Gå til innhold
Hundesonen.no

Nyttårschatten på Dyresonen


vipsen

Recommended Posts

Søndag er det Nyttårsaften og vi er vel en del som blir hjemme og online. Espen har satt opp en nyttårschat. Jeg tenkte å stikke nesen innom der og vet en del andre også skal - kom gjerne på dere også! Som jeg forstod av fjoråret var det trivelig og godt å ha noe å bruke tiden på når man likevel sitter der.

Hvordan er planene for hundeeierne ellers på siste kvelden i 2006?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Rydde litt til det kommer en bergenser med en vakker svarting, kanskje spise litt, sitte på nyttårschatten å fnise med rødvinsdrikkende hundeiere bak vinduer polstret med søplesekker og papp og å ignorer den svarte stressfabrikken som ligger flat og liten i tekstilburet sitt. Der har du hele kveldens aktiviteter tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen store planer egentlig. Må nesten se det litt an, hvordan Ero reagerer. Blir nok en tur i skogen om formiddagen og en liten kort tur før det hele braker løs. Forhåpentligvis sover Ero gjennom kvelden, så da går jeg ut å titter på raketter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så enkelt som å trykke på linken, skrive nicket sitt og viiiips er man der :D

Nåhåja den har jeg hørt før du :D . Sist det var noe chattegreier her så kom jeg meg aldri inn på det, fikk bare tusen feilmeldinger. Fikk ikke særlig hjelp heller så jeg gav det opp. Men tror det var noe med at nicket jeg hadde var for langt eller noe. Men får jeg meg ikke inn denne gangen, så må du bare regne med å blir nedlesset av sutrete hjelp-meg-pmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hjem til foreldrene mine,å lemper Zanto over til dem *å håper han ikke reagerer på rakettene*

og sitte med Yaris på fanget *å holde godt fast*

Her har det smelt i hele kveld ,å jeg har hatt en 25 kg tung,pesende,skjelvende og panisk hund på fanget i hele kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa kommer til å...vel..han kommer ikke til å like at jeg sitter her når det er, etter hans mening, kule raketter ute. Men jeg blir vel å gå mellom rakettene, hunden, og chatten tenker jeg :icon_redface: :icon_redface: men må vente til etter maten hverttfall. :icon_redface: ..Og jeg er fremdeles glad jeg har tilsynelatende skuddiskker hund. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på linken nå, og det enste som kom opp var en hvit side og en rød X i venstre hjørne...

Du må laste ned JAVA!

Det bare hakker og tuller der inne, jo...

Får ikke til orntli, jeg. Er nok for gammel. Omtrent som Madonna! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare ta det med ro i kveld. Veit ikke om jeg gidder å gå ut klokka tolv engang. Ser raketter fra hele byn fra stuevinduet, så det er jo egentlig ikke nødvendig. Blir nok heller sittende på nyttårschatten. :icon_redface:

De har skutt opp raketter her i et par dager, og her om dagen var det noen som skøyt opp bare noen få meter unna Tinka og meg - var vel fem raketter eller noe sånt. Tinka kunne knapt brydd seg mindre, så kvelden blir nok rolig fra hennes side også, slik som de tre siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare være hjemme. Jeg skulle egentlig bort, men han jeg skulle være med fikk 2 epileptiske anfall(grand mal) i går så han var ikke i noe særlig form i dag.

Egentlig ganske deilig for da kan jeg bare slappe av her hele kvelden sammen med Vesla :icon_redface:

Til nå har hun ikke brydd seg stort om rakettene(ligger ved siden av meg her og sover) så håper det går greit når klokken nærmer seg 12 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er bare hjemme i dag. Kokos bryr seg svært lite, mens Blondie er hakket mer engstelig. Men vinduet på kontoret er det perienne på og radioen er høy, så.... De ligger her og sover begge to.

Jeg kommer heller ikke inn, og har nyeste java :icon_redface: Men men, mye annet nyttig man kan finne på, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hjemme. Skulle egentlig få besøk, men har omgangssjuka i heimen. :icon_redface:

Deco ble skremt i fjor og da vi var ute litt tidligere for å tisse fyrte naboene av akkurat da vi var kommet ut. Supert! :icon_redface: Stakkars liten vifter med det hvite flagget (halen) og sleiker seg så mye om munnen at det er til å få vondt av. Inne bryr han seg ikke noe særlig.

Rajah syns rakettene er råkule og ser mot himmelen i stor beundring (eller så går hun rundt å snuser som vanlig). Vet ikke hvordan hun er på det værste, men tror ikke vi kommer til å teste det i år akkurat. Er ikke noe glad i raketter selv, så holder meg inne mest parten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Vil få ønske alle her inne og alle andre et riktig Godt nytt fredfyllt hundeår.

Jeg sitter her med 2 tv 2 pc og dvd spiller i ganske middels høyt volum.Har 2 stk tervueren som reagerer litt mer enn forventet i år.Her startet smellinga kl.19.30 og har holdt på siden.Alle 4 hundene knager på store bein så det distraherer endel.Men jeg blir litt ør i hue.Men hva gjør man ikke for dyra sine.Mine 2 leonbergere bryr seg ikke takk å lov.Så jeg sjekker sonenmed gjevne mellom rom for å se om det dukker opp noen spennende diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...