Gå til innhold
Hundesonen.no

Nyttårschatten på Dyresonen


vipsen

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Enig med øvrige her - et kjempehyggelig tiltak - tusen takk admin for dette!

Jeg skulle uansett bare ha sittet inne her alene, jeg - og dette gjorde kvelden langt, langt morsommere..

Heldigvis ingen store overskrifter om bomber på Øland heller.. :icon_redface:

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå logget jeg og sturla av, og vi var de siste, og vi kom til skjønn enighet om at cavalita og sven tore skal gifte seg snarest, sturla kan stå til tjeneste hvis noen trenger en ekteskapsferie, jeg synger i bryllupet og hugo velsigner brudeparet i kraft av sitt nye embede som (sove)gud.

Håper alle sover godt første nyttårsdag!

Hugo er med dere. (Og er tilgjengelig for potepåleggelse mot en liten magekløingsavgift)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Med en gang man logger av blir alle de single mennene giftet bort?! Hrmpf! <_<

Det var skithyggelig i år som i fjor! Et utrolig bra tiltak for oss som må være hjemme med hund! Jeg er rimelig sikker på at jeg hygget meg langt mer i går enn de fleste av vennene mine som synes det er så trist at jeg sitter alene den dagen pga bikkjedyret! :icon_redface:

Takk for en hyggelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå logget jeg og sturla av, og vi var de siste, og vi kom til skjønn enighet om at cavalita og sven tore skal gifte seg snarest...

Hmm, skeptisk, innom et par minutter når man er våken og så blir man tvangsgiftet :icon_redface:

:icon_redface: Med en gang man logger av blir alle de single mennene giftet bort?! Hrmpf! <_<

Det var skithyggelig i år som i fjor! Et utrolig bra tiltak for oss som må være hjemme med hund! Jeg er rimelig sikker på at jeg hygget meg langt mer i går enn de fleste av vennene mine som synes det er så trist at jeg sitter alene den dagen pga bikkjedyret! :icon_redface:

Takk for en hyggelig kveld!

Hadde det veldig kjekt jeg også, bikkjeskinnet hadde sin roligste nyttårsaften hittil i livet, ørene mine sliter derimot litt etter musikken :wub:

Regner med å få beskjed om å flytte ut av blokka snart :wub:

Håper å treffe dere der neste nyttårsaften også.

PIP får ordne chattemuligheter på dyresonen (men vanskelig å få samlet folk der andre dager enn nyttårsaften tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke mye chatt på meg da.

Når jeg tittet inn så var det nok litt for langt inn i det nye året, og jeg kjente ikke noe av dere, så jeg rømte ut igjen og inn i sengen min :icon_redface:

PIP får ordne chattemuligheter på dyresonen (men vanskelig å få samlet folk der andre dager enn nyttårsaften tror jeg.

Det hadde vært kjempe koselig! For å få flere inn samtidig så kanskje mann burde satt tidspunkt for chatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Hva har jeg gjort nå da, jeg har ikke kalt deg for fjortis!

Haha, husker du raketten da?

Inbiller meg at den traff meg i huet til slutt...

Psst ,hørt om ironi? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke noe "futt" på den, Christine?

Vi hørte vel ikke noen store WOW-rop fra Softis og bombeforsøket der heller..

Kanskje en grunn for at folk kjøper slikt - annet enn å prøve å lage noe selv??

Uansett utrolig morsomt å høre noen som forsøker, i hvert fall!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Ble det ikke noe "futt" på den, Christine?

Vi hørte vel ikke noen store WOW-rop fra Softis og bombeforsøket der heller..

Kanskje en grunn for at folk kjøper slikt - annet enn å prøve å lage noe selv??

Uansett utrolig morsomt å høre noen som forsøker, i hvert fall!

Susanne

Futt på hva da? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...