Inustaff Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2007 Jippi..jeg har også meldt på Corso gutten min. Men jeg vetikke om jeg tør stille ham selv,såå nervøs for sånt..Eheh...Noen som vil hjelpe? Risikerer at jeg ikke tør gå inn i ringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2007 TSK TSK TSK... du klarer jo dette selv er det på søndag kan jeg hjelpe til jeg.. eventuelt sparke deg inn i ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2007 Kan ikkje du sende en PM til Scarlet då? Ho var i Ølen i fjor i vertfall. Må nok skuffe deg iår Sølvi. Coca har termin den 14. februar, så jeg må nok holde meg hjemme. Meeeeeeeen neste år er jeg på plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2007 Må nok skuffe deg iår Sølvi. Coca har termin den 14. februar, så jeg må nok holde meg hjemme. Meeeeeeeen neste år er jeg på plass igjen. Ja det var trist å lese Gunn! (at du ikke kommer alså ) Men du har jo verdens beste grunn da! Ser fram til neste år! (kanskje har jeg et lite nøste å stille da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandra86 Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2007 Jeg og, jeg og, jeg og.. *Hånda höyt opp i väret* Reise 17 timer, forså noen timer til, for ett valpeshow?? *plystre* (Fly er jo å vurdere) Jeg også vil Kan ikke Silje, Aya, Taz og meg reise sammen opp og spleise på alle utgiftene? Da blir det ikke dyrt Vil så gjerne sosialisere trollet mitt og være fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2007 Har vi plass til alle hundene nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandra86 Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2007 Hehe, jeg har bare en liten nakenfrøken jeg som passer perfekt i fanget :-) Vi får bare stue dem inni? Synes du ikke? Trine kan nok ha trollene sitt i fanget hun også? *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2007 Jeg skal dit begge dagene. Bare for å kikke. Og kanskje se om jeg ser noen kjekke kinesere. (Noen som vet hvilken dag kineserne skal stilles???) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2007 eg drar nedover likevel. sinden utstillingen begynner 10. er no meld på, så då gidder eg ikke kaste bort nesten 300 kr. eg har plass til en person i partneren, med hund baki lasterommet. og roma har sikkert plass hun også. (kun hvis vi kjører to biler da.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2007 Jeg skal dit begge dagene. Bare for å kikke. Og kanskje se om jeg ser noen kjekke kinesere. (Noen som vet hvilken dag kineserne skal stilles???) Det er på lørdagen Du/ dere kan helt sikkert overnatte hos oss hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2007 Det er på lørdagen Du/ dere kan helt sikkert overnatte hos oss hvis du vil Svigermor bor i Ølen sentrum, så jeg ligger sikkert der. (Regner jeg med.) Dere har vel fullt hus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 4. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2007 PMen er nå lagt ut på nette for de som er nyskjerrige PM her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 4. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2007 Og som vanlig må sheltiene opp før fuglene fiser!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2007 WTF?!? 24 flatter?! Bare 24stk!? Hvorfor er jeg på østlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 4. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2007 Og som vanlig må sheltiene opp før fuglene fiser! Så med andre ord tar dere første ferjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 4. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2007 Det blir nok til det ja.... men jeg ser det er meldt kaldere vær til helgen... og da er det mulig jeg kapitulerer og heller prøver å finne skyss hos noen andre.... liker ikke kjøre på glatta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 På forsiden av påmeldingen står det "Betaling! Vennligst ta med kvittering dersom du mener at du har betalt innen fristen". Jeg regner med at dette kun gjelder de som betalte etter fristen (og ikke fikk startnummer), selv om det ikke står? Og er det langt fra "idrettshallen" til "samfunnshuset"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 På forsiden av påmeldingen står det "Betaling! Vennligst ta med kvittering dersom du mener at du har betalt innen fristen". Jeg regner med at dette kun gjelder de som betalte etter fristen (og ikke fikk startnummer), selv om det ikke står? Og er det langt fra "idrettshallen" til "samfunnshuset"? Ja jeg tolker det ihvertfall sånn! Har ikke peiling på avstand, har kun vært i idrettshallen men det er sikkert ikke langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 Oppdrettern min skal dit med Molin på lørdagen Så om noen ser en kjempenydelig puddelvalp på snart tre mnd, så er det nok min altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 Og er det langt fra "idrettshallen" til "samfunnshuset"? Det tar 2 min å gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 Å , supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 8. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2007 WTF?!? 24 flatter?! Bare 24stk!? Hvorfor er jeg på østlandet! Like greit det, så slipper jeg konkurranse i form av deg og dine hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2007 Like greit det, så slipper jeg konkurranse i form av deg og dine hunder! Jeg skulle bare ha hannhundcertet og BIR, du kan få tispecertet og BIM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 9. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2007 Jeg skulle bare ha hannhundcertet og BIR, du kan få tispecertet og BIM Og jeg skal bare ha BIR BIG BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2007 Og jeg skal bare ha BIR BIG BIS Du mener vel BIS-2, etter en flat ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar