Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt måsan-treff (sonentreff)!


Terrier

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Prøver å se for meg et egg i termodress :wink:

Det skal jeg vise deg. *ler*

Den 27.-28. er jeg på distriktsmøte i raseklubben, men det kan være mulighet for at jeg får blitt med tidlig på dagen den 27.

eller:

Hva med 13.januar, folkens?

Aner ikke hvor Måsan-et-eller-annet ligger, men siden det var treff der sist gang, så er det kanskje lettest for de fleste at det er der denne gangen også? Ellers er det et fint område oppe ved Kjelsås, hvis folk heller vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg vise deg. *ler*

Gleder meg :wink:

Den 27.-28. er jeg på distriktsmøte i raseklubben, men det kan være mulighet for at jeg får blitt med tidlig på dagen den 27.

Vi er for å ta sånt tidlig, gjerne mens det er dagslys :whistle: Når er tidlig på dagen i dette tilfellet?

eller:

Hva med 13.januar, folkens?

Da kan ikke jeg ihvertfall..

Aner ikke hvor Måsan-et-eller-annet ligger, men siden det var treff der sist gang, så er det kanskje lettest for de fleste at det er der denne gangen også? Ellers er det et fint område oppe ved Kjelsås, hvis folk heller vil det.

Det må sikkert ikke være på Måsan (som ligger i Enebakk, litt utenfor Oslo-grensa), men det var koselig der oppe sist. Vi hadde med ved og lagde bål og grilla pølser, noen hadde fotoshoot, og andre igjen gikk en tur etter treffet.. Hvordan er mulighetene for sånt på Kjelsås? Og hvor er Kjelsås? hehe :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor Måsan-et-eller-annet ligger, men siden det var treff der sist gang, så er det kanskje lettest for de fleste at det er der denne gangen også? Ellers er det et fint område oppe ved Kjelsås, hvis folk heller vil det.

Hvor på Kjelsås tenker du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ble på Kjelsås kunne det jo t.o.m hende at jeg hadde klart å karre meg dit :whistle:

EDIT: Her er Kjelsås: http://kart.gulesider.no/kart/map.c?imgt=M...d=a_10000169085

Blir det innenfor bomringen? Kjekt å vite pga piggdekk gebyr.

Selv stemmer jeg for Måsan av en eller annen grunn :rolleyes: det blir ikke fullt så langt også syns jeg det så så koselig ut der! Vil gjerne være med å grille kyllingfile på bålet :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg vise deg. *ler*

Kjenner også at jeg gleder meg litt til å se det...! :tongue:

Hvis det ble på Kjelsås kunne det jo t.o.m hende at jeg hadde klart å karre meg dit :whistle:

Syns du skal karre deg dit uansett hvor det blir jeg da...! Har så lyst å hilse på polvottene dine og se hvor like de er polvotten min i virkeligheten! :ahappy:

13 funker for meg! Hvis jeg får sitte på med noen da...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan vi jo si den 27. og så får jeg melde forfall hvis det krasjer med møter. Hvis ingen kan helgen etter den 27.?

Ja, jeg var en av dem som syntes 11 var tidlig forrige gang. Men HAH; nå foreslår jeg 10.30! :whistle:

Kjelsås ligger fint til for de som er avhengig av kollektivtrafikk. bare ta en trikk opp til kjelsås så langt den går. Det ligger ved nordmarka. Det er en fin slette/fotballbane inntil skogen, samt lysløype og mange skogsstier. Utsikt over maridalsvannet (det er ihvertfall et stooort vann). Og sitteplasser litt utenfor allfarvei. Lett å komme dit med bil og med kollektiv. Telefondekning er det au!

Altså, oppover forbi Kjelsås og inn i skogen. Kjelsås finner du ved å ta av Ringveien mot storo og til høyre (hvis du kommer fra sinsenkrysset) i storokrysset. Så er det bare rett frem til man ser skogen, ca 2,5 km.

Men måsan er greit for meg, dere får nesten velge siden jeg kanskje ikke får kommet engang.... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan vi jo si den 27. og så får jeg melde forfall hvis det krasjer med møter. Hvis ingen kan helgen etter den 27.?

Stor dobbel utstilling på exporama den helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hatt lyst til å bli med en gang. Virker som det er en aktiv "belgergjeng" der og jeg trenger litt trening - både jeg og hunden. :whistle: Har fått et treningsopplegg fra Gry Løberg (AlteratiVet) og det innbefatter en del figuranter, både på to og fire :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, foreløpig plan ser ut til å passe de fleste. Rekk en hånd i været de som kan

- lørdag 27.januar ja

- klokken 10.30 -ja

- Sted? -stemmer for Måsan, men om andre vil til Kjelsås så dukker jeg opp der også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Jepp, den 3. og 4. februar er det utstilling på Exporama, og vi har meldt på begge dager, så da kan ikke vi :)

Samme her. Skal bare (kanskje) stille en av dagene, men den helgen passer ikke. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...