jeg 20 minus! Jeg har ikke gradstokk ute så hva det har vært resten av uka aner jeg ikke, men vi har sannsynligvis rundet -25 *brrrr* Pisskaldt! Tilmed bikkjedyra sutra..Eller Loke hoppet med jevne mellomrom rundt på tre bein pga kalde poter og Lyra revurderte renslighets treningen. Lillith har betsemt seg for å gjøre fra seg inne igjen og Lotte går bare ut under trappa og løper inn igjen :rolleyes:

Jeg skal runderere med krøllerten søndag så nå har jeg bestemt meg for å bruke morgendagen til å tine opp :P

Tollerdamene tenkte også at det var lurt å fryse på tre bein om gangen her på et par kveldsturer! Dessuten har vi flytta på jobben, eller det vil si at åtte elever med autisme ikke hadde noe klasserom å være i mandag, tirsdag og onsdag og vi var på kreative utflukter til akebakken på Skullerud, tunellen på Ellingsrudåsen (veldig spennende!) med tur og på aketur i Skøyenparken. Bikkja skal også ha sitt, så på onsdag hadde jeg på varmedressen så og si sammenhengende fra sju om morgenen til halv ti om kvelden! :rolleyes: Helt flott det, særlig da jeg fant igjen tærne mine!

Jeg er fra Lillehammer, så jeg vet hva innlandskulde er. Det er ikke det samme som Oslo - kulde. Men vi vil gjerne til Toten og leke, vi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...