borderen Skrevet 25. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 http://www.bordercollie.moo.no Ble dette litt rare farger? Det er jo høst, så tenkte liksom på litt høstfarger, men hav synes dere?
TineSimbaNana Skrevet 25. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 Når jeg gikk inn på hjemmesiden din i stad tenkte jeg bare wow.. det ble fint
borderen Skrevet 26. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2006 Tusen takk! Da tenker jeg at jeg beholder den litt utover i de sure høstdagene og over halloween!
SoppenCamilla Skrevet 26. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2006 Sorry, jeg syns ikke det minna meg om høst i det hele tatt. Fikk en litt sånn back-to-10. klasse-og-polen-følelse. Men utenom det, så har du en fin hjemmeside!
Marianne&Java Skrevet 26. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2006 Jeg syns det var stilig jeg!
Wanderlust Skrevet 29. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2006 Må nok si meg mest enig med Camilla her, det minte meg nok ikke om høst. Og selv er jeg ikke noe glad i den layen (prøvd den ut selv): Hva med å finne noe annet hvor du heller kan sette inn et høstbanner i toppen? Bare en idè. ellers er jo siden din flott som alltid.
borderen Skrevet 29. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2006 Takk for tilbake meld. Jo, etter halloween skal jeg nok bytte til noe annet og sette inn en høst banner i toppen (bare trenger noen til å lage en fin en!, men får spørre om noen vil når jeg har funnet ut hvor stor den trenger å være)
Wanderlust Skrevet 29. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2006 Takk for tilbake meld. Jo, etter halloween skal jeg nok bytte til noe annet og sette inn en høst banner i toppen (bare trenger noen til å lage en fin en!, men får spørre om noen vil når jeg har funnet ut hvor stor den trenger å være) Men nå kan du snart tenke på vinter istedet hehe
borderen Skrevet 30. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2006 Ja... tenker jeg bytter til vinter midt i november en gang...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar