Gå til innhold
Hundesonen.no

Jøss


Guest Vicky

Hvordan syns du aussien skal være?  

23 stemmer

  1. 1.

    • Lav, som den har vært i generasjoner
      19
    • Høy, nesten som border collien
      4


Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Hvorfor er det rart å være "skeiv" ? Trodde folk var komt over det der at man ler av sånn. [-X  Sorry meg men jeg blir irritert jeg. Han vet UTROLIG godt hva han holder på med og det er en grunn til at han er en av scandinavias ledende pom oppdrettere. Han vet nok mer om avl en vi gjør tilsammen. Han er meget koselig også. At det tar tid å venne seg til det er kanskje én ting men han er jo ikke RAR. Han er akkurat som alle oss andre #-o  

Jeg mente ikke noe slemt mot homofile. Da kjenner ikke du meg for å si det sånn :D MEN jeg er personlig ingen stor fan av rosa. Når en rosa dressjakke i tillegg sitter på en mann, da begynner jeg å lure, hvertall når mannen også bruker merkelig stemme og snakker til miniatyrhunden sin :D

Og det var ikke for å gjøre narr av noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det rart å være "skeiv" ?

Var jo ikke det som var rart da... herregud da..

Poenget var at han oppførte seg litt rart der og da, så det var faktisk ganske komisk!

Ingen som tviler på verken hans hundehold, kunnskap eller noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milie: Du kritiserte væremåten hannes. Tenk hvis noen skulle ha kritisert deg for de likte ikke måten DU snakket på,var på osv.  

Jeg innrømmer at det tok tid før jeg vente meg til det selv men det er slik noen er og vi må bare respektere det :D

Vel, sett igang å kritiser! Kan virkelig ikke noe for at vi syns det var komisk, og det var virkelig et par flere enn meg som "reagerte"...

For all del.. har mange homofile venner jeg, aldri hatt noe problem med det, og selvfølgelig respekter jeg alle på lik linje uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg :wink:

Hvis han derre kjæresten til vicky er høy som en BC så liker jeg dem best :D Syns det er fint når aussiene er litt stor og kraftig. Men nå mener jeg ikke utifra jobben de gjør at de store gjør de bedre. For det gjør kanskje de som er litt mindre. Men utseende messig liker jeg det litt større best :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg :wink:  

Hvis han derre kjæresten til vicky er høy som en BC så liker jeg dem best :D  Syns det er fint når aussiene er litt stor og kraftig. Men nå mener jeg ikke utifra jobben de gjør at de store gjør de bedre. For det gjør kanskje de som er litt mindre. Men utseende messig liker jeg det litt større best :D

Samme her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løken (han med rosa jakke) er utrolig dyktig, har utrolig fotte hunder og er veldig dyktig å stille dem! Men ja, han er skeiv :D Han har også alltid tid til å prate med folk på utstillinger, og han er flink å lære fra seg :D

Shatina: jeg liker også best "poffe" pommene. Men det har jo Løken også da? hvertfall dem jeg har møtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løken (han med rosa jakke) er utrolig dyktig, har utrolig fotte hunder og er veldig dyktig å stille dem! Men ja, han er  skeiv :D Han har også alltid tid til å prate med folk på utstillinger, og han er flink å lære fra seg :D

Shatina: jeg liker også best "poffe" pommene. Men det har jo Løken også da? hvertfall dem jeg har møtt...

Ja, han hadde noen små trippende "poffe" pommer, hihi.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løken (han med rosa jakke) er utrolig dyktig, har utrolig fotte hunder og er veldig dyktig å stille dem! Men ja, han er  skeiv :D Han har også alltid tid til å prate med folk på utstillinger, og han er flink å lære fra seg :D

Shatina: jeg liker også best "poffe" pommene. Men det har jo Løken også da? hvertfall dem jeg har møtt...

Jo Dag løken har poffe pommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var skjønn! :D

Så syns jeg at hvis man vil ha en slik liten hund så kan man enten gå et hakk opp i størrelse,altså kleinspitz som har mer "Pitofina pels" (altså pels som ikke står rett ut) eller til volpino italiano.

En pom skal være poff. De skal ha masse underull. Det står i rasestandarden. Og da syns jeg det blir MEGET feil og avle på en hund som VIRKELIG ikke er rasetypisk. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det rart å være "skeiv" ? Trodde folk var komt over det der at man ler av sånn. [-X Sorry meg men jeg blir irritert jeg. Han vet UTROLIG godt hva han holder på med og det er en grunn til at han er en av scandinavias ledende pom oppdrettere. Han vet nok mer om avl en vi gjør tilsammen. Han er meget koselig også. At det tar tid å venne seg til det er kanskje én ting men han er jo ikke RAR. Han er akkurat som alle oss andre #-o

Her er en typisk "revepom" som jeg kaller dem. Og som begynner å bli veldig vanlig i USA syns jeg:

mickad2.jpg

hmm Kine ligner ikke den litt påTeddy der nede med deg bare at han er rød, han er sånn pelsløs liten ulladott som ser ut som om han har skabb. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa er in på gutter i år :D Jeg syns det er dødskult :D

Jeg syns også det er stilig med rosa på gutter! Rosa t-skjorte, eller dress skjorte er jo kjempe nudelig!! (spsielt på mørke gutter!) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...