Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny kommlingene vår!


Lazita

Recommended Posts

Vi er ikke riktig klok sier folk til oss når jeg svarer på hvor mangen dyr vi har nå for tiden, 10 hunder(6 valper og 4 voksne) og en KATTUNGE 8)

kan ikke noe for det men katten var bare sååå søt kunne ikke la den bli en villkatt så vi fanget den og tok den med hjem.(bare spør Kine hun har hilst på den også hun).

100_1386.jpg

Her er den nye gutten i huset(helt til han blir gammel nokk til å bli kastrert) :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig den er.

Har en katt her ute fortiden som er sikker på at den skal bo hos meg og Chicka, noe Chicka ikke er helt sikker på.

Synte syndt på den, den er tynn og så kjelen, har fått litt leverpostei av meg da... :roll:

Får se når ferien er over om den fortsatt er her, kan jo være at familien har dratt på ferie uten den...er den her fortastt så får vi vel høre med dronning Chicka om hun gidder og skifte mening... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vetten her ute er helt fortvilet over folk.. hun var så glad for å se oss i dag for hun hadde bare hatt folk som kommer inn med katter og kattunger hele sommer som de skal avlive pga ferie.. og det er blitt sykt mye villkatter her ute på askøy hvor jeg bor.. blitt skikkelig ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...